Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Üzemeltetői Konferencia 8 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Üzemeltetői Konferencia 8 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?"— Előadás másolata:

1

2 Üzemeltetői Konferencia 8

3 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?

4 Miért Folyamatos üzem biztosítása Olyan nincs, hogy majd a mi szuper rendszergazdánk mindent megold Megelőzés Külső tudásbázis KépzésKöltségcsökkentés

5 Mikor Meglévő rendszerek háttértámogatása Lifecycle Üzemeltetés hatékonyság Új rendszerek bevezetése Nyugodtan tekinthetjük új rendszernek a szervízcsomagot is (időnként a hotfixeket is)

6 Mennyi Mi a jó arány a proaktív és a reaktív támogatás között ? Mibe kerül 1 óra leállás ? Mibe kerül 24 óra leállás ? Van e szükség 24x7 rendelkezésreállásra ? Milyen képzett a saját üzemeltető csapat ?

7 Mire jó a proaktivitás ? Idő Problémák SP/Hotfix SP/Fix Problémák megoldására fordított munka Kezdeti nehézségek, betanulás Tranziens események Hétköznapok

8 Mire jó a proaktivitás ? Problémák megoldására fordított munka Kezdeti nehézségek, betanulás Tranziens események Hétköznapok

9 Source: IT Performance Engineering and Measurement Strategies, Meta Group, Oct Valóban szükség van reaktív támogatásra ? BrókerTelecom Ipar Pénzügyi intézmény BiztosításRetailGyógyszer- gyár BankÉlelmiszerEnergetika $6.5M $2.1M $1.6M $1.5M $1.2M $1.1M $1.0M $0.8M $0.6M $8M 1 órás leállás átlagos költsége

10 Mit nyújt a Microsoft Premier Támogatás ? Support Account Management Tervezés, erőforrás kezelés Eszkaláció kezelés Proaktív információ 24x7 support – Responsive service 24 hours a day, 365 days a year Prioritise problems based on business impact Multi-vendor coordination Problem Resolution Support Learn about latest Microsoft technologies Fundamentals of best practices in operations Topics are support focused (planning and avoiding common issues) Workshops Information Services MS Premier Online MSDN TechNet Rapid On-Site Service (ROSS) A Dedicated Supportability Engineer (DSE) Prevention and Resolution Resources Short term advice and guidance. Topics are support focused (planning and avoiding common issues) Support Assistance

11 Csomagok Level0 Level1 Level1 Essential Support Premier Foundation Premier Standard Custom Premier Support Pack 1,2,3.. Dedikált mérnök és/vagy kapcsolattartó óra 100 óra 180 óra 200 óra <


Letölteni ppt "Üzemeltetői Konferencia 8 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések