Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban Miért szomorú a király? A művészetterápia lehetőségei.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban Miért szomorú a király? A művészetterápia lehetőségei."— Előadás másolata:

1 GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban Miért szomorú a király? A művészetterápia lehetőségei

2 Henri Matisse A király szomorú Tényleg miért is szomorú? Egyáltalán hol a király a képen? Vajon Matisse őt is elhelyezte az alkotásán, vagy csak a király udvartartását? Kik ezek a figurák?

3 A király szomorú,… mert ég a vára.

4 A király szomorú,… mert egy másik király elfoglalta a trónját, és elküldte valahová száműzetésbe.

5 A király szomorú,… mert minden fát kivágtak az erdőben.

6 A király szomorú,… mert nincs gyereke.

7 A király szomorú,… mert eltörött a gitárja.

8 A király szomorú,… mert találkozott egy emberevő fával.

9 A király szomorú,… mert elhagyta a felesége, de emlékül megőrizte a cipőjét.

10 A király szomorú,… mert elfoglalták a várát.

11 A király szomorú,… mert búvárkodás közben egy tengeri csillag rabul ejtette, és a víz alatt kell tovább élnie.

12 Miért szomorú a diák? mert rossz osztályzatot kapott mert nem érti a tananyagot mert nem szeretik az osztálytársai mert mindig bántják a többiek mert kiközösítik

13 Miért szomorú a tanár? mert nem figyelnek rá az órán mert únja már minden évben ugyanazt tanítani mert a kollegái és az igazgató nem értik meg, miért tanul és alkalmaz új módszereket

14 Miért nem szomorkodunk? mert sokkal jobb vidámnak lenni mert bízunk magunkban és egymásban mert mindig készek vagyunk megújulni mert nem adjuk fel mert együtt könnyebb

15 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban Miért szomorú a király? A művészetterápia lehetőségei."

Hasonló előadás


Google Hirdetések