Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét."— Előadás másolata:

1 Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét

2 Képzéseink Szakközépiskola: –Mezőgazdasági –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási Szakiskola: –Mezőgazdasági –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási Szakképző évfolyamok: –Kertész –Dísznövénykertész –Környezetvédelmi szakmunkás Technikusképzés: –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási –Mezőgazdasági

3 A MÉCS Trepák Krisztián MÉCS vezetője informatika, matematika Horváthné Kálmán Kornélia MÉCS tag szakmai tárgyak, pályaorientáció Kaczúr Sándor MÉCS tag informatika, matematika Lóczi Imre MÉCS tag rendszergazda, informatika 2006. szeptember 1-én alakultunk.

4 A MÉCS feladatai 2007-ben 1.Az eddigi mérések alapján egy szövegértést mérő feladatsor összeállítása (bemeneti mérés). 2 hónapos szövegértés tréningezés után egy újabb kimeneti mérést végzünk. 2.Országos Kompetenciamérés lebonyolítása

5 Kompetenciamérés

6 „B” TESZT B/1 sz.értés1.sz: Tájékozódás szövegben 68% B/2.sz.é.2.szt: Komm.helyzet figyelembev. 45% B/3 sz.é.3.szt: K.h.ok-okozati összefügg. 18% B/4 sz.é.4.szt: Nonverbális komm.értelm. 24% B/5 sz.é.5.szt: Rejtett inf. felfedezése 14% B/1 sz.kezelés:1.sz: Vizuális/szöv.inf. együttkez. 66% B/2 sz.k.2. sz: Inf.megkül. és azonosítása 44% B/3 sz.k.3. sz: Szöveg belső szerkezete 35% B/4. sz.k.4.sz: Stíluselemek felism./ haszn. 29%

7 Városi matematika mérés 2006. szeptember

8 Városi matematika mérés – 9. évfolyam – Kecskemét – 2006 Teszteredmények iskolatípusok szerint

9 Városi matematika mérés – 9. évfolyam – Kecskemét – 2006 Matematikai szempontú elemzés Művelet- ek a rac. számkör -ben. Egyenletek, egyenlőtlen -ségek Arány és % számítás alkalmazás a szöveges feladatban. Fügv., grafikone lemzés. Térfogat és felszínszám. (téglatest esetén). Síkgeom., Pitagorasz- tétel, területszám., szögszám. Összeszáml álás, számelmélet, állítások besorolása. Szakisk.372416415537 Szakközépi.70585463223047 Gimnázium79676979425358

10 Iskolai projekthét visszajelzései a diákok részéről

11

12

13

14

15 Jövőbeni projekt-tervek Havonta 1 projekthét Kevesebb tanár az oktatásban Eddigi projektek 1x volt projekthét mindkét félnek tetszett diákok és tanárok is fárasztónak találták

16 Bemeneti mérés a reintegrációs osztályban

17 Milyen tantárgyak voltak népszerűek A legkedveltebb az első három A legkevésbé kedvelt három


Letölteni ppt "Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét."

Hasonló előadás


Google Hirdetések