Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül."— Előadás másolata:

1 Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül

2 Motiváció

3

4 Hatékonyság

5

6 Miért éppen a nyelvtanulás?

7 KomplexEgyedi Magyar

8 Online AngolTell Me More Englishtown

9 Online Angol

10 Motivációs eszközökMegjegyzés Több tudásszintInhomogén tudású célcsoport esetén fontos Képek, hangok, videók Életszerű példák, érdekességek Pontos megértés Szükség esetén azonnal elérhető kiegészítő magyarázatok (szótár, fogalomtár, fordítás) Egy téma – több megközelítésKönnyen megjegyezhető, mégsem unalmas Feladatok azonnali visszajelzéssel, javítási lehetőséggel. (Feleletválasztás, szövegkiegészítés, párosítás, diktálás, szimuláció, beszédfelismerés, stb.) A zárt feladatokból sok kell a begyakorláshoz, és sokféle, hogy a sok se váljon unalmassá. A nyitott feladatok ellenőrzés nélkül nem motiválnak. Hang és írott szöveg egymást erősítő hatása Humor JátékNe legyen valódi tudás nélkül is megoldható. Haladásjelző, levásárolható pontok gyűjtése IrányításTartalom és sorrend Nyitott feladatok értékeléseTanári javítás HatáridőEllenőrizni kell a betartását Kapcsolat a tanárral és a tutorral Továbblépés csak ha elvégezte VizsgaEllenőrzött körülmények között hatásos BizonyítványLegyen jelentősége Ugyanazon téma sokféle megközelítéseGyakorlás unalom nélkül Szinkron csoportos óra (hangchat, SecondLife)Jobban motivál, ha nem változik a csoport Tanár előadása, webináriumA tanár személyisége meghatározó Tanulásmódszertani javaslatokCsak akkor működik, ha beépül Tanulótársak egymás közötti kommunikációjaEgyütt tanuló csoportnál motivál igazán

11 Több tudásszint

12 Képek, hangok,videók

13 Életszerű példák, érdekességek

14 Pontos megértés

15 Feladatok azonnali visszajelzéssel

16 Humor

17 Játék

18 Haladás jelző

19 Irányítás

20 Nyitott feladatok értékelése

21 Határidő

22 Kapcsolat a tanárral és a tutorral

23 Továbblépés csak, ha elvégezte

24 Vizsga

25 Bizonyítvány

26 Tell me More

27 Párbeszéd beszédfelismeréssel

28 Kiejtésgyakorlás beszédfelismeréssel

29 Englishtown

30 Beszélgetős óra hangchattal

31 Effortless EnglishReal English LanguageLab

32 Effortless English

33 Real English

34 Languagelab

35

36

37

38

39

40

41

42

43 Learning EnglishOktatárs Nyelvi percek

44 Learning English

45 Pontgyűjtés

46 Oktatárs

47

48 Nyelvi percek

49 Motivációs eszközökMegjegyzés Több tudásszintInhomogén tudású célcsoport esetén fontos Képek, hangok, videók Életszerű példák, érdekességek Pontos megértés Szükség esetén azonnal elérhető kiegészítő magyarázatok (szótár, fogalomtár, fordítás) Egy téma – több megközelítésKönnyen megjegyezhető, mégsem unalmas Feladatok azonnali visszajelzéssel, javítási lehetőséggel. (Feleletválasztás, szövegkiegészítés, párosítás, diktálás, szimuláció, beszédfelismerés, stb.) A zárt feladatokból sok kell a begyakorláshoz, és sokféle, hogy a sok se váljon unalmassá. A nyitott feladatok ellenőrzés nélkül nem motiválnak. Hang és írott szöveg egymást erősítő hatása Humor JátékNe legyen valódi tudás nélkül is megoldható. Haladásjelző, levásárolható pontok gyűjtése IrányításTartalom és sorrend Nyitott feladatok értékeléseTanári javítás HatáridőEllenőrizni kell a betartását Kapcsolat a tanárral és a tutorral Továbblépés csak ha elvégezte VizsgaEllenőrzött körülmények között hatásos BizonyítványLegyen jelentősége Ugyanazon téma sokféle megközelítéseGyakorlás unalom nélkül Szinkron csoportos óra (hangchat, SecondLife)Jobban motivál, ha nem változik a csoport Tanár előadása, webináriumA tanár személyisége meghatározó Tanulásmódszertani javaslatokCsak akkor működik, ha beépül Tanulótársak egymás közötti kommunikációjaEgyütt tanuló csoportnál motivál igazán

50

51 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül."

Hasonló előadás


Google Hirdetések