Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaElek Halász Megváltozta több, mint 10 éve
1
Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…
3
Reklám- és marketingszakma válaszol leggyorsabban a társadalom változásaira. 14-18-as korosztály a legkülönbözőbb kaszt! SZAKADÉK! SZAKADÉK! Felnőttek Fiatalok Fontos célcsoport (16%-al kevesebb, mint ‘90-ben) 600.000 (16%-al kevesebb, mint ‘90-ben) 4 szer annyi pénz felett van uralmuk! Család tanácsadói…
4
Változó idők, avagy az ellentrend pofán csapja az trendet?
6
Blog és myspace Teve és fenyőfa etetés Fontos a márka, mert útjelző bójaként szolgálnak… „Hozd el anyádat is…” „Hozd el anyádat is…” – Gerendai Károly és csapata Sziget szlogenje…. „Annyira fos, hogy már cool…”
7
Fiatalok kedvence Lola
8
iPOD iPOD forradalom
9
PEPSI, CICIK, és egy rakat HANG
10
Miért „X”-el a fiatalság??
11
Másra ugranak a FIATALOK… Kevés kreatív ötlet Bátorság Fiatalság problémája
12
Converse Tisza cipő Fütyülős K&H Bank Finlandia Coca-Cola & Pepsi Nike
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.