Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Nagy Átalakitás 2009-2010 televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető 2010. m á rcius 18. M é diapiac.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Nagy Átalakitás 2009-2010 televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető 2010. m á rcius 18. M é diapiac."— Előadás másolata:

1 A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac 2010.

2 Kulcs témák ■ A magyar televíziós piac 2009-ben ■ Az új környezet kihívásai ■ A televíziók válaszlépései

3 I. A magyar televíziós piac 2009-ben

4 TV reklámpiac 2009-ben 17%-ot csökkent, részesedés kicsit módosult Forrás: TV2/piacbecslés,

5 Nézettség Az országos TV-k 2009-ben 11%-ot csökkentek Forrás: AGB Nielsen Media Research, 2004–2009, WD, 18-49

6 Műsortrendek ■ Kábel TV-k  több csatorna, erősödő műsorkínálat ■ Országos Ker TV-k  régi kedvencek mellett kitartanak, celeb műsorok ■ Sport  kiterjedt érdeklődés

7 II. Az új környezet kihívásai

8 Digitális média trendek ■ Fragmentáció  új csatornák/tartalom, több választás ■ „Határtalan” platformok  YouTube, iTunes, online ■ Technológia  mobil Internet, laptop, iPod, iPhone ■ Közösségi média  Facebook, iWiW, Twitter

9 A változás sebessége A Facebook 2009-ben elérte a 150 millió felhasználót Forrás: Portio Research 150 millió felhasználó elérésének / termék eladásának ideje Bemutatás éve Elérés éve telefon 1876 televízió 1928 mobil telefon 1983 iPod 2001 Facebook év38 év14 év7 év5 év

10 III. A televíziók válaszlépései

11 Termékfejlesztés ■ Célzott programbefektetés  mit, mikor és hol?, versengő érdekek mérlegelése ■ Költségvezérelt innováció  műsor előállítás ■ Többcsatornás portfólió  kábel TV-ék, FEM3 ■ New media integrációja  műsorok, marketing

12 Értékesítés és marketing ■ New media bevételek  ingyenes/fizetős VOD, mobil ■ Integrált értékesítés  BRANDcare ■ Terjesztés  történelmi gát, digitális termékek ■ Közösségi marketing  kihelyezett tartalom, profilok

13 Szervezet és működés ■ Áramvonalasítás  nincsenek ‘szent tehenek’, gördülékenyebb működés ■ Elemzés és felülvizsgálat  több információ, gyorsabb döntések ■ Költségfegyelem!

14 A TV erős alapokon építkezik ■ A „tábortűz effektus” ■ A márkaépítő erő ■ Széles fogyasztói elérés

15 Mi vár ránk 2010-ben? ■ Stagnáló TV piac, esetleg kisebb csökkenés ■ A kábel tévék között kialakul egy élboly ■ Futball VB, Megasztár vs... ■ Digitális platformok további terjeszkedése


Letölteni ppt "A Nagy Átalakitás 2009-2010 televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető 2010. m á rcius 18. M é diapiac."

Hasonló előadás


Google Hirdetések