Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?"— Előadás másolata:

1 Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?

2 Amiről szó lesz Ahogy mi értelmezzük Ahogy mi csináljuk Bölcsőtől bölcsőig Holcim Awards Holcim Hungária Otthon Alapítvány A víz reneszánsza

3 Ahogy mi értelmezzük A fenntartható vállalati működés hármas egysége

4 Ahogy mi értelmezzük X = A CSR projekt költsége Y = A projekthez kapcsolódó PR költsége CSR, ha x>y PR, ha x<y

5 Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége

6 Ahogy mi csináljuk – Bölcsőtől bölcsőig Könyv műgyantából? A fenntarthatóságról rendhagyóan (Michael Braungart és William McDonough) HVG Kiadó, Holcim és a Magyar Fenntartható Üzleti Tanács közreműködésével Cél: a környezettudatosság elveinek elterjesztése

7 Ahogy mi csináljuk – Bölcsőtől bölcsőig Számokban: CSR-ra költött összeg: 5 millió Ft PR-re költött összeg: ~ 0,5 millió Ft X>Y

8 Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége

9 Ahogy mi csináljuk – Holcim Awards for Sustainable Construction 2 millió USD összdíjazású nemzetközi verseny, 3 évente Cél: a fenntartható építészet elveinek elterjesztése, alkalmazásuk előmozdítása Eredmények: pályázatok száma: Világ szinten: 3000-ről 5000 Magyarországon: 12-ről 26 magyar nyertes Európában

10 “ Tudni szeretnénk mi történik az általunk gyártott építőanyagokkal és hogyan tudunk hozzájárulni a fenntartható fejlődéshez” Markus Akermann, CEO Holcim Ltd Holcim: alapot teremtünk a társadalom jövőjéhez

11 Ahogy mi csináljuk – Holcim Awards A fenntarthatóság mindhárom pillérét érinti Gazdaság: Fenntartható építőanyagok piacának fejlődése Környezeti teljesítmény: Környezettel együtt élő építészet Szociális felelősség: Társadalmi aspektus

12 Ahogy mi csináljuk – Holcim Awards Számokban: CSR-ra költött összeg: Egy pályázati ciklusban: 2 millió USD PR-re költött összeg: Egy pályázati ciklusban: X>Y

13 Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége

14 Ahogy mi csináljuk – Környezetvédelmi napok Cementgyáraink működési környezetében Elsősorban iskolások számára 2005 óta minden évben Cél: a környező lakosság környezettudatosságának növelése, a gyermekek környezetvédelmi nevelése Eredmények: 2005: ~ 400 résztvevő (2 helyszín) 2006: ~ 1400 résztvevő (3 helyszín) 2007: ~ 1700 résztvevő (3 helyszín) 2008: ~ 1700 résztvevő (4 helyszín) 2009: ~ 1700 résztvevő (4 helyszín, 5 városrész )

15 Ahogy mi csináljuk – Környezetvédelmi napok A fenntarthatóság két pillérét érinti Szociális felelősség: Helyi közösségek számára élhetőbb környezet Környezeti teljesítmény: Környezettudatosságra nevelés Felgyülemlett hulladék (egy részének) elszállítása

16 Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége

17 Ahogy mi csináljuk – Környezetvédelmi Napok Számokban: CSR-ra költött összeg: Egy évben: ~ 6 millió Ft PR-re költött összeg: Egy évben: 0 Ft X>Y

18 Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége

19 Ahogy mi csináljuk – Holcim Hungária Otthon Alapítvány Az alapítvány küldetése: otthonteremtés az önkormányzati bérlakás-építés támogatásával (nem lakás célra használt épületek lakássá alakítása) Pályázati ciklusonként elnyerhető támogatási összeg: 100 millió Ft 2008-ban az átadott önkormányzati bérlakások 27,9%-a HHOA támogatással épült

20 Ahogy mi csináljuk – Holcim Hungária Otthon Alapítvány Számokban: CSR-ra költött összeg: Pályázati ciklusonként 100 millió Ft PR-re költött összeg: Pályázati ciklusonként 3 millió Ft X>Y

21 Ahogy mi csináljuk – A víz reneszánsza Fotópályázat munkatársaink körében Könyv és kiállítás készült a fotókból Cél: munkatársaink alkotásain és gondolatain keresztül felhívni a figyelmet a víz fontosságára Eredmények: Több mint 30 munkatárs részvételéve Keresett kincs A kiállítás 4 helyszínen Igény újabb fotópályázat kiírása

22 Ahogy mi csináljuk – A víz reneszánsza Számokban: CSR programra költött összeg: ~ 5,2 millió Ft PR-re költött összeg: ~ 0,2 millió Ft X>Y

23 Ugye van kérdésük?


Letölteni ppt "Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések