Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEmília Fehérné Megváltozta több, mint 10 éve
1
EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem
2
Mi a siker? A beérkezés vagy az utazás? Az emberek döntő többsége azt válaszolja, hogy a beérkezés. Így gondoljuk, de nem így van. A siker nem a beérkezés, hanem az utazás maga. Attól a pillanattól kezdve sikeresek vagyunk, hogy elindultunk a sikerhez vezető úton. „Merni annyi, mint átmenetileg elveszíteni lábunk alól a talajt. Nem merni annyi, mint elveszíteni önmagunkat.” (Kirgegaard)
3
TERVEK - 2007 Fő célkitűzések racionálisan működő oktatásszervezési struktúra kialakítása hallgatók, oktatók elégedettségi szintjének növelése „Szolgáltató Egyetem” előkészítése Konkrét célok szabályozott működés egyablakos ügyintézés e-ügyintézés Tudásközpont
4
TERVEK - 2007 Kiindulási Kiindulási alapok Intézményfejlesztési Terv, Rektori Program külső – belső igények Alkalmazott protokollok stratégiák, eljárásrendek készítése meglévő szabályozás aktualizálása, új szabályzatok készítése egyeztetések lefolytatása, megállapodások megkötése
5
EREDMÉNYEK – 2007-2009 Oktatásszervezési struktúra racionalizálása Szervezeti átalakulás, funkciók integrálása beiskolázási tevékenység koordinálása egységes egyetemi beiskolázási marketing tevékenység bővítése (pl. online játék) központi felvételi adminisztráció ERASMUS mobilitás projekt egyetemi Testnevelés és Sportközpont létrehozása nyári és téli egyetem projektek vezetése
6
EREDMÉNYEK – 2007-2009 Oktatásszervezési struktúra racionalizálása Folyamatok központosítása hallgatói pénzügyek egységesítése központi hallgatói ügyfélszolgálat kialakítása elektronikus ügyintézés bevezetése (beiratkozás, adategyeztetés) diákigazolvány ügyintézés központosítása
7
EREDMÉNYEK – 2007-2009 Hallgatók, oktatók elégedettségi szintjének növelése rövidebb feldolgozási idők, gyorsabb kiszolgálás áttekinthetőbb ügymenet kényelmesebb kiszolgálás
8
EREDMÉNYEK – 2007-2009 „Szolgáltató Egyetem” koncepció előkészítése az egyablakos ügyintézés kialakításának előkészítése, tesztelése, ügyfélhívó rendszer beüzemelése e-ügyintézés alapjainak megteremtése a MODULO rendszerrel elektronikus beiratkozás „Adattisztítási” projekt - 24 órás adatváltozás-bejelentő és ellenőrző rendszer hallgatói jogviszony-igazolás online igénylése (a TTK pilot projektje) Tudásközpont: hallgatói szolgáltatáscentrum: beköltözésre várva (EKF)
9
EREDMÉNYEK – 2007-2009 Szabályozott működés szabályzatok folyamatos aktualizálása és korszerűsítés szabályzatok fordítása elektronikus ügyintézés jogszabályi hátterének megteremtése elektronikus index előkészítése (kari kezdeményezéssel) oktatásszervezési eljárásrend előkészítése
10
EREDMÉNYEK – 2007-2009 Szabályozott működés új szabályzatok szaklétesítési és szakindítási szabályzat oktatási együttműködések szabályzata szakkompetencia-térkép elkészítése stratégiák beiskolázási stratégia FSZ stratégia pénzügyi és adminisztrációs stratégia
11
TOVÁBBI TERVEINK Szolgáltató Egyetem koncepció megvalósítása ügyfélközpontú szolgáltatási rendszer megerősítése e-ügyintézés szolgáltatási körének bővítése központi egyablakos ügyfélszolgálat kialakítása a Tudásközpontban egységes eljárásrenden alapuló, szolgáltatás-centrikus ügyfélszolgálat-hálózat kialakítása (Tanulmányi Információs Pontok)
12
TOVÁBBI TERVEINK Szolgáltató Egyetem koncepció megvalósítása Ügyfélközpontú szolgáltatási rendszer megerősítése e-ügyintézés szolgáltatási körének bővítése (TÁMOP 4.1.1. ) jogviszony-igazolás, kreditelismertetés, diákigazolvány-ügyintézés folyamatának elektronizálása tanulmányi információk lekérdezésének segítése (adatbázis-építés) V-POS rendszer és mobiltelefonos fizetés lehetőségének megteremtése központi egyablakos ügyfélszolgálat kialakítása a Tudásközpontban tantárgyi és oktatói kompetencia térkép kialakítása
13
TOVÁBBI TERVEINK Szolgáltató Egyetem koncepció megvalósítása „Tanulmányi Információs Pontok (TIP)” létrehozása a kari tanulmányi irodák megerősítése teljes körű elektronikus szolgáltatás biztosítása tanulmányi tanácsadás kredittanácsadás
14
TOVÁBBI TERVEINK Szolgáltató Egyetem koncepció megvalósítása „Tanulmányi Információs Pontok (TIP)” létrehozása az információs pontokon biztosítható további szolgáltatások tehetséggondozás (hálózat) karrier-tanácsadás gyakornoki rendszer adatbázis és szolgáltatás (online) kulturális, sport, eü-i, szálláslehetőségek adatbázisok és szolgáltatások (online) alumni
15
„Senki sem él hiába ezen a világon, aki megkönnyíti a világ terhét valaki más számára.” Charles Dickens
16
K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET ! Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.