Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Előadó: Garry Gürtler | Előadás időpontja: 2008. június 11. Munkahelyi megoldások napjaink munkavállalói számára.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Előadó: Garry Gürtler | Előadás időpontja: 2008. június 11. Munkahelyi megoldások napjaink munkavállalói számára."— Előadás másolata:

1 Előadó: Garry Gürtler | Előadás időpontja: június 11. Munkahelyi megoldások napjaink munkavállalói számára

2 A munkahelyek változóban vannak… A munkaerő termelékenysége Napjaink mobil munkaerejének támogatása A munka és a magánélet egyensúlyának megteremtése Környezeti megfontolások Az ingázók felelősek a teljes szénkibocsátás 20%-áért A környezetvédelmi jogszabályok kevesebb ingázást és alacsonyabb kibocsátást írnak elő Ingatlanpiaci trendek Az ingatlanhasználati költségek csökkentése Rugalmas és dinamikus bérleti lehetőségek Üzleti kihívások Kiszámíthatatlan piacok Az üzletmenet védelme a váratlan zavarok ellen

3 Erősödő tendencia „2010-re a munkavégzés 60%-a telephelyen illetve vállalati létesítményeken kívül folyik majd Mobil dolgozók 24% Távmunkát végzők/Tele, 14% Távmunka/Remote 8% Ad Hoc 30% Ügyfél telephelye 24% Mobil dolgozók Távmunka/Tele Távmunka/Remote Ad Hoc Ügyfél telephelye Irodában 49% Irodán kívül 51% Irodában Irodán kívül

4 Hogyan használják a vezető cégek napjainkban a Regust Alkalmazottak támogatása, bárhol és bárhogyan dolgozzanak is. Mobil értékesítési csapatok Otthonról dolgozó alkalmazottak Irodában dolgozók Eredményesebb Biztosítja a kapcsolatot Zöldebb Kapcsolatban maradnak Teljes támogatást kapnak Elégedettebbek Alacsonyabb költségek Közelebb van a lakáshoz Rugalmasabb

5 Ügyfeleink

6 950 helyszín, 1 kapcsolattartó! 950 helyszín ● 70 ország ● 400 város munkaállomás ● tárgyalóhelyiség 600+ videókonferencia stúdió ● 1,2 millió bérbe adott m2

7 Piacvezető a rugalmas munkakörnyezet és támogatás terén Termékek és szolgáltatások teljes köre, alkalmazkodva minden munkastílushoz Utolérhetetlen globális jelenlét és hozzáférés Világszínvonalú, egyenletes minőségű szolgáltatás Több mint 1,8 millió négyzetméter bérbe adott terület Nyilvánosan működő vállalat – London Stock Exchange FTSE 250 Vállalat (RGU) Árbevétel > 1,5 milliárd $ Röviden a Regusról

8 Irodák teljes körű szolgáltatással Tárgyalók & oktató termek Üzleti társalgók/kávézók, ahová bármikor beugorhat Videókonferencia Fogadótér recepcióval Lenyűgöző közös terek Világszínvonalú támogató csapatok Vállalati szintű IT & Telelommunikáció Otthonról dolgozók támogatása A Regus Business Center

9 Részmunkaidős iroda Az ingatlan portfolió a lehető legrugalmasabb Kulcsrakész megoldások, a világon mindenütt egyformán Nagyszerű megoldás az új illetve feltörekvő piacokon Saját iroda megosztott munkaterülettel Csoportiroda Saját iroda Költséghatékony módon biztosíthat bázist mozgásban lévő csapatai számára Megosztott munkahelyi környezet, amely az ön igényei szerint használható Tökéletesen felszerelt, teljes munkaidős irodák egy személy vagy egy egész osztály számára Egy iroda, ahová beugorhat, amikor csak szüksége van rá Irodai megoldások irodában dolgozó csoportoknak

10 Tárgyalók, konferenciatermek és oktatóhelyiségek – amikor csak szüksége van rájuk Csapataink úgy dolgoznak, mintha új beosztottakat kapott volna Hívásfogadás, üzenetek átvétele, sőt, tökéletes postacím. Üzleti társalgók, ahol lazíthat Hozzáférés az üzleti szolgáltatások széles köréhez “A dolgozók mai generációja nagyobb rugalmasságot és mobilitást igényel munkája ütemezésében.” - IDC Hívás és levelezés átirányítás, amikor alkalmazottai cserélődnek vagy szabadságra mennek. A tökéletes puffer. Helyi források az otthonról dolgozó munkatársak számára… …minden egy helyen

11 Tagsági programok Forradalmi megoldás, amely több mint 950 irodai helyszínt nyit meg ön előtt, amikor szüksége van rájuk A csapatok használhatják az Üzleti társalgókat, a kávézót és a privát irodákat A vezetés figyelemmel kíséri a használatot és a kiadásokat Üzleti társalgók A kávéház tökéletes üzleti alternatívája Ellenőrizheti az jeit, vagy tarthat egy kötetlen megbeszélést Ingyenes frissítők és internet hozzáférés Teljes körű üzleti szolgáltatások Tárgyalók Különböző helyiségek a tárgyalóteremtől az oktató helyiségekig Egyszerű foglalás a nap bármely órájára Tartsa kézben a költségeit. 30%-kal olcsóbb, mint egy szálloda, és nincsenek rejtett extra költségek Lényegesen eredményesebb Meglehetősen költséghatékony – akár 70%-al is csökkentheti az egy személyre vetített ingatlanhasználati összköltségét A mobil értékesítési csapatok támogatása

12 A terület ismét az öné lehet, amikor szüksége van rá A korább üresjárat hasznos idővé válik munkatársai számára Elégedettebb alkalmazottak, környezetbarát megoldás Akár 50%-kal is csökkentheti ingatlanhasználati összköltségét Businessworld… egy forradalmi tagsági program Hátteret biztosít munkatársainak, bárhová is utazzanak Fix költségű megoldás mobil munkaerő esetén Tagsági programok Egy forradalmi program négy elérési szinttel Válassza az egyes csapatok számára legmegfelelőbb szintet

13 Mit nyer egy vállalat azzal, ha a Regussal dolgozik? Páratlan rugalmasság A létszám nem akadály Bostontól Pekingig… Rövid táv, hosszú táv, …ahogy önnek tetszik Kezelhető méretű portfolió Gyorsaság Ma aláír …Holnap jöhet Azonnali technológiai platform Azonnali hozzáférés Azonnali támogatás Költségmegtakarítás Kisebb ingatlanhasználati összköltség Nincs tőkebefektetés Fix költségek helyett változó költségek Meghatározott kilépési stratégiák Egyszerű használat 1 oldalas globális megállapodás Számos irodai forma Egyetlen kapcsolattartó hely Minden egy helyen

14 A munkaterületek rejtett költségei A : Occupancy : 59,3 % B : Installation : 8,6 % C : Building Operation : 22,6 % D : Business Support : 6,7 % E : Occupancy Management : 2,6 % IPD referencia adatok 2007.: az ingatlanhasználati összköltség szerkezete A : Használat: 59,3 % B : Berendezés: 8,6 % C : Épület üzemeltetés : 22,6 % D : Üzleti támogatás : 6,7 % E : Ingatlanhasznosítás kezelése: 2,6 %

15 A Regus Budapesten 619 teljesen bebútorozott és felszerelt munkaállomás 15 tárgyalóhelyiség Teljes körű Regus szolgáltatások, többek között Virtuális Iroda, businessworld kártyák, stb. Jól megközelíthető, stratégiai helyen, az üzleti negyedekben található, világszínvonalú, modern irodaépületek 619 teljesen bebútorozott és felszerelt munkaállomás 15 tárgyalóhelyiség Teljes körű Regus szolgáltatások, többek között Virtuális Iroda, businessworld kártyák, stb. Jól megközelíthető, stratégiai helyen, az üzleti negyedekben található, világszínvonalú, modern irodaépületek Emke Center Rákóczi út Budapest Emke Center Rákóczi út Budapest Bank Center Citibank Torony Szabadság tér Budapest Bank Center Citibank Torony Szabadság tér Budapest Parlament Center Kálmán Imre utca Budapest Parlament Center Kálmán Imre utca Budapest

16 … és most: Óbuda Gate Center Árpád Fejedelem útja Budapest Óbuda Gate Center Árpád Fejedelem útja Budapest TerületFelszerelés - Összterület: m2- ISDN szolgáltatás - Szintek száma: 1- Hőmérséklet szabályozás - Munkaállomások száma: 171- Minden szint lifttel megközelíthető - Tárgyalók és oktatóhelyiségek: 5- Biztonságos szélessávú internet - Maximális tárgyaló befogadóképesség: 10 fő - Üzleti társalgó

17 Az előnyök összefoglalása Rugalmasság Időtartam – a vállalat dönt a tartózkodás időtartamáról Igényelt terület – igény szerint bővíthető vagy csökkenthető Elhelyezkedés – átvihető egyik helyről a másikra Munkastílus – Válasszon a szerint, ahogyan dolgozni szeretne – mobil, teljes munkaidős, távmunka Csökkenő ingatlanhasználati költségek – 20-50%-kal alacsonyabb egy főre vetített havi költségek Utolérhetetlen globális kínálat – 950 helyszín 70 országban Egyetlen preferált munkaterület szolgáltató – Egységes globális irodai és IT platformok Elkötelezett ügyfélkapcsolat menedzsment – egyetlen kapcsolattartó; zökkenőmentes integráció Vállalati szintű IT – Támogatja az Ön VPN és VLAN hálózatait & hálózati infrastruktúráját Kedvelt vállalati programok – kedvezményes árképzés, elsőbbségi hozzáférés Kihasználási jelentések – jól látható a megtakarítás és a végső hatás

18 Köszönjük figyelmét Kérdések?


Letölteni ppt "Előadó: Garry Gürtler | Előadás időpontja: 2008. június 11. Munkahelyi megoldások napjaink munkavállalói számára."

Hasonló előadás


Google Hirdetések