Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig."— Előadás másolata:

1 Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig

2 Iskolánk elhelyezkedése Északi szélesség: 47°29'57.74"N Keleti hosszúság: 18° 2'16.50"E Győrtől 38 km-re DK Székesfehérvártól ÉNy-ra 48 km-re található A Bakony-alja egyetlen szakképzési intézménye

3

4 A kisbéri Bánki Donát Szakképző Iskola MÉCS tagjai: Horváth Zoltán Kállai Ferenc Kovácsné Szecső Tímea Peresztegi László Szőke László

5 A MÉCS eddigi tevékenységei: Megalakulás SZMSZ létrehozása Egyénre szóló megbízó levelek kiadása Munkaterv elkészítése Kompetencia felmérés Kompetencia feladatsor értékelése Továbbképzés - Tata Magatartás- szorgalomjegyek egységes rendszerré tétele

6 Megalakulás szeptember 11.

7 MÉCS továbbképzések, központi tájékoztatás Budapest, áprilisa Budapest szeptembere Budapest, októbere Tata novembere 2-2 fő Új mérőmódszerek megismerése Feladatlap szerkesztés tanfolyam

8 Országos kompetencia felmérés Előkészületek: Budapest VIII. ker, Szeptember 13. Feladatsorok átvétele Lebonyolítás: Szeptember –Ügyeletes tanárok kijelölése –Feladatlapok másolása –Feladatlapok kiosztása –A megírást követően a feladatlapok visszaszedése

9 Feladatlapok kijavítása: Szeptember 20 – október 2. –Javítókulcs letöltése a megadott webcímről –Feladatlapok kijavítása –Az adatok számítógépre vitele –Eredmények elküldése a „központnak” –Feladatlapok elküldése a szakértőnek –Feladatlapok kiértékelése –Tantestülettel való ismertetés –A diákok, szülők tájékoztatása Országos kompetencia felmérés kijavítása

10 A 9. évfolyamban végzett kompetencia mérés eredményei Feladatok értelmezése az országos mérési eredményeknek megfelel, de önálló vélemény alkotásra és végrehajtásra nagyon kis százalékban képes. Nem tudnak a tanulók komplexen gondolkodni. Az élethez szükséges napi feladatokat nem képes összhangba hozni.

11 A 9. évfolyamban végzett kompetencia mérés eredményei – folytatás Logikai sorrend kialakítására nem képes Tájékozódási készség hiánya Tájékozottsági képesség részleges hiánya Koncentráció tartó képesség hiánya Motiválatlanság

12 9. Évfolyamon Projekt órák, projekt napok Első proketnap az SNI-s osztályban Az éltető víz (38) tanbox feldolgozása, értékelése Kakusziné Körtvélyesi Anikó projektórájának megtekintése, megbeszélése, értékelése Háztartásunk anyagai című (18) tanbox feldolgozása, értékelése Ünnepek, szokások (20) tanbox feldolgozása, értékelése (március 15.) Étkezés, vendéglátás (32) tanbox feldolgozása, értékelése folyamatban

13 Projekt órák, projekt napok Berendezzük a termet Szakmák világa Készülődés karácsonyra Ismerkedés egy új technikával ( Fonalgrafika) Szőjünk terítőt Kössünk sálat Boszorkány Víz Ilyenek vagyunk Szakma választás

14 A 9. évfolyamban végzett kompetencia mérés eredményei utáni koncepciók Különböző ügyintézési minták projektszerű feldolgozása – képességek fejlesztése A tantorony eszközeinek felhasználása és alkalmazása projektoktatás keretében a felmerülő hiányosságok pótlására. Együttgondolkodás, együtt cselekvés erősítése a csoportmunkákon keresztül.

15 Projekt napok megvalósítása az órarendben Hetente szerdai napok Órák átcsúszhatnak akár a következő tanítási napra is Esetenként ideiglenes óracserét vonhat maga után - projektfüggő

16 A magatartás és szorgalomjegy értékelési rendszerének kidolgozása február 5 – március közepe A meglévő, korábbi értékelő rendszer átdolgozása –Tantestületnek vázlat kiosztás –Tantestület véleményezi új elemekkel hozzájárul –Tantestület véleményének összegzése –A MÉCS az összegzést, a vezetőség és a DT elé tárja –véleményüket elkéri –Nevelőtestületi értekezlet összehívása - elfogadás

17 A MÉCS további tervei a 2006/2007 tanévre A tanulói kompetencia fejlesztéshez tantárgyanként, témakörönként feladatok kidolgozása, feladatkosár készítése

18 Távolabbi célkitűzések, tervek 2008/2011 között Évközi mérések kialakítása tantárgyanként Más iskolák mérési módszereinek megismerése, adoptálása Szakmai tantárgyak feladat fejlesztése Felkészülés a szakiskolai tanulók bemeneti mérési rendszerének kidolgozására Kimeneti mérés eszközeinek és módszerének kidolgozása Utókövető rendszer kidolgozása

19 Távolabbi célkitűzések, tervek 2008/2011 között – folytatás Értékelési rendszerünk folyamatos karbantartása

20 Köszönöm megtisztelő figyelmüket és türelmüket


Letölteni ppt "Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig."

Hasonló előadás


Google Hirdetések