Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRezső Kozma Megváltozta több, mint 7 éve
1
0 Pénzügyi márkaépítés és CSR Kapcsolat: Hajna Csongor kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi Zrt. csongor.hajna@provident.hu, +36-20-339-0549
2
1 Miről lesz szó?
3
2 Két márka kölcsönhatásáról … … és a kölcsönhatás pozitív eredményeiről.
4
3 Az egyik márka
5
4 Az IPF és a Provident Pénzügyi Zrt. IPF – nemzetközi pénzügyi nagyvállalat International Personal Finance a londoni tőzsdén jegyzik (FTSE 250) Brit gyökerek, 125 éves tapasztalat 2,100,000 ügyfél világszerte Magyar leányvállalat: Provident Pénzügyi Zrt.
6
5 Gyors kölcsön szolgáltatás az ügyfél otthonában történő (választható) kiszolgálással: 48 órán belül Alacsony hitelösszegű (30,000 - 220,000 HUF) Rövid futamidejű (30/45/60 hét) Szabad felhasználású Kezes és fedezet nélkül Alapesetben átutalással, azonban az ügyfél kérheti az otthoni, készpénzben történő kiszolgálást A Provident Magyarországon
7
6 A másik márka
8
7 Provident kezdeményezés („CSR”…) Partnerszervezetekkel együttműködésben Családok gazdálkodási ismereteit bővíti cél a pénzügyi öngondoskodás Képzés + szemléletformálás helyi oktatási projektek civil partnerekkel 2008-ban indult nincs kitűzött végdátum www.csaladikassza.hu Családi Kasszasikerek
9
8 A jó hír
10
9 92 % elégedett a kiszolgálás gyorsaságával és hatékonyságával 90 % tartja könnyen érthetőnek a kölcsönszerződést 93 % elégedett a képviselők munkájával 90 % elégedett az ügyfél otthonában történő kiszolgálással A fenti indikátorok évről évre javulást mutatnak Tapasztalatunk szerint … A Provident ügyfelek elégedettek, és továbbajánlják a szolgáltatást ismerőseik körében. Ügyfeleink 20%-a ajánlás alapján keres fel bennünket. Ez üzleti sikerünk egyik fontos eleme. Ügyfél elégedettség ‘Usage & Attitude Survey‘ 2009
11
10 A nem olyan jó hírek
12
11 Közbeszédtémák 2010 Q2 SOKAT beszélnek a gazdaságról, és NEGATÍV fogalmak uralják a tematikát.
13
12 Gazdasági közbeszédtémák 2010 Q2 A gazdasági témák jelentős része NEGATÍV, és pénzintézetekhez köthető.
14
13 A magyar pénzintézetek … (2010 Q1) az utca embere szerint %
15
14 A pénzintézetem … (2010 Q1) az utca embere szerint %
16
15 A válság hatása az utca emberének véleménye tükrében
17
16 A Provident reputációja (2010 Q1) az utca embere szerint
18
17 Ez hogy lehet … ? ?! Az ügyfél szeret Az utca embere nem szeret
19
18 Alacsony pénzügyi edukációs szint A modell kevéssé ismert a magyar piacon extra szolgáltatások magasabb hitelköltség THM, kamat téves percepciója (még mindig…) A döntéshozók és a média is felvilágosításra szorul THM-et összetévesztik a szolgáltatási díjjal / profittal (!) Speciális gazdasági és politikai környezet pénzügyi válság érzékenyebb közélet folyamatos „kampánykörnyezet” 2008-ban és 2009-en átpolitizált kritikák Kommunikációs környezet
20
19 Mi következik ebből? Pénzügy szemléletformálás, edukáció, alapvető pénzügyi ismeretek átadása.
21
20 Provident kezdeményezés („CSR”…) Partnerszervezetekkel együttműködésben Családok gazdálkodási ismereteit bővíti cél a pénzügyi öngondoskodás Képzés + szemléletformálás helyi oktatási projektek civil partnerekkel 2008-ban indult nincs kitűzött végdátum www.csaladikassza.hu Családi Kasszasikerek
22
21 Hogyan működik? Képzési projektek a helyi közösségekben családsegítő központ, gyermekotthon, … A partnerszervezetek saját speciális szaktudásukkal járulnak hozzá a programhoz tananyagfejlesztés helyi projektek levezetése helyi partnerek felkutatása, kiválasztása pénzügyi és egyéb eszközök biztosítása monitoring, kommunikáció, … Családi Kasszasikerek „Családi Kasszasikerek” Program Partnerek szerepe
23
22 Balatonalmádi Tréningnap (2010. június 9.) Pénzügyi öngondoskodás ismeretek szociális szakembereknek 20+ települést érint (regionális), a szakemberek az ismeretanyagot az ügyfélkörükben felhasználják (családgondozás, pedagógia, …) Mindegyik önkormányzati szakmai szervezet delegált résztvevőt Az eseményt a szociális bizottság elnöke nyitotta meg „Családi Kasszasikerek” Program Szakmai műhely példa
24
23 Támogatott képzési projektek 5 helyi pilot 2008-ban Budapest XIII and VIII, Kaposvár, Hernádvécse, Tápiószecső 8 helyi pilot 2009-ben Kistarcsa, Veresegyház, Hatvan, Békéscsaba, Kiskunfélegyháza, Szombathely, Budapest III, Siklós 5 helyi projekt 2010-ben Körmend, Keszthely, Zalaszentgrót, Komárom, Kisvárda 2 regionális tréningnap szociális szakembereknek Szolnok, Balatonalmádi Partnerségek 3 x ELTE Bibó Kollégium, 9 x Máltai Szeretetszolgálat, 3 x EcoSim Diák Menedzsment Bajnokság, 2 x SOS Gyermekfalu 3 x TÁMOP partnerségek: Banki Hitel Károsultjainak Egyesülete, Sellye, Bonnya 40+ „Családi Kasszasikerek” Program Számokban
25
24 www.csaladikassza.hu könnyen érthető tudásanyag az öngondoskodás alapjai praktikus tippek a gazdálkodáshoz letölthető eszközök, kiadványok beszámolók helyi projektekről
26
25 „Megéri” a Családi Kasszasikerek? „Mégis, mit adott a Providentnek a Családi Kasszasikerek Program…?”
27
26 Szeptemberig: 469 kb. 70% (!) branded (2007: 50%) CSR médiamegjelenések 2010
28
27 CSR közvéleményformálás Fejlődő szakmai presztízs proaktív közvéleményformálás BCCH CSR munkacsoport vezetése (2010 jan.) CEU / Közép Európai Egyetem CSR képzés (2010 ápr.) BeWise HR Esélyegyenlőségi munkacsoport (2010 ápr.) Magyar Nemzeti Bank „Pénziránytű” Konferencia (2010 jún.) Donors Forum „Év adományozója” szakértői csoport (2010 júl.) Common Purpose „Open Ground” döntéshozói workshop (2010 okt.) KREATÍV Pénzügyi Kommunikációs Konferencia (2010 okt.) Országos Szociológiai Kongresszus (2010 nov.) …
29
28 CSR és Public Affairs Provident Stakeholder Meeting 2010 (nov. 4.) Kétirányú kommunikáció az érdekelt feleinkkel zártkörű workshop keretében (szabályozók, törvényhozók, fogyasztóvédők, civil szervezetek, CSR szakma, …) Családi Kasszasikerek Program és az oktatás együttműködés más pénzügyi oktatási műhelyekkel kapcsolatrendszer szakmai dialógus az oktatáspolitikával szakértői imázs, bizalom
30
29 Társadalmi vetületek tudás VERSENYKÉPESSÉG öngondoskodás vs. szociális háló racionális munkaerőpiaci magatartás szemlélet munka- és adómorál szavazati jog gazdaságpolitika „Családi Kasszasikerek” Program Társadalmi hatás
31
30 Élő kapcsolat a társadalommal Mi történik VALÓJÁBAN a társadalomban? … amelyben ügyfeleink és a képviselőink élnek Magyarország nagy munkaadói közé tartozunk (3.000+) Szociális munkások – nekünk is „szociális védőhálók” felelős hitelezés a célunk – ügyelünk a kockázatokra 2010: közvetlen interakció kb. 60 szociális szakemberrel részletes szociális problématérkép 3 régióból Családi Kasszasikerek Kutatás (I.) fiatalok gazdasági ismereteit mérte fel 2010 nyarán, 15 oktatási intézményben, országszerte, kvalitatív részletes eredmények a www.csaladikassza.hu oldalonwww.csaladikassza.hu
32
31 Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.