Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,"— Előadás másolata:

1 Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió, videó, flash, SMS, MMS, WAP, VoIP) lefedik a trendi és hazánkban hatékony márkázási reklámozást. A hallgatók megtanulják hogyan érdemes használni ezeket az eszözöket, hogyan történik a kivitelezésük, mik az eddigi tapasztalatok hatékonysági szempontból és gyakorlatokon keresztül megterveznek egy demo vállalat online kampányát. Web 2.0 megoldások társadalomszervező szerepe 47. Közgazdász-vándorgyűlés, Magyar Közgazdasági Társaság Előadó: Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner

2 Bemutatkozás Senpai Consulting ügyvezetője;
Online kommunikációs tanácsadó és tréner; a Modern Üzleti Tudományok Főiskola tanára; több könyv és tudományos szakcikk szerzője; rangos szakmai rendezvények rendszeres előadója. Válogatott referenciák: Visszatérő ügyfeleim: Vodafone, Microsoft Magyarország, T-Com, T-Online, Magyar Telekom, NOKIA Hungary, HVB Bank Hungary, Raiffeisen Bank, OTP Bank, HP, Sanofi-Aventis, GlaxoSmithKline, Bayer, Richter Gedeon, Teva Magyarország, AstraZeneca, DHL, UPC, Air France, Danubius Hotels Group, Spirit Hotel, Carbona Hotel, Kolping Hotel, Vatera, Tele-Data, Office Depot, Syngenta, Sanoma Budapest, Inform Média, Lapcom

3 New Media (web 2.0) A média definíciója megváltozott
szélessávú internet elérés miatt olcsó/ingyenes, easy-to-use online publikálási lehetőség miatt új disztribúciós csatornák miatt mobiltelefonok és az új technológiák miatt új reklámozási lehetőségek miatt

4 Mik a web 1.0 problémái...? Nem minden esetben interaktív
Banner vakság Mennyiség vagy minőség? marketing = SPAM? Reklám a keresőkben – lassú növekedés

5 ... és hogyan használhatjuk a web 2.0-át?
Rich Internet Applications (RIA) Pl. AJAX Broadcast média Streaming RSS SMS/Mobile Consumer Generated Media (CGM) Wiki, blog, social media

6

7 Sony egyik termékoldala

8 Erősödnek a videó közösségek

9 RSS használata Álláshirdetések Support Hírek és közlemények
Eseménynaptár Termék/szolgáltatás frissítés, promóció PR, értékesítés ösztönzés Reklámozás RSS-ben

10

11

12 PR, értékesítés ösztönzés

13 Wiki

14 Blog

15 Közösségi „kedvencek” médiája

16 Köszönöm a figyelmüket!
_________________________ © Senpai Consulting, 2009


Letölteni ppt "Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések