Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 2.2.2. - A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 2.2.2. - A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése."— Előadás másolata:

1 TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése

2 A Tanácsadók Virtuális Közösségének beüzemelése két típusú on-line kérdőív kialakítása április végére: - érdeklődők és pályainformáció nyújtók az információs terület pontos megjelölésével ~ 1400 fő - szakképzett pályatanácsadók ~ 300 fő RSZH sokaság

3 végzettségek szerint 0-1 0: A pályaorientációval kapcsolatban érdeklődő átlagemberek 1: Pályainformációs tanácsadásra alkalmas szakember: órás pályaorientációs tanfolyamok valamelyikét végzettek, Műveltségterületi/ szakterületi pedagógusok (kivéve pályaorientációs tanár, aki 2. szint) HR-szakemberek magán munkaerő-közvítető/ kölcsönző munkatársa közművelődési szakember pedagógiai információs tanácsadást végző pedagógus pedagógiai intézetben vagy más intézményekben érdekképviseletek munkatársai kamarák ügyfélkapcsolati dolgozói szociális munkások, szociálpedagógusok (kivéve tanácsadó tanár betétlappal EKF, ez 2. szint) humán szakos diploma + HÖOK karriertanácsadó-tréner bizonyítvány

4 Szakképzett tanácsadók 2-3 2: Munka-pályatanácsadás végzésére alkalmas szakember: Rendszerváltás és Bologna rendszer közötti időszakban kiképzettek ( ) munkavállalási tanácsadó, (főiskolai szak) szociálpedagógus (tanácsadó tanár betétlappal), főiskolai szak diáktanácsadó szakirányú továbbképzés tanácsadó szakpszichológus egyetemi szakosító munka- és szervezet szakpszichológus, karriervezetés szakirányú továbbképzésen szerzett végzettség, pályaorientációs tanár (szakirányú továbbképzés) társadalmi integrációs tanácsadó szakirányú továbbképzés Bologna rendszerben (2006-tól) emberi erőforrás tanácsadó (MA), tanulási- és pályatanácsadási-tanár (MA) andragógus - munkavállalási tanácsadó minor (BA), valamint megmaradt szakirányú továbbképzések (diáktanácsadó, pályaorientációs tanár) 3: Munka-, pályatanácsadásra és szakszerű teszthasználatra kiképzett szakember: munka- pálya szakpszichológusi végzettség

5 A képzések célcsoportja: Munka-pályatanácsadás végzésére alkalmas szakember Pályainformációs tanácsadásra alkalmas szakember

6 1.A pályaismeret jelentősége 2.Az önismeret és szerepe a pályaépítésben 3.Az EU kulcskompetenciái 4.Az EUROPASS jelentősége és használata, külföldi munkavállalás és képzés az EU- ban 5.Az informális álláskeresés módszerei, a munkából-munkába váltás módja 6.Új lehetőségek használata - Az információkezelés új eszközrendszerének használata a pályaorientációban 7.Sajátos helyzetben 8.Mit értünk munka alatt és milyen vetületei vannak, a tipikus munkavégzési formáknak? 9.Mit jelent, hogyan működik a LLG? 10.Milyen szervezetektől kaphatsz segítséget? 11.Munkaerő-piaci ismeretek Választható témák:

7 Online jelentkezési felület -Választható képzési modulok -Választható képzési időszak

8 -Képzésbeosztás -Képzési helyszínek -Tudnivaló, gyakori kérdések

9 Bővebb információ: Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "TÁMOP 2.2.2. - A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése."

Hasonló előadás


Google Hirdetések