Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TeleBus bemutató. 2 Mi is az a teleBus? teleBusMagyar Telefon-Média Intézet A teleBus a Magyar Telefon-Média Intézet és a Trend BudapestKft. Trend Budapest.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TeleBus bemutató. 2 Mi is az a teleBus? teleBusMagyar Telefon-Média Intézet A teleBus a Magyar Telefon-Média Intézet és a Trend BudapestKft. Trend Budapest."— Előadás másolata:

1 teleBus bemutató

2 2 Mi is az a teleBus? teleBusMagyar Telefon-Média Intézet A teleBus a Magyar Telefon-Média Intézet és a Trend BudapestKft. Trend Budapest Kft. telefon alapú omnibusz piackutatási módszere. avagy teleBus A teleBus olyan „menetrendszerűen” induló telefonos lakossági felmérés, amelyre a különböző megrendelők különböző tematikájú kérdésekkel (mini kutatásokkal) „felszállhatnak”.

3 3 Mikor jó a teleBus? Volt-e már olyan, hogy: • tegnapra kellett a válasz? • a CEO-nak kell egy mutatószám? • van egy probléma, de nincs büdzsé? • van egy kérdésem, de csak egy? • kell egy adat, de nem egy komplett kutatás? • ismerem a piacot, csak egy adatot nem? • most történik valami, és azonnal tudnom kell, hogy hogyan reagálnak a fogyasztók (versenytárs kampány, negatív hír a cégről)? • csak pár adat kellene, de az folyamatosan vizsgálva? • van egy hipotézis, és meg kellene nézni a tervezés/kampány/termékfejlesztés előtt, hogy valós-e? • meg kellene becsülni a piaci potenciált a büdzsé megtervezése előtt? • nincs idő egy hónapot várni a válaszra? • reprezentatív adat kell, de olcsón?

4 4 Röviden a teleBus-ról A módszer jellemzői • Célcsoport: 1000 fős, reprezentatív, lakossági • Rendszeresen induló járatok • Több ügyfél kérdései egy megkérdezés keretében • Maximum 15 perces megkérdezés • Maximum 30 kérdés+demográfiai kérdések • 15 percből bérelhető tartalom • Egyszerű, gyorsan megválaszolható kérdések • Jegy a teleBusra: minimum 3 kérdés •1000 fős, •a 18 évnél idősebb magyar lakosságot nem, életkor, településtípus, régió és iskolai végzettség szerint reprezentáló minta. •A minta a nyilvános vonalas és mobiltelefon- előfizetői adatbázisokból véletlenszerűen kerül kiválasztásra. •1000 fős, •a 18 évnél idősebb magyar lakosságot nem, életkor, településtípus, régió és iskolai végzettség szerint reprezentáló minta. •A minta a nyilvános vonalas és mobiltelefon- előfizetői adatbázisokból véletlenszerűen kerül kiválasztásra.

5 5 A Trend Budapest Kft. az adatbázisból - igény esetén - grafikusan ábrázolt magyarázatokkal ellátott Power Point prezentációt készít, és a nap végéig eljuttatja az ügyfélnek. A Trend Budapest Kft. az adatbázisból - igény esetén - grafikusan ábrázolt magyarázatokkal ellátott Power Point prezentációt készít, és a nap végéig eljuttatja az ügyfélnek. Az MTM teljes körűen lebonyolítja az adatfelvétel, és szakmailag felügyeli azt, majd előállítja az elemzésre előkészített adatbázist. A hétfő 14 óráig befutott végleges kérdéseket/kérdésblokkokat az MTM leprogramozza. Feltesszük a teleBusra! A hétfő 14 óráig befutott végleges kérdéseket/kérdésblokkokat az MTM leprogramozza. Feltesszük a teleBusra! Folyamat Az ügyfél megfogalmazza a kutatási témá(ka)t. A Trend Budapest Kft. kérdés csomag javaslatot tesz. Kedd, szerda, csütörtök Kedd, Indulás minden páros héten Kutatás előtti hét A teljes folyamat mindössze 3 x 3 munkanapot vesz igénybe! Következő kedd keddKövetkező

6 6 •Gyors: a teljes folyamathoz csupán egy hétre van szükség •Egyszerű: csak a vizsgálandó kérdéskörök szükségesek •Korszerű: a legfejlettebb szoftverek által támogatott folyamatok, mely minőségbiztosítási szempontból kiváló: •A hívólista véletlenszerű leválogatása •Programozott kérdőív •A reprezentativitást biztosító szempontok folyamatos, online követése •Kérdezőbiztosok folyamatos interaktív felügyelete és visszajelzés •Reprezentatív: a mobil és vezetékes telefonszámok együttes alkalmazása széles körben elérhetővé teszi a lakosságot •Megbízható: egyedülálló gyakorlat és minőségbiztosítási rendszer a garancia •Diszkrét: a különböző megrendelői kérdések szeparált kezelése •Megfizethető: a piacon egyedülálló ár-érték arány! Miért érdemes a teleBus-on lenni? •1000 fős, •a 18 évnél idősebb magyar lakosságot nem, életkor, településtípus, régió és iskolai végzettség szerint reprezentáló minta. •A mintát a nyilvános vonalas és mobiltelefon-előfizetői adatbázisokból véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra. •1000 fős, •a 18 évnél idősebb magyar lakosságot nem, életkor, településtípus, régió és iskolai végzettség szerint reprezentáló minta. •A mintát a nyilvános vonalas és mobiltelefon-előfizetői adatbázisokból véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra.

7 7 Kérdéstípusok Csak két válaszlehetőség van, a kérdésre vagy pozitív, vagy negatív választ lehet adni. Pl. Szereti Ön Till Attilát? Hallott már Ön erről az akcióról? igen / nem, hallotta / nem hallotta A válaszadónak egy állítást kell értékelnie. Pl. Mennyire ért egyet az alábbi állítással? Egy egytől ötig tartó skálán kérem értékelje... A válaszadónak több, egymást kizáró válaszlehetőség áll rendelkezésére, melyek közül választania kell. Pl. Az alábbiak közül Ön melyik állítással ért inkább egyet? A kérdésre adható válaszok egy előre meghatározott listán szerepelnek. Amennyiben a válaszadó a listán nem található választ ad, válasza egy „egyéb” kategóriába kerül. Pl. Milyen márkájú az Ön autója? Egy eldöntendő kérdés Skálázós kérdés Felelet- választós kérdés Félig nyitott kérdés Eldöntendő kérdésblokk Több eldöntendő kérdés, melyekre ugyanaz a pozitív, vagy negatív választ adható. Pl. Szereti Ön Till Attilát? És Liptai Klaudiát? És Friderikusz Sándort? És Eszényi Enikőt? Skálázós kérdésblokk A válaszadónak több állítást kell értékelnie, de ugyanazon a skálán. Pl. Egy egytől ötig tartó skálán kérem értékelje, hogy az alábbi állítások mennyire illenek a...

8 8 Rugalmas és megfizethető Egyedi ármegállapodás alapján lehetőség van: • a főbb demográfia mutatók és/vagy egyes kérdések keresztezéséből kialakított csoportok külön vizsgálatára • az adatfájl elemzéshez történő előkészítésére (átkódolások, összevonások, új változók létrehozása, stb.) Minimális megrendelés: 3 tetszőleges típusú kérdés. Az ár tartalmazza a kérdőív kialakítását, az adatfelvétel teljeskörű lebonyolítását és szakmai felügyeletét a kérdések programozásától az elemzésre előkészített adatfájl átadásáig, valamint a PPT formátumban átadott fix változók mentén elvégzett elemzést, de nem tartalmazza az Általános Forgalmi Adót. TÍPUS ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Eldöntendő kérdés Ft Eldöntendő kérdésblokk Első kérdés Ft Minden további kérdés Ft Feleletválasztós kérdés Ft Skálázós kérdés Ft Skálázós kérdésblokk Első kérdés Ft Minden további kérdés Ft Félig nyitott kérdés Ft Nem kell külön fizetni a standard szocio-demográfiai kérdésekért: a megkérdezett • neme, • kora, • legmagasabb iskolai végzettsége, • gazdasági aktivitás, • jövedelmi helyzet (ESOMAR), • háztartás nagysága, • a település típusa és • a régió.

9 9 Lehetséges csomagok

10 10 Lehetséges csomagok Koncepció csomag Image csomag Kommuni- kációs csomag Árteszt csomag teleBus Média- használat csomag Ismertség- elégedettség csomag Fogyasztási szokások csomag Egyéni kívánságok

11 11 Image csomag Mire jó? Ez a csomag választ ad a legáltalánosabb kérdésekre, melyek egy márka, termék, vagy szolgáltatás ismertségével/ image-vel kapcsolatban szóba kerülhetnek. Javasolt kérdéstípusok: Spontán ismertség Milyen márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Birtoklás, penetráció Használta-e / igénybe vette-e / fogyasztotta-e Ön a márkát / szolgáltatót / terméket az elmúlt ban? Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Egy 0-10-ig terjedő skálán mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ot egy barátjának, vagy kollégájának? Lojalitás-index Összességében mennyire elégedett Ön a al? Mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ot másoknak? Mennyire valószínű, hogy legközelebb szintén a ot választaná? Image Mennyire ért egyet Ön azzal, hogy a : •Tradicionális •Megbízható •Innovatív, stb. Előre összállított listáról max. 10 elem +1 „egyéb”-be kódolva Előre összállított listáról max. 10 elem +1 „egyéb”-be kódolva Max. 10 elem A válaszadó által használt v. igénybe vett max.1 db márkára/ter- mékre/ szolgáltatásra kérdezzük A válaszadó által használt v. igénybe vett max.1 db márkára/ter- mékre/ szolgáltatásra kérdezzük Max. 8 elem

12 12  Spontán első  Spontán  Támogatott  Spontán + Támogatott= Total „A” márka„B” márka„C” márka „A” márka „B” márka „C” márka  Igen, rendelkezik vele  Nem, nem rendelkezik vele Elmarasz- talók (D) 0,1,2,3,4,5, 6 Semle -gesek 7,8 Ajánlók (P) 9,10 NPS= P% - D% Top2- Bottom6 Lehetséges output-ok: Spontán ismertség Támogatott ismertség Birtoklás, penetráció Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Lojalitás-index Image Elégedettség Jövőbeni használat Ajánlás Lojalitás Image csomag

13 13 Image csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉSTÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Spontán ismertség Milyen márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Félig nyitott kérdés Ft Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Birtoklás, penetráció Használta-e / igénybe vette-e / fogyasztotta-e Ön a márkát / szolgáltatót / terméket az elmúlt ban? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Egy 0-10-ig terjedő skálán mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ot egy barátjának, vagy kollégájának? Skálázós kérdés Ft Lojalitás-index Összességében mennyire elégedett Ön a al? Skálázós kérdés Ft Mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ot másoknak? Skálázós kérdés Ft Mennyire valószínű, hogy legközelebb szintén a ot választaná? Skálázós kérdés Ft Image Mennyire ért egyet Ön azzal, hogy a : •TradicionálisSkálázós kérdés Ft •Megbízható További skálázós kérdés Ft •Innovatív, stb. Összesen Ft

14 14 Ha a termékre / szolgáltatásra gondol, mennyi lenne az az egyszeri díj, amit úgy érez, hogy ez … 1. Túl olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy már annyira olcsó, hogy nem lehet minőségi / szakszerű, megbízható. 2. Olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás olcsó. 3. Drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás drága 4. Túl drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás egyszerűen nem ér ennyit. Árteszt csomag Mire jó? Elősegíti a megfelelő piaci árazást. Bevezetés előtt álló és már piacon lévő termékek esetében egyaránt alkalmazható csomag. Javasolt kérdéstípusok: Vásárlási hajlandóság ár nélkül Árérzékenység- vizsgálat Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Vásárlási hajlandóság különböző árpontokon Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást Ft- os áron? Optimális ár Elfogadható árintervallum Egyáltalán nem valószínű Nagyon valószínű 4 árponton vizsgálva Brand usage Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban?  Főmárka  Brand usage „A” márka„B” márka„C” márka Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”- be kódolva Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”- be kódolva Egyáltalán nem valószínű Teljes mértékben valószínű

15 15 Árteszt csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉSTÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Vásárlási hajlandóság ár nélkül Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Skálázós kérdés Ft Árérzékenység- vizsgálat Ha a termékre / szolgáltatásra gondol, mennyi lenne az az egyszeri díj, amit úgy érez, hogy ez … 1. Túl olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy már annyira olcsó, hogy nem lehet minőségi / szakszerű, megbízható. Feleletválasztós kérdés Ft 2. Olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás olcsó. Feleletválasztós kérdés Ft 3. Drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás drága Feleletválasztós kérdés Ft 4. Túl drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás egyszerűen nem ér ennyit. Feleletválasztós kérdés Ft Vásárlási hajlandóság különböző árpontokon Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást Ft-os áron? Skálázós kérdés Ft További skálázós kérdés Ft Összesen Ft

16 16 Ismertség-elégedettség csomag Spontán ismertség Támogatott ismertség Milyen márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Elégedettség Mennyire elégedett Ön a márka/termék/ szolgáltatás megfizethetőségével/minőségével/ízével/ színével /gyorsaságával / stb. Mire jó? Feltérképezi egy adott márka / termék / szolgáltatás ismertségét, és több ismérv mentén a hozzá kapcsolódó elégedettséget Javasolt kérdéstípusok: A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban?  Főmárka  Brand usage „A” márka„B” márka„C” márka Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”- be kódolva Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”- be kódolva Főmárka Brand usage  Spontán első  Spontán  Támogatott  Spontán + Támogatott= Total „A” márka„B” márka„C” márka Összességében, +9 db előre meghatározott állítás mentén. 10 Egyáltalán nem elégedett Teljes mértékben elégedett Egyáltalán nem elégedett Teljes mértékben elégedett

17 17 Ismertség-elégedettség csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉSTÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Spontán ismertség Milyen márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Félig nyitott kérdés Ft Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Elégedettség Mennyire elégedett Ön a márka/termék/ szolgáltatás megfizethetőségével/minőségével/ízével/ színével /gyorsaságával / stb. Skálázós kérdés Ft További skálázós kérdés Ft Összesen Ft

18 18 Egyáltalán nem tetszik Nagyon tetszik Kommunikációs csomag Mire jó? Feltérképezi egy adott márka / termék / szolgáltatás ismertségét, és több ismérv mentén a hozzá kapcsolódó elégedettséget Kommunikáció ismertsége Illeszkedés a márkához Hol találkozott vele Találkozott-e Ön ….. márka/ termék/ szolgáltatás kommunikációjával/ kampányával? Fel tudná idézni hogy hol találkozott a reklámmal/kampánnyal/ kommunikációval? Ön szerint mennyire illik az elhangzott kampány / reklám a márka / termék / szolgáltató image- éhez? Igen Nem NT/NV Előnye Előre felvett hanganyag segítségével biztosítható, hogy minden válaszadó pontosan ugyanabban a formában tesztelje a kommunikációt. Javasolt kérdéstípusok: Brand usage Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban?  Főmárka  Brand usage „A” márka„B” márka„C” márka Előre összállított listáról max. 10 elem +1 „egyéb”- be kódolva Előre összállított listáról max. 10 elem +1 „egyéb”- be kódolva Max. 5 kommunikációs elem Az 5 elem mindegyikére kérdezve TV Rádió NT/NV Óriásplakát Internet Fel tudná idézni mennyire tetszett a …… reklámja? Tetszés Fel tudná idézni mi volt a kommunikáció/reklám/kampány fő üzenete? Fő üzenet Max. 5 kulcs elem Egyáltalán nem illik Nagyon illik Összehasonlítva más reklámokkal Önnek mennyire tetszik a ………… márka/termék/ szolgáltatás reklámja? Összehasonlítás Egyáltalán nem tetszik Nagyon tetszik

19 19 Kommunikációs csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉSTÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Kommunikáció ismertsége Találkozott-e Ön ….. márka/ termék/ szolgáltatás kommunikációjával/ kampányával? Eldöntendő kérdés Ft Hol találkozott vele Fel tudná idézni hogy hol találkozott a reklámmal/kampánnyal/ kommunikációval? Félig nyitott kérdés Ft Tetszés Fel tudná idézni mennyire tetszett a …… reklámja? Skálázós kérdés Ft Fő üzenet Fel tudná idézni mi volt a kommunikáció/reklám/kampány fő üzenete? Félig nyitott kérdés Ft Illeszkedés a márkához Ön szerint mennyire illik az elhangzott kampány / reklám a márka / termék / szolgáltató image-éhez? Skálázós kérdés Ft Összehasonlítás Összehasonlítva más reklámokkal Önnek mennyire tetszik a ………… márka/termék/ szolgáltatás reklámja? Skálázós kérdés Ft Összesen Ft

20 20 Fogyasztási/ vásárlási szokások az FMCG szektorban csomag Mire jó? Feltérképezi egy adott márka / termék fogyasztásának gyakoriságát és a fogyasztással kapcsolatos szokásokat Fogyasztási gyakoriság Milyen gyakran fogyasztja / vásárolja Ön az alábbiakat? Soha Naponta Évente Havonta Hetente Vásárlás helye Rendszerint milyen típusú üzletben szokta Ön vásárolni a ot? Javasolt kérdéstípusok: Egyéb Hipermarket Utcai árus Garázs bolt Szuper- market Hazai üzletlánc A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban?  Főmárka  Brand usage „A” márka„B” márka„C” márka Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”- be kódolva Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”- be kódolva Főmárka Brand usage +3 db vásárlási szokásokhoz kapcsolódó zárt kérdés igény szerint Kipróbálási hajlandóság Mennyire valószínű, hogy kipróbálná a ………… márkát/ teméket? Nagyon valószínű Egyáltalán nem valószínű

21 21 Fogyasztási/ vásárlási szokások az FMCG szektorban csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉSTÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Fogyasztási gyakoriság Milyen gyakran fogyasztja / vásárolja Ön az alábbiakat? Skálázós kérdés Ft További skálázós kérdés Ft Vásárlás helye Rendszerint milyen típusú üzletben szokta Ön vásárolni a ot? Feleletválasztós kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Kipróbálási hajlandóság Mennyire valószínű, hogy kipróbálná a ………… márkát/ terméket? Skálázós kérdés Ft További skálázós kérdés Ft Összesen Ft

22 22 Koncepció csomag Mire jó? Bevezetés előtt álló, vagy újragondolt termék- / szolgáltatáskoncepciók tesztelésére szolgáló csomag Vásárlási hajlandóság ár nélkül Relevancia Érthetőség Hitelesség Vásárlási hajlandóság adott áron Illeszkedés a márkához Újdonság, egyediség Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást Ft-os áron? Mit gondol: ez a termék valami egészen újat nyújt vagy olyan, mint a többi hasonló termék a piacon? Mennyire fontos Önnek személy szerint, amit a leírás erről a termékről mond? Mennyire tartja hihetőnek azt, amit a leírás állít erről a termékről? Tetszés összességében Összességében hogyan értékelné ezt a termék ötletet? Mennyire érthető Ön szerint a koncepció üzenete? Mennyire illik Ön szerint az elhangzott koncepció az márkához? Javasolt kérdéstípusok: 4,9 4,8 4,7 4,6 4,5 4,4 4,3 Top2 Vásárlási hajlandóság ár nélkül Vásárlási hajlandóság árral Mean Újdonság Illeszkedés Érthetőség Relevancia Hitelesség Tetszés

23 23 Koncepció csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉSTÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Vásárlási hajlandóság ár nélkül Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Skálázós kérdés Ft Újdonság, egyediség Mit gondol: ez a termék valami egészen újat nyújt vagy olyan, mint a többi hasonló termék a piacon? Skálázós kérdés Ft Relevancia Mennyire fontos Önnek személy szerint, amit a leírás erről a termékről mond? Skálázós kérdés Ft Érthetőség Mennyire érthető Ön szerint a koncepció üzenete? Skálázós kérdés Ft Illeszkedés a márkához Mennyire illik Ön szerint az elhangzott koncepció az márkához? Skálázós kérdés Ft Hitelesség Mennyire tartja hihetőnek azt, amit a leírás állít erről a termékről? Skálázós kérdés Ft Tetszés összességében Összességében hogyan értékelné ezt a termék ötletet? Skálázós kérdés Ft Vásárlási hajlandóság adott áron Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást Ft-os áron? Skálázós kérdés Ft Összesen Ft

24 24 Használat Médiahasználat csomag TV Az alábbiak közül mely TV csatornákat nézi rendszeresen? TV Ranking Az Ön által felsorolt TV csatornák közül melyiket nézi leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Rádió Az alábbiak közül mely rádiócsatornákat hallgatja rendszeresen? Rádió Ranking Az Ön által felsorolt rádiócsatornák közül melyiket hallgatja leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Magazin Az alábbiak közül mely magazinokat olvassa rendszeresen? Magazin Ranking Az Ön által felsorolt magazinok közül melyiket olvassa leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Internet Az alábbiak közül mely internetes honlapokat látogatja rendszeresen? Honlap Ranking Az Ön által felsorolt internetes honlapok közül melyiket látogatja leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Ranking  Első  Második  Harmadik Mire jó? Az egyes médiacsatornák használatának megismerésére szolgál Javasolt kérdéstípusok: Csatorna 1 Csatorna 2 Csatorna 3 Csatorna 4 Csatorna 5 Csatorna 1 Csatorna 2 Csatorna 3 Csatorna 4 Csatorna 5 Max. 10 elem

25 25 Médiahasználat csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉSTÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Média (1 tetszőleges csatorna, pl. TV, Rádió, Magazin, Internet) Az alábbiak közül mely TV csatornákat nézi rendszeresen? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés Ft Média Ranking Az Ön által felsorolt TV csatornák közül melyiket nézi leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft És második leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft És harmadik leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Összesen Ft

26 26 Ha felkeltettük érdeklődését Vagy személyesen: Hegyi Dóra Mob.: Tel.: Állunk rendelkezésére - es elérhetőségeinken:


Letölteni ppt "TeleBus bemutató. 2 Mi is az a teleBus? teleBusMagyar Telefon-Média Intézet A teleBus a Magyar Telefon-Média Intézet és a Trend BudapestKft. Trend Budapest."

Hasonló előadás


Google Hirdetések