Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MAGYAR NEMZETI KERESKEDŐHÁZ

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MAGYAR NEMZETI KERESKEDŐHÁZ"— Előadás másolata:

1 MAGYAR NEMZETI KERESKEDŐHÁZ
New markets, 新的市场 New opportunities! 新的商机 MAGYAR NEMZETI KERESKEDŐHÁZ 匈牙利国家贸易商行 KERESKEDELMI HÍD KÍNA ÉS MAGYARORSZÁG KÖZÖTT 中匈贸易新平台 ÁZSIA SALES IGAZGATÓ – LI MENGYI 亚洲销售总监 - 李梦依

2 Jelenlegi trendek: belső piacokról a globális piacokra való kitörés
Kihívások és akadályok: keleti és a nyugati világ közötti kulturális és nyelvi különbségek Megoldás: hatékony állami kereskedőházi rendszer a világ dinamikusan fejlődő piacain 目前现状:国内需 求以及全球和国际 合作的趋势 挑战和障碍:东方 和西方的商业文化 和语言的差异 政府解决方案:国 家贸易商行系统 Everybody is aware of the internal need for expansion and international pressure for global cooperation. This cooperation, however, is challenged and hintered by cultural and language differences between the East and the West. As a way of meeting these challeges, the Government has decided to establish an effective system of trading houses all around the Globe. Mindenki tisztában van a nemzetközi együttműködések fontosságával és azzal, hogy a belső piacokról a globális piacokra való kitörés létkérdéssé válik mind egy-egy ország szintjén, mind nemzetközi szinteken. A nemzetközi együttműködések azonban mindig kihívást jelentenek, elsősorban a keleti és a nyugati világ közötti kulturális és nyelvi különbségek miatt. Ennek a kihívásnak kíván megfelelni Magyarország és úgy döntött, hogy létrehoz egy hatékony kereskedőházi rendszert a világ dinamikusan fejlődő piacain, így Kazahsztánban is.

3 Kormány 匈牙利政府: „KELETI NYITÁS STRATÉGIA”
MAGUNKRÓL 关于我们 ALAPÍTÓK 创始机构: MAGYAR ÁLLAM (99%) 匈牙利国家政府 MAGYAR KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA (1%) 匈牙利国家工商会 Kormány 匈牙利政府: „KELETI NYITÁS STRATÉGIA” „向东看策略” CÉL 2018-RA 预计2018年 EU-n kívül 23% 欧盟外出口 EU-n kívül 33% 欧盟外出口 EU-n belül 77% EU-n belül 67%

4 A KERESKEDŐHÁZ 国家贸易商行 TEVÉKENYSÉGE 2 FŐ PILLÉRE ÉPÜL 两大重点
Tömöríti, FELKUTATJA AZOKAT A HAZAI VÁLLALKOZÁSOKAT, akiknek termékei, szolgáltatásai a külföldi piacokon is VERSENYKÉPESEK lehetnek 筛选市场 搜寻可出口 匈牙利货源 A KÜLPIACI kereskedőházakon keresztül felméri a PIACI IGÉNYEKET 通过我们26个本地贸易分行测量市场需求 A hangsúly nem a fizikai infrastruktúra létrehozásán van, nem lesznek drága és nehezen fenntartható kereskedelmi kirendeltségek. 重点不在于建立昂贵的设施,而是 建立易于管理经营的本地贸易分行 Nem örököse a valaha volt IMPEX cégeknek, csak annyi a közös, hogy állami háttérrel indult és külkereskedelmet folytat. 不像以前的Impex公司, 唯一共同点是拥有国家政府背景来 提高总体外贸活动 Kapcsolati háló építése: partnerközvetítés, minél sűrűbben szőtt kapcsolati háló létrehozása a cél 建立国外市场 网络的目标:两国合作伙伴匹配

5 MAGYAR KERESKEDŐHÁZAK A KÜLPIACOKON 国家贸易商行分行
OROSZORSZÁG, FÁK 俄罗斯,独联体 AFRIKA 非洲 NYUGAT-BALKÁN 西巴尔干 Oroszország Kazahsztán Azerbajdzsán Örményország 俄罗斯 哈萨克斯坦 阿塞拜疆 亚美尼亚 Egyiptom Ghána Szudán Marokkó Zambia Botswana Dél-Afrika 埃及 加纳 苏丹 摩洛哥 赞比亚 博茨瓦纳 南非 Macedónia Montenegró 马其顿 黑山共和国 Latin-Amerika Brazília Mexikó Chile 巴西 墨西哥 智利 ÁZSIA 亚洲 KÖZEL KELET 中东 Szingapúr Laosz Kína Vietnám Mongólia 新加坡 老挝 中国 越南 蒙古 Jordánia Egyesült Arab Emírségek Törökország Szaúd-Arábia Irak 约旦 阿拉伯 联合酋长国 土耳其 沙特阿拉伯 伊拉克 MAGYAR KERESKEDŐHÁZAK 26 ORSZÁGBAN, 26个国家 4 KONTINENSEN 4个州

6 MIÉRT VAN SZÜKSÉG KERESKEDŐHÁZRA? 为什么需要国家贸易商行
MAGYAR KKV-K ELŐTTI AKADÁLYOK 匈牙利中小企面临的困难 NEM A PÉNZHIÁNY AZ ELSŐDLEGES OKA, hogy nem exportálnak a vállalkozások 贸易对接的失败多数 不仅在于资金问题 Távolság és megbízhatóság 地理距离,对方公司可靠性 1. Üzleti kultúra és nyelv ismeretének hiánya 中匈方贸易方式与语言的困难 2. Pénz és tőke hiánya 融资问题 3. Kapacitás hiány 货源容量问题 4.

7 TEVÉKENYSÉG 我们的业务 KÜLKERESKEDELMI ÜGYLETEK LEBONYOLÍTÁSA 全套外贸服务
EXPORTLEHETŐSÉGEK FELTÁRÁSÁRA 识别商业机会与招标 KÖZVETÍTŐI TEVÉKENYSÉG: 中介服务 A vevő és eladó közötti ÜGYLET TELJES KÖRŰ MENEDZSELÉSE 全方面交易管理 KÖZREMŰKÖDÉS a finanszírozási folyamatokban 融资支持, 货代服务 SZÁLLÍTMÁNYOZÁS, egyéb logisztikai szolgáltatások 运输与物流服务 AZ ÜZLET NYOMON KÖVETÉSE – szállítás, fizetés, garanciális kérdések 后续业务: 交货,付款,保修问题

8 ÁGAZATOK 负责的行业 MEZŐGAZDASÁG ÉS ÉLELMISZERIPAR
Az MNKH tevékenységét elsősorban az alábbi ágazatokban fejti ki 我们的主要行业 MEZŐGAZDASÁG ÉS ÉLELMISZERIPAR 农业和食品工业 ÉPÍTŐIPAR ÉS MÉRNÖKI SZOLGÁLTATÁSOK 工程服务,建筑行业 INFORMÁCIÓ TECHNOLÓGIA IT 行业 KÖRNYEZETIPAR 环保业 JÁRMŰIPAR 汽车业 EGÉSZSÉGIPAR 健康业 ELEKTRONIKA 电子业 GÉPIPAR 机械工业 VEGYIPAR 化工业

9 TERMÉK IRÁNYOK 产品筛选方向 HOSSZÚ TÁVÚ VERSENYKÉPESSÉG 长期市场竞争力
MAGAS MINŐSÉGŰ MAGYAR TERMÉKEK 高品质匈牙利产品 KOMLEX KNOW-HOW RENDSZER 知识产权出口 Our business strategy is to maintain long term competitiveness by exploring significant export potentials on two main areas: premium Hungarian quality goods and complex know-how package systems. Üzleti stratégiánk szerint, hosszútávon is fenntartva versenyképességünket, jelenleg két fő területen látunk jelentős magyar export növekedési lehetőséget: a prémium minőségi magyar áruk és a komplex know-how csomagot rendszerek terén. Brand építés 创造商标 Know-How építés 建立知识产权

10 MAGAS MINŐSÉGŰ FOGYASZTÁSI CIKKEK 高品质匈牙利产品
ÉLELMISZER- GYÜMÖLCS(LÉ) 果汁 BOR 葡萄酒 FAGYASZTOTT ZÖLDSÉG, GYÜMÖLCS 冷冻蔬菜 FŰSZERNÖVÉNY 草本植物 MAGAS MINŐSÉGŰ FOGYASZTÁSI CIKKEK 高品质的消费品 HÚS ÉS HÚSKÉSZÍTMÉNY 肉类 KOZMETIKUM 化妆品 DIZÁJNBÚTOROK 家具

11 SZOLGÁLTATÁSEXPORT 服务出口
Klasszikus mérnöki szolgáltatások 工程服务, 培训 Környezet-védelmi és vízipari megoldások 环境保护和水资源行业解决方案 Informatikával ötvözött mérnöki tudás / Szoftver-fejlesztés 网络工程和软件开发 EXPORTTERMÉKEK 可出口产品 Turisztikai és wellness szolgáltatás export 医疗保健项目,旅游和健康服务 Oktatási kapacitások exportja 出口的教育服务,R&D项目(创新) Smart city projektek 智能城市项目 农业科技

12 ÖSSZEFOGLALÁS 总结 : 26 országban működő kereskedőházi képviseleti hálózat 2013和2015年之间在26个国家 建立了匈牙利国家贸易商行分行 Áru és szolgáltatás export 产品与服务出口 Közvetlen segítség a finanszírozásban: EXIM 国家指定融资资助:国家进出口银行 Kiemelt diplomáciai támogatás: MKIK, HIPA diplomáciai képviseletek 突出的外交支持:国家工商会,投资促进局

13 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET. 谢谢! www. tradehouse. hu Mengyi. li@tradehouse
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! 谢谢! Budapest, Ipar u. 5. Tel: ÁZSIA SALES IGAZGATÓ – LI MENGYI 亚洲销售总监 - 李梦依


Letölteni ppt "MAGYAR NEMZETI KERESKEDŐHÁZ"

Hasonló előadás


Google Hirdetések