Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

0 Pénzügyi márkaépítés és CSR Kapcsolat: Hajna Csongor kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi Zrt. +36-20-339-0549.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "0 Pénzügyi márkaépítés és CSR Kapcsolat: Hajna Csongor kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi Zrt. +36-20-339-0549."— Előadás másolata:

1 0 Pénzügyi márkaépítés és CSR Kapcsolat: Hajna Csongor kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi Zrt

2 1  Miről lesz szó?

3 2  Két márka kölcsönhatásáról …  … és a kölcsönhatás pozitív eredményeiről.

4 3  Az egyik márka

5 4 Az IPF és a Provident Pénzügyi Zrt.  IPF – nemzetközi pénzügyi nagyvállalat  International Personal Finance  a londoni tőzsdén jegyzik (FTSE 250)  Brit gyökerek, 125 éves tapasztalat  2,100,000 ügyfél világszerte  Magyar leányvállalat: Provident Pénzügyi Zrt.

6 5  Gyors kölcsön szolgáltatás  az ügyfél otthonában történő (választható) kiszolgálással: 48 órán belül  Alacsony hitelösszegű (30, ,000 HUF)  Rövid futamidejű (30/45/60 hét)  Szabad felhasználású  Kezes és fedezet nélkül  Alapesetben átutalással, azonban az ügyfél kérheti az otthoni, készpénzben történő kiszolgálást A Provident Magyarországon

7 6  A másik márka

8 7  Provident kezdeményezés („CSR”…)  Partnerszervezetekkel együttműködésben  Családok gazdálkodási ismereteit bővíti  cél a pénzügyi öngondoskodás  Képzés + szemléletformálás  helyi oktatási projektek civil partnerekkel  2008-ban indult  nincs kitűzött végdátum Családi Kasszasikerek

9 8 A jó hír

10 9  92 % elégedett a kiszolgálás gyorsaságával és hatékonyságával  90 % tartja könnyen érthetőnek a kölcsönszerződést  93 % elégedett a képviselők munkájával  90 % elégedett az ügyfél otthonában történő kiszolgálással  A fenti indikátorok évről évre javulást mutatnak Tapasztalatunk szerint … A Provident ügyfelek elégedettek, és továbbajánlják a szolgáltatást ismerőseik körében. Ügyfeleink 20%-a ajánlás alapján keres fel bennünket. Ez üzleti sikerünk egyik fontos eleme. Ügyfél elégedettség ‘Usage & Attitude Survey‘ 2009

11 10 A nem olyan jó hírek

12 11 Közbeszédtémák 2010 Q2 SOKAT beszélnek a gazdaságról, és NEGATÍV fogalmak uralják a tematikát.

13 12 Gazdasági közbeszédtémák 2010 Q2 A gazdasági témák jelentős része NEGATÍV, és pénzintézetekhez köthető.

14 13 A magyar pénzintézetek … (2010 Q1) az utca embere szerint %

15 14 A pénzintézetem … (2010 Q1) az utca embere szerint %

16 15 A válság hatása az utca emberének véleménye tükrében

17 16 A Provident reputációja (2010 Q1) az utca embere szerint

18 17 Ez hogy lehet … ? ?! Az ügyfél szeret Az utca embere nem szeret

19 18  Alacsony pénzügyi edukációs szint  A modell kevéssé ismert a magyar piacon extra szolgáltatások  magasabb hitelköltség THM, kamat téves percepciója (még mindig…)  A döntéshozók és a média is felvilágosításra szorul THM-et összetévesztik a szolgáltatási díjjal / profittal (!)  Speciális gazdasági és politikai környezet pénzügyi válság  érzékenyebb közélet folyamatos „kampánykörnyezet”  2008-ban és 2009-en átpolitizált kritikák Kommunikációs környezet

20 19 Mi következik ebből? Pénzügy szemléletformálás, edukáció, alapvető pénzügyi ismeretek átadása.

21 20  Provident kezdeményezés („CSR”…)  Partnerszervezetekkel együttműködésben  Családok gazdálkodási ismereteit bővíti  cél a pénzügyi öngondoskodás  Képzés + szemléletformálás  helyi oktatási projektek civil partnerekkel  2008-ban indult  nincs kitűzött végdátum Családi Kasszasikerek

22 21 Hogyan működik?  Képzési projektek a helyi közösségekben  családsegítő központ, gyermekotthon, …  A partnerszervezetek saját speciális szaktudásukkal járulnak hozzá a programhoz  tananyagfejlesztés  helyi projektek levezetése  helyi partnerek felkutatása, kiválasztása  pénzügyi és egyéb eszközök biztosítása  monitoring, kommunikáció, … Családi Kasszasikerek „Családi Kasszasikerek” Program Partnerek szerepe

23 22  Balatonalmádi Tréningnap (2010. június 9.)  Pénzügyi öngondoskodás ismeretek szociális szakembereknek 20+ települést érint (regionális), a szakemberek az ismeretanyagot az ügyfélkörükben felhasználják (családgondozás, pedagógia, …)  Mindegyik önkormányzati szakmai szervezet delegált résztvevőt  Az eseményt a szociális bizottság elnöke nyitotta meg „Családi Kasszasikerek” Program Szakmai műhely példa

24 23  Támogatott képzési projektek  5 helyi pilot 2008-ban Budapest XIII and VIII, Kaposvár, Hernádvécse, Tápiószecső  8 helyi pilot 2009-ben Kistarcsa, Veresegyház, Hatvan, Békéscsaba, Kiskunfélegyháza, Szombathely, Budapest III, Siklós  5 helyi projekt 2010-ben Körmend, Keszthely, Zalaszentgrót, Komárom, Kisvárda  2 regionális tréningnap szociális szakembereknek Szolnok, Balatonalmádi  Partnerségek  3 x ELTE Bibó Kollégium, 9 x Máltai Szeretetszolgálat, 3 x EcoSim Diák Menedzsment Bajnokság, 2 x SOS Gyermekfalu  3 x TÁMOP partnerségek: Banki Hitel Károsultjainak Egyesülete, Sellye, Bonnya 40+ „Családi Kasszasikerek” Program Számokban

25 24  könnyen érthető tudásanyag  az öngondoskodás alapjai  praktikus tippek a gazdálkodáshoz  letölthető eszközök, kiadványok  beszámolók helyi projektekről

26 25 „Megéri” a Családi Kasszasikerek? „Mégis, mit adott a Providentnek a Családi Kasszasikerek Program…?”

27 26  Szeptemberig: 469  kb. 70% (!) branded (2007: 50%) CSR médiamegjelenések 2010

28 27 CSR  közvéleményformálás  Fejlődő szakmai presztízs  proaktív közvéleményformálás  BCCH CSR munkacsoport vezetése (2010 jan.)  CEU / Közép Európai Egyetem CSR képzés (2010 ápr.)  BeWise HR Esélyegyenlőségi munkacsoport (2010 ápr.)  Magyar Nemzeti Bank „Pénziránytű” Konferencia (2010 jún.)  Donors Forum „Év adományozója” szakértői csoport (2010 júl.)  Common Purpose „Open Ground” döntéshozói workshop (2010 okt.)  KREATÍV Pénzügyi Kommunikációs Konferencia (2010 okt.)  Országos Szociológiai Kongresszus (2010 nov.)  …

29 28 CSR és Public Affairs  Provident Stakeholder Meeting 2010 (nov. 4.)  Kétirányú kommunikáció az érdekelt feleinkkel zártkörű workshop keretében (szabályozók, törvényhozók, fogyasztóvédők, civil szervezetek, CSR szakma, …)  Családi Kasszasikerek Program és az oktatás  együttműködés más pénzügyi oktatási műhelyekkel  kapcsolatrendszer  szakmai dialógus az oktatáspolitikával  szakértői imázs, bizalom

30 29 Társadalmi vetületek  tudás  VERSENYKÉPESSÉG  öngondoskodás vs. szociális háló  racionális munkaerőpiaci magatartás  szemlélet  munka- és adómorál  szavazati jog  gazdaságpolitika „Családi Kasszasikerek” Program Társadalmi hatás

31 30 Élő kapcsolat a társadalommal  Mi történik VALÓJÁBAN a társadalomban?  … amelyben ügyfeleink és a képviselőink élnek  Magyarország nagy munkaadói közé tartozunk (3.000+)  Szociális munkások – nekünk is „szociális védőhálók”  felelős hitelezés a célunk – ügyelünk a kockázatokra  2010: közvetlen interakció kb. 60 szociális szakemberrel  részletes szociális problématérkép 3 régióból  Családi Kasszasikerek Kutatás (I.)  fiatalok gazdasági ismereteit mérte fel  2010 nyarán, 15 oktatási intézményben, országszerte, kvalitatív  részletes eredmények a oldalonwww.csaladikassza.hu

32 31  Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "0 Pénzügyi márkaépítés és CSR Kapcsolat: Hajna Csongor kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi Zrt. +36-20-339-0549."

Hasonló előadás


Google Hirdetések