Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…"— Előadás másolata:

1 Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…

2

3 Reklám- és marketingszakma válaszol leggyorsabban a társadalom változásaira. 14-18-as korosztály a legkülönbözőbb kaszt! SZAKADÉK! SZAKADÉK! Felnőttek Fiatalok Fontos célcsoport (16%-al kevesebb, mint ‘90-ben) 600.000 (16%-al kevesebb, mint ‘90-ben) 4 szer annyi pénz felett van uralmuk! Család tanácsadói…

4  Változó idők, avagy az ellentrend pofán csapja az trendet?

5

6 Blog és myspace Teve és fenyőfa etetés Fontos a márka, mert útjelző bójaként szolgálnak… „Hozd el anyádat is…” „Hozd el anyádat is…” – Gerendai Károly és csapata Sziget szlogenje…. „Annyira fos, hogy már cool…”

7 Fiatalok kedvence Lola

8 iPOD iPOD forradalom

9 PEPSI, CICIK, és egy rakat HANG

10  Miért „X”-el a fiatalság??

11 Másra ugranak a FIATALOK… Kevés kreatív ötlet Bátorság Fiatalság problémája

12  Converse  Tisza cipő  Fütyülős  K&H Bank  Finlandia  Coca-Cola & Pepsi  Nike

13


Letölteni ppt "Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…"

Hasonló előadás


Google Hirdetések