Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Vállalati Erőforrás Felügyelet a XXI. században
Havasi Zoltán fejlesztési igazgató MOHAnet Kft. Micskó Adrás ASAP Magyarország Kft.
2
Mit értünk vállalati erőforrás alatt?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Mit értünk vállalati erőforrás alatt? TÁRGYI ESZKÖZÖK (gépek, berendezések) SZEMÉLYEK (alkalmazottak)
3
Hogyan működik egy vállalat erőforrásainak felügyelete?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan működik egy vállalat erőforrásainak felügyelete?
4
Integrált mobil alkalmazások
Vállalati Erőforrás Felügyelet Integrált mobil alkalmazások Szociális távfelügyelet 4
5
Szociális távfelügyelet
Vállalati Erőforrás Felügyelet Szociális távfelügyelet IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció GPRS kommunikáció GSM szolgáltató Segélykérés üzenet!! A felügyelt személy a jelzőkészülék gombjának megnyomásával tud segítséget kérni a gondozási központ diszpécserétől.
6
Mi történik segélykérés esetén?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Mi történik segélykérés esetén? Segélykérés esetén a diszpécser GSM hálózaton keresztül kétirányú beszédkapcsolatot létesít a felügyelt személy jelzőkészülékével, majd az események ismeretében megkezdi az intézkedést.
7
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a gondozónál található Patrol típusú ellenőrző készüléket, majd ezen keresztül értesíti a riasztási eseményről. A felügyelt személlyel és a házi gondozóval történt beszélgetéseket a rendszer minden esetben rögzíti.
8
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció RFID azonosító korong GPRS kommunikáció GPRS kommunikáció Rádiófrekvenciás azonosítás GSM szolgáltató Gondozó kiérkezett a helyszínre! Az intézkedéseket a szoftverben lévő forgatókönyv irányítja. A kiérkezés tényét és a munkavégzést megszemélyesített azonosító korongok biztosítják.
9
Integrált mobil alkalmazások
Vállalati Erőforrás Felügyelet Integrált mobil alkalmazások Felvonó távfelügyelet Szociális távfelügyelet
10
Felvonó távfelügyelet
Vállalati Erőforrás Felügyelet Felvonó távfelügyelet IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció GPRS kommunikáció GSM szolgáltató Vészhívás üzenet! A felvonóban rekedt utasok egyetlen gombnyomással vészhívás üzenetet küldhetnek a felügyeleti állomás felé.
11
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja az ELEVATOR készüléket és megnyugtatja a felvonóban rekedt utasokat, valamint értesíti a mentést végző személyeket. A felvonóban rekedt utasokkal a diszpécser folyamatos kapcsolatban tud maradni addig amíg a mentést végzők ki nem érkeznek a helyszínre.
12
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a mentést végző személynél található Patrol típusú ellenőrző készüléket, majd ezen keresztül értesíti a riasztási eseményről. A diszpécser és a mentést végző személy között történt beszélgetéseket a rendszer minden esetben rögzíti.
13
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció GPRS kommunikáció GPRS kommunikáció Rádiófrekvenciás azonosítás GSM szolgáltató Mentés megtörtént! A mentést végző személy a mentés után egy RF ID korong olvasásával indítja újra a felvonóba szerelt készüléket.
14
Integrált mobil alkalmazások
Vállalati Erőforrás Felügyelet Integrált mobil alkalmazások Közbiztonság távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Szociális távfelügyelet
15
Közbiztonság távfelügyelet
Vállalati Erőforrás Felügyelet Közbiztonság távfelügyelet IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció GPRS kommunikáció GSM szolgáltató Vészhívás üzenet! A közterületen elhelyezett CHECKPOINT készülékektől egy gombnyomással segélykérő üzenetet lehet küldeni a távfelügyeleti állaomásra.
16
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a CHECKPOINT készüléket és szükség esetén értesíti a hatóságot. A diszpécser folyamatos kapcsolatban tud maradni a segélyt kérő személlyel addig amíg a hatóság ki nem érkeznek a helyszínre.
17
Integrált mobil alkalmazások
Vállalati Erőforrás Felügyelet Integrált mobil alkalmazások Vagyonvédelmi távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Szociális távfelügyelet
18
Vagyonvédelmi távfelügyelet
Vállalati Erőforrás Felügyelet Vagyonvédelmi távfelügyelet IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció GPRS kommunikáció GSM szolgáltató Betörés az 1-es zónában Riasztási jelzés esetén az ALARM készülék a riasztó Contact ID jelzéseit továbbítja a felügyeleti állomásra.
19
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a kivonuló szolgálatnál található Patrol készüléket és értesíti a helyzetről, mely alapján a szolgálat megkezdi a kivonulást.
20
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció RFID azonosító korong GPRS kommunikáció GPRS kommunikáció Rádiófrekvenciás azonosítás GSM szolgáltató Járőr kiérkezett a helyszínre! Az intézkedéseket a szoftverben lévő forgatókönyv irányítja. A kiérkezés tényét és a munkavégzést az ügyfélhez kihelyezett azonosító korongok biztosítják.
21
Integrált mobil alkalmazások
Vállalati Erőforrás Felügyelet Integrált mobil alkalmazások Vagyonvédelmi távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Személy távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Szociális távfelügyelet
22
Járőr, vagyonőr távfelügyelet
Vállalati Erőforrás Felügyelet Járőr, vagyonőr távfelügyelet Járőr nem érkezett ki a 3-as ponthoz Járőr kiérkezett a 4-es ponthoz Járőr kiérkezett a 2-es ponthoz Járőr kiérkezett az 1-es ponthoz A járőr egy előre beállított sorrend alapján olvassa le az ellenőrző pontokat. Kimaradás esetén a diszpécser azonnal intézkedni tud.
23
Hogyan történik az intézkedés?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a biztonsági szolgálat Patrol készülékét, hogy tisztázzák a kimaradás okát.
24
Személy távfelügyelet
Vállalati Erőforrás Felügyelet Személy távfelügyelet Útburkolat javító gép a helyén! Áru feltöltve! Takarítás kész! Ebéd kiszállításra került! Hírlap Baross utcába kézbesítve! Hírlap kézbesítés ellenőrzése Takarító személyzet ellenőrzése Melegétel kiszállítás ellenőrzése Áru készlet feltöltésének ellenőrzése Géppark járműveinek ellenőrzése
25
Integrált mobil alkalmazások
Vállalati Erőforrás Felügyelet Integrált mobil alkalmazások Vagyonvédelmi távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Személy távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Jármű távfelügyelet Szociális távfelügyelet
26
Vállalati Erőforrás Felügyelet
Jármű távfelügyelet A járműben elhelyezett NAVIGATOR készülék a pontos pozícióját elküldi a járműfelügyeleti állomásra. A felügyelet térképen követheti a jármű mozgását.
27
Vállalati Erőforrás Felügyelet
Jármű távfelügyelet IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció GPRS kommunikáció GSM szolgáltató A járműben elhelyezett NAVIGATOR készülék a pontos pozícióját elküldi a járműfelügyeleti állomásra. A felügyelet térképen követheti a jármű mozgását.
32
Vállalati Erőforrás Felügyelet
Azonnali intézkedés 24 órás, képzett diszpécserszolgálat Hiánytalan, naprakész adatbázisok - a járművek személyzetére, - a cégen belüli kapcsolatokra, - a célállomásokra, - beavatkozókra nézve Folyamatos kapcsolat az üzemeltetővel
33
Vállalati Erőforrás Felügyelet
Azonnali beavatkozás On-line feedback Magyarországra kiterjedő intézkedési háttér Szerződésben szavatolt beavatkozási feltételek A kockázatok emberhez kötött mérlegelése A kapcsolat felvételére alkalmas eszközpark
34
Kapcsolódási pontok a vállalati rendszerekhez
Vállalati Erőforrás Felügyelet Kapcsolódási pontok a vállalati rendszerekhez A rendszerek adatbázisai közvetlenül támogatják a vállalati gazdálkodást - útvonal és munkaerő optimalizálás - rakodási periódus ellenőrzése - közvetlen üzemanyag kontroll, stb. - automatikus útnyilvántartás - munkaidő nyilvántartás Azonnal megjelenő megtakarítások
35
Közvetlen gazdasági előnyök
Vállalati Erőforrás Felügyelet Közvetlen gazdasági előnyök Őrszemélyzet csökkentése Adminisztrációs környezet automatizálása A járművek és személyzetük optimalizálása Üzemi költségek csökkentése Jobb tervezhetőség
36
Vállalati Erőforrás Felügyelet
Költségek Eszközszükséglet - Lízing és részletfizetési lehetőségek - Többéves szerződés esetén ingyenes rendelkezésre bocsátás Intézkedési támogatás - Saját központ felállítása - Meglévő személyzet képzésével - Intézkedési központ bérlése Beavatkozási háttér - Havidíj nélküli lehetőségek
37
Vállalati Erőforrás Felügyelet
Célterületek Lízingcégek - Kocsik követése, fellelhetősége - Járművek megállítása, azonosítása, elfogása - Folyamatos adatgyűjtés Flották - Őrszemélyzet csökkentése - Adminisztrációs környezet automatizálása - Járművek és személyzetük optimalizálása - Üzemi költségek csökkentése - Jobb tervezhetőség Egyéni ügyfelek - Járműbiztonság
38
Integrált mobil alkalmazások
Vállalati Erőforrás Felügyelet Integrált mobil alkalmazások Vagyonvédelmi távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Személy távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Jármű távfelügyelet Szociális távfelügyelet Hőmérséklet távfelügyelet
39
Hőmérséklet távfelügyelet
Vállalati Erőforrás Felügyelet Hőmérséklet távfelügyelet IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció GPRS kommunikáció GSM szolgáltató 1-es hőmérő hőmérséklete magas! 24ºC Nem megfelelő hőmérséklet esetén a THERMOWATCH riasztási jelzést küld a távfelügyeleti állomásra.
40
Integrált mobil alkalmazások
Vállalati Erőforrás Felügyelet Integrált mobil alkalmazások Műszaki távfelügyelet Vagyonvédelmi távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Személy távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Jármű távfelügyelet Szociális távfelügyelet Hőmérséklet távfelügyelet
41
Műszaki távfelügyelet
Vállalati Erőforrás Felügyelet Műszaki távfelügyelet IP alapú csomag Internet alapú adatkommunikáció GPRS kommunikáció GSM szolgáltató Mérőóra állása: 128,3 köbméter A mérőórához telepített MOHAnet készülék minden hónap megfelelő napján elküldi a pontos fogyasztást a szolgáltató központjának.
42
Mitől jobb ez a rendszer?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Mitől jobb ez a rendszer? Maximális mobilitás Maximális funkcionalitás Maximális rugalmasság Készülékár támogatás
43
Vállalati Erőforrás Felügyelet
Miért? Mindig a változó világgal mozog (GSM) Jövőtálló infrastruktúra (GPRS, IP) Rugalmasan telepíthető (mobil kivitel) IT alapú központosított tevékenység Menedzselt végpontok (felügyelt jelzőkészülékek)
44
Mitől jobb ez a szolgáltatás?
Vállalati Erőforrás Felügyelet Mitől jobb ez a szolgáltatás? Folyamatos műszaki állapot jelentés a működést érintő változásokról (a szolgáltatás folyamatossága garantált) A mobil technológiának köszönhetően a szolgáltatás nem helyhez kötött, vagyis bárhol igénybe vehető. A műszaki állapotváltozások adat formájában (pl. : bekapcsolás, kikapcsolás, segélykérés, töltés, gyenge akkufeszültség, ütés, stb.), a kétirányú beszédkapcsolat hang formájában kerül feldolgozásra! (Hibrid)
45
A technológia eredményei
Vállalati Erőforrás Felügyelet A technológia eredményei Egyedülálló innovatív szolgáltatások Költséghatékony üzemeltetés Globális piaci jelenlét Társadalmi ismertség Erkölcsi elismerés
46
Köszönöm a figyelmüket!
Vállalati Erőforrás Felügyelet Köszönöm a figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.