Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév."— Előadás másolata:

1 BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév

2 ALAPSZINT KÖZÉPSZINT 1 – 4. oszt.Alapkészségek – speciális programokkal 5 – 8. oszt.Emelt óraszámú nyelvoktatás 9.Ny – 10. oszt. Emelt szintű idegen nyelv, matematika, magyar nyelv és irodalom oktatása. 11 – 12. oszt. Felkészítés a kétszintű érettségire. Az oktatás modellje

3 5-8.EMELT ÓRASZÁMÚ NYELVOKTATÁS hetediktől második idegen nyelv tehetséggondozó csoport 6. évfolyamtól tehetség- gondozó csoport matematikából 1-4.ALAPKÉSZSÉGEK specialitásaink: integrált természetismeret vizuális nyelvtanulás első osztálytól „Lépésről lépésre” program, Művészeti program Minden osztály külön napközis csoportot alkot. ALAPSZINT KÖZÉPSZINT Alapkészségek1 – 4. oszt. Emelt óraszámú nyelvoktatás5 – 8. oszt. Emelt szintű matematika, magyar nyelv és irodalom 9 – 10. oszt. Felkészítés az érettségire, felvételire, nyelvvizsgára 11 – 13. oszt. Az oktatás modellje A nevelési tevékenységek dominanciái Közösségfejlesztő aktivitás: szellemi, fizikai szükségletek közösségi szellem segítségnyújtás fegyelmezett magatartás Önfejlesztő aktivitás: intellektuális szükségletek, esztétikai szükségletek fejlesztése, egészséges életmódra nevelés Személyiségfejlesztés

4 KÖZÉP-ÉS EMELT SZINTŰ ÉRETTSÉGI 12. FELKÉSZÍTÉS AZ ÉRETTSÉGIRE, FELVÉTELIRE, FELSŐFOKÚ NYELVVIZSGÁRA Tantárgyi fakultációk, valamint felvehető tárgyak: 11. osztálytól 11. Emelt szintű magyar és matematika oktatás. Kisérettségik: természettudományos tárgyak, magyar, matematika, történelem. 10. Kisérettségik: természettudományos tantárgyak 9. Idegen nyelvi tagozat: 5 -5 óra id.nyelv 9. Ny NYELVI ELŐKÉSZÍTŐ ÉVFOLYAM: ANGOL 15 óra első, 3 óra második id. nyelv Az oktatás modellje A nevelési tevékenységek dominanciái ALAPSZINT KÖZÉPSZINT Alapkészségek1 – 4. oszt. Emelt óraszámú nyelvoktatás5 – 8. oszt. Emelt szintű matematika, magyar nyelv és irodalom 9 – 10. oszt. Felkészítés az érettségire, felvételire, nyelvvizsgára 11 – 13. oszt. Önfejlesztő aktivitás intellektuális szükségletek esztétikai szükségletek egészséges életmód iránti szükséglet Önértékelés, jellemfejlődés Konstruktív életvezetés

5 Tantervi óraszámok 9. Ny évfolyam TantárgyÓraszám Magyar nyelv és irodalom2 matematika2 idegen nyelv (angol/német)15 (10+5) második idegen nyelv3 Természettudomány1 Informatika2 testnevelés5 osztályfőnöki1 Összesen31

6 Tantervi óraszámok 9. évfolyam TantárgyÓraszámok Magyar nyelv és irodalom4 1. Idegen nyelv5 2. Idegen nyelv5 Matematika3 Történelem2 Fizika2 Kémia Földrajz Ének-zene Rajz Mozgókép-és médiaismeret Informatika Testnevelés Osztályfőnöki Összesen

7 Idegen nyelvi órák száma az első két évfolyamon 9. Ny évfolyamon 1.Idegen nyelv 15 x 37 = 555 óra (angol) 2.Idegen nyelv 3 x 37= 111 óra (német, francia) 9. évfolyamon 1.Idegen nyelv 5 x 37 = 185 óra (angol) 2.Idegen nyelv 5 x 37= 185 óra (német, francia)

8 Felvételi eredmények – 2005 Osztálylétszám: 29 fő

9 Felvételi eredmények – 2006 Osztálylétszám: 25 fő

10 Felvételi eredmények – 2007 Osztálylétszám: 24 fő

11 Felvételi eredmények – 2009 Osztálylétszám: 29 fő Egyetemre felvettek száma 931% Gazdasági és műszaki4 Bölcsészkar2 Jogi karra3 Főiskolákra felvettek száma 1241% Gazdasági és műszaki6 Kommunikáció és üzleti4 Tanárképzés1 Turizmus1 Felvételi nélkül27% Más felsőfokú intézmények 621% kétéves képzések6

12 Felvételi eredmények – 2010 Osztálylétszám: 37 fő Egyetemre felvettek száma 1335% Bölcsészkar 1 Jogi karra 3 Természettudományi 2 Műszaki 7 Külföld 25% Főiskolákra felvettek száma 1335% Gazdasági 5 Kommunikációs és üzleti 4 Egészségügyi 1 Műszaki 2 Szociális munkás 1 Felvételi nélkül 25% Más felsőfokú intézmények 720% kétéves képzések 7

13 Felvételi eredmények – 2012 Osztálylétszám: 21 fő Egyetemre felvettek száma 1257% Bölcsészkar 3 Pénzügyi 1 Természettudományi 2 Műszaki 4 Vendéglátás 25% Főiskolákra felvettek száma 314% Pedagógia 1 Pénzügyi 1 Műszaki 1 OKJ 419%

14 Felvételi eredmények – 2013 Osztálylétszám: 21 fő Egyetemre felvettek száma 1048% Bölcsészkar 3 Orvosi 3 Természettudományi 1 Műszaki 2 Vendéglátás 15% Főiskolákra felvettek száma 419% Pedagógia 1 Agrár 1 Vendéglátás 1 OKJ 524%

15 Felvételi eredmények – 2014 Osztálylétszám: 24 fő Egyetemre felvettek száma 1250% Jogi kar1 Táj- és kertépítő2 Gépészmérnöki kar1 Testnevelési1 Bölcsészettudományi4 Gyógypedagógia1 Szőlész-borász1 Marketing1 Főiskolákra felvettek száma 4 17% Nemzetközi tanulmányok1 Vállalkozás2 Turizmus1 Más felsőfokú intézmények 6 25% Kétéves képzések6 Nem jelentkeztek 2 8%

16 Nyelvvizsga eredmények Érettségizetteklétszámangolnémetfrancia nyelvvizsgák száma % 2005-ben felsőfokú ban felsőfokú ben ban (EH) % 2009-ben % 2010-ben37 19 Ebből 6 felsőfok % 2011-ben51 29 Ebből 12 felsőfokú % 2012-ben21 13 Ebből 4 felsőfokú % ban21 13 Ebből 1 emelt érettségi % ben24 16 Ebből 4 felsőfokú %

17 Idegen nyelvi utak ÉvDiákok számaTanárok számaVárosok Barnstaple, London, Rostock, Barnstaple, Bad Ischl Barnstaple, Waidhofen Barnstaple, Pierrelatte, Waldkirchen Barnstaple, Klagenfurt Barnstaple, Pierrelatte, Ingolstadt, Sevilla Barnstaple, Barnstaple, Barnstaple, Pierrelatte Barnstaple Barnstaple


Letölteni ppt "BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév."

Hasonló előadás


Google Hirdetések