Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Smart Times 2015 invitáció Smart Challenge P. Zsuzsanna kreatív ötlete.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Smart Times 2015 invitáció Smart Challenge P. Zsuzsanna kreatív ötlete."— Előadás másolata:

1 Smart Times 2015 invitáció Smart Challenge P. Zsuzsanna kreatív ötlete

2 smart fortwo frofour smart times 2015 2015. a smart fortwo és a frofour bevezetésének éve, ezért fokozott figyelmet kell irányítani a márkára. Remek lehetőség erre Magyarországon a smart times 2015 rendezvény, melyen a márka kedvelői vesznek részt a világ több pontjáról. Misem jobb környezet új ügyfelek megnyerésére, mint behozni őket egy olyan környezetbe/közösségbe, amiben elégedett márkaszerelmesek ezrei vannak jelen. Ez a tömeg képes leginkább átadni azt az életérzést, melynek ők maguk is részesei, friss, lendületes, aktív, nagyvárosi.

3 A termék pozícionálása miatt a célzott csoport az ESOMAR A és B státuszú tagjaiból tevődik ki. Ezen személyek többsége iskolázottságuk, karrierszintjük, anyagi helyzetükből következtetve olyan tulajdonságokkal bírnak, akik számára fontos a mobilitás, az innováció, a minőség és mindemellett ki szeretnék fejezni egyediségüket is. személyreszabott Éppen ezért fontos, a személyreszabott invitáció. Fontos, hogy a meghívott érezze: kivételezett, kiválasztott, prémium, megbecsült.

4 Az ötlet: különleges személyreszóló prémiumköltséghatékony Az ötlet: Mivel fontos, hogy az invitáltak érezzék, hogy különleges helyzetben vannak, elért eredményeik, pozíciójuk miatt, ezért a személyreszóló meghívás elengedhetetlen. Azonban mivel prémium, és költséghatékony elérésre van szükség meg kell vizsgáljuk:

5 Hol találkozik / hol összpontosul ezen csoport tagjainak a jelenléte? Fizikailag: többségben munkahelyeken, például: Budapest irodaházaiban. Szabadidőben magasabb árkategóriájú sport és wellness létesítményekben. Online: közösségi oldalakon, online lapcsoportok tematikus oldalain. A meghívók kézbesítésénél összehoznám az online és a fizikai jelenlétet. Tervezett helyszínek pl.: Millenium Towers, Montevideo Office Park, Infopark, Duna Towers, Margitsziget, MOM Park

6 meghökkentés Mivel fontos a meghökkentés így helyszíntől függően a következő módokon és formában kézbesíteném a meghívókat: Irodaházak bejárata előtt vagy az aulában 6-8 hostess (fiú és lány vegyesen) érkezik meg egy zsúfolt smartban. Már maga a látvány meghökkentő, humoros, érdekes és figyelemfelkeltő. Miután kiszállnak megszólítják a munkába érkezőket (reggel 8.30-10.00 között), vagy a cigiszünetet tartókat. Extrém: ahol erre adott a lehetőség- rendelkezésre áll, kellő teherbírású (minimum 800kg) és ajtószélességű (166cm-nél nagyobb) lift vagy bejárati ajtó, ott az emeleti irodákba is felmehetne a smart hostessekkel és így a közép vagy felsővezetők asztalához vihetné személyesen a meghívókat. Tablettel a kezükben, hívják meg a kiválasztottakat egy különleges rendezvényre. Ehhez a rendezvény már meglévő facebook oldalán előre elkészített meghívót küldenek neki, úgy hogy a hostessel együtt keresik ki a személy profilját, majd a hostess megkéri, hogy nézze meg az adott személy, hogy megérkezett-e a meghívója és ha igen, legyen szíves igazoljon vissza és kedvelje a rendezvényt. Másik vonalon a szabadidejükben érném el őket. Például magasabb presztízsű aktív pihenést nyújtó helyeken, vagy a rendezvény nyári időzítése miatt kedvelt szabadtéri helyeken, pl.: Margitsziget. Ezáltal nő a célcsopottal kapcsolatos adatbázis. Illetve kialakul egy olyan csatorna, amin a személyes invitáció után további információkkal fokozható az érdeklődés a rendezvény iránt. Használva a közösségi oldalak adta hatékony eszközöket, például facebook kampányt. Mind a meghívók kézbesítését (mind magát a későbbi rendezvényt) videó és fotó dokumentálnám, mivel ezek használhatóak egy online kampány során. Például egy jól összeállított videó, amint a smart begördül a modern irodába és kiszáll belőle a kétszerannyi cool utas, mint amire tervezték, az emberek reakcióit figyelve. Az örömöt megdöbbenést az arcokon, mikor közvetlenül a menedzser asztalához érkezik az autó, majd a hostessek regisztrálják a meghívottakat… “Te már megkaptad a meghívód?” Kérdéssel a végén, majd a szükséges linkekkel. Youtubeon, az összes közösségi oldalon vagy akár olyan online lapcsoportoknál felugróablakkénk, mint az Origo vagy a Portfolio jeleníteném meg.

7 Mi az amire ennek a csoportnak a tagjai nyitottak és out of the box? speciális játék Abból indulunk ki, hogy ezek az emberek aktívak, fiatalok (25-40 év közöttiek), így szívesen vennének részt egy színes programokkal teli rendezvényen (a smart timeson), így egy speciális játékra invitálnám őket a rendezvényen belül. Ahol tesztelhetik magukat választhatóan egyénileg és csapatban. Thinkful RUSHHOUR játék mintájára smartokból egy játéktáblát emelővel felemelném A rendezvény főhelyszíne a Hősök tere lesz, így ott hoznék létre a Thinkful RUSHHOUR játék mintájára smartokból egy játéktáblát, a játékost adott esetben a csapatával együtt (max 2-4fő) egy emelővel felemelném, ahonnan jól átláthatja a játékot. Mindenképpen előregisztrációhoz kötném és ha nagyszámú jelentkező lesz, akkor a helyszínen elődöntőt tartanék a játék hagyományos asztali formájában és a leggyorsabban teljesítőket emelném csak a magasba. Innen telefonos összeköttetéssel adnák ki az autók mozgását szabályozó feladatot. (A játékszabály: http://gemklub.hu/files/30/51210/rush_hour_rovid.pdf ) http://gemklub.hu/files/30/51210/rush_hour_rovid.pdf A rendezvény egyéb például a felvonulási helyszínein alakítanék ki speciális pályát ügyességi feladatokhoz, ami alatt az autó tesztvezetése is megtörténhet. Például parkolási versenyek, keskeny kapualjakon történő áthajtás… Extrém ötlet: a Duna parton horgonyzó hajóra/teherhajóra a keskeny. De azért 166cm nagyobb, személyfeljáró rámpán történő le- és felhajtás.

8 Timing Maga a rendezvény a nyár végén, augusztus 28-30 között lesz. Fontos a helyszínekkel történő egyeztetések alatt figyelembe venni, hogy mikor lesznek a nyári szabadságolások. Május: egyeztetés az adott helyszínek/irodaházak működtetőivel, a hostessek kiválasztása, az online felületek feladatraszabása, a szükséges eszközháttér koordinálása. A meghívók “kézbesítését” június 1-én kezdeném el, így 12 hét marad a rendezvényig. Az első 2-3 hétben a nagyobb létszámú dolgozót összegyűjtő irodaházakba vinném a promóciós rendezvényt. Egyidőben elkészülne a kisfilm, illetve a szükséges a márka grafikai stílusjegyeit tartalmazó anyagok, innentől átvenné a szerepet a WEB. Július 1-től fokozatosan osztanám meg a játék részleteit, buzdítanám a különböző ágazatok (pl.: bank vagy IT szektor) képviselőit, hogy nevezzenek be a játékba csapatukkal, méretessenek meg a konkurencia csapatával. Mindezt privát üzenet formájában is a célcsoport további, személyesen el nem ért tagjának, kihasználva a Linkedin adta lehetőségeket is.

9 BUDGET A briefben található számítás az irányadó. Annyit megjegyeznék, hogy a hostess promóciót 50 budapesti helyszínen lehetne a leghatékonyabban elvégezni, azonban a költségkeretbe ez nem igen férne bele, így azokon a vírusvideó promótálásának javára csökkentettem. A személyi feltételek ( hostess és kampánykoordinátor) valamint az online költések így kijönnek 1.500.000Ft-ból.

10 Köszönöm a figyelmet! P. Zsuzsanna Business communication expert, PR specialist Past: Gazdaság Tv


Letölteni ppt "Smart Times 2015 invitáció Smart Challenge P. Zsuzsanna kreatív ötlete."

Hasonló előadás


Google Hirdetések