Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Médiatőzsde közterületi reklámhordozók optimalizálási feladata.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Médiatőzsde közterületi reklámhordozók optimalizálási feladata."— Előadás másolata:

1 médiatőzsde közterületi reklámhordozók optimalizálási feladata

2 Közterület-specialisták Jelenlegi szabályzók „tízmilliós, ötszáztáblás kampány, jó táblákkal” „Speciális” alkuk Outdoor effect

3 Miért kértek segítséget? Útvonal-adatbázis NP-teljes probléma

4 Javaslatok Matematikailag gyönyörűen leírható Binaritás helyett Ft-értékű függvények –Célcsoport –Reach Párhuzamos jelenidejű optimalizálás –Események –Kiragasztás (nem csak hó eleje)

5 Random-visszalépés Optimum hozzáadása HAÉ(Ti)>ÁRA(Ti) Felesleg elhagyása HAÉ(Ti)<ÁRA(Ti) Véletlenszerű elhagyás (1%-10%) Legjobb megoldás tárolása 30%-os javulás Minden kivett táblához is érték rendelődik (a táblák eladhatósága megoldódik)

6 Eredmény Párhuzamos tervezés megoldható Kiragasztás előtt változtatható függvények Eladáson nyereség realizálható Saját céltalan virtuális ügynökök is keresnek – fejlesztés finanszírozása

7 „csak” szemléletváltás kellene Nem is csak (függvény fogalma) „Speciális” alkuk Nem csak közterület

8


Letölteni ppt "Médiatőzsde közterületi reklámhordozók optimalizálási feladata."

Hasonló előadás


Google Hirdetések