Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál"— Előadás másolata:

1 Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
Gál Sándor, CIO, TITÁSZ Rt. Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Rubóczki László, tanácsadó, ABESSE Rt

2 Napirend E.ON és is:energy a piacnyitás előtt
Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igény: Gál Sándor, CIO, Titász Rt. Megoldás: Rubóczki László, ABESSE Rt SharePoint Portal Server 2003 bevezetés Megoldás: Czirók Dénes, ABESSE Rt. Ezt a részt és a felvezetést Rubó mondja

3 E.ON és az is:energy Az energia üzletág liberalizációjának kihívásai
Növekszik az üzleti folyamatok komplexitása Új és egyre átfogóbb informatika igények is:energy - ABESSE együttműködés Microsoft megoldások (Exchange, SPS, Sales System) A Titász támogatja az innovatív megoldásokat

4 Napirend E.ON és is:energy a piacnyitás előtt
Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igény: Gál Sándor, CIO, Titász Rt. Megoldás: Rubóczki László, ABESSE Rt SharePoint Portal Server 2003 bevezetés Megoldás: Czirók Dénes, ABESSE Rt. Ezt a részt és a felvezetést Rubó mondja

5 Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igények
Levelezés Megbeszélés szervezés Feladat kiadás Erőforrás foglalás Fényképes telefonkönyv és címtár Távoli elérés Internetről Mobil eszközökről

6 Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás - Megvalósítandó feladatok
Exchange 2003 teljes funkcionalitás megvalósítása Magas rendelkezésreállás Központi adattárolás Címlisták és felhasználói adatok tárolása Központi felügyelet kialakítása Biztonságos, hitelesített internetes publikáció Vírusvédelem, mentés Integráció az ügyfél hálózati és biztonsági stratégiájával

7 Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Technológia
Windows 2003 Server - alapinfrastruktúra Active Directory – felhasználói adatok Exchange 2003 Server – csoportmunka Windows 2003 Cluster Services– magas rendelkezésre állás ISA Server 2000 – internetes publikáció MOM 2000 Server – központi felügyelet

8 Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Architektúra
Üzleti funkciók az ügyfél tartományán belül található Üzemeltetés, menedzsment és biztonsági funkciók a szolgáltatónál Az infrastruktúra alá további ügyfelek is bevonhatók

9 Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Rendszerelérés
LAN-on belül: Outlook kliensek (2003) Outlook Web Access LAN-on kívül: RPC over HTTP (Outlook 2003-mal) ActiveSync

10 Napirend E.ON és is:energy a piacnyitás előtt
Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igény: Gál Sándor, CIO, Titász Rt. Megoldás: Rubóczki László, ABESSE Rt SharePoint Portal Server 2003 bevezetés Megoldás: Czirók Dénes, ABESSE Rt.

11 SharePoint Portal Server 2003 Üzleti igények
Információk elérése egy információs pulton keresztül Digitális munkaasztal az adminisztráció automatizálására Megvalósított funkciók Vállalati hírek, hirdetmények Szervezeti webhelyek Telefonkönyv az Exchange-ből Szervezeti ábra az AD-ból Névnap Időjárás jelentés Fórumok Apróhirdetések Saját naptár, feladatok Csoport webhelyek

12 Használt szolgáltatások 1.
Lap sablon használata Testreszabott hírek Ötletláda Névnap Hasznos linkek Időjárás

13 Használt szolgáltatások 2.
Telefonkönyv címtár segítségével

14 Használt szolgáltatások 3.
Exchange integráció: Beérkezett üzenetek Feladatok Naptár

15 Használt szolgáltatások 4.
Meeting workspace SharePoint beépített szolgáltatásai: képtár, fórum, hirdetmények MSNBC kijelzők Hírek Időjárás Látogatottsági elemzések

16 Titász további lépések
Online meeting és konferencia Digitális indítópult Office 2003

17 KÉRDÉSEK?


Letölteni ppt "Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál"

Hasonló előadás


Google Hirdetések