Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A kiadó szerepének változása. Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A kiadó szerepének változása. Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó."— Előadás másolata:

1 A kiadó szerepének változása

2 Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó

3 Kiadói értéklánc Feldolgozás Sokszorosítá s Információ Fogyasztó Hirdető XIX. század Kiadó

4 Kiadói értéklánc Szerkesztés Sokszorosítá s Terjesztés Információ Fogyasztó Hirdető XX. század Kiadó

5 „Kiadói” értéklánc „Szerkesztés ” Információ Fogyasztó Hirdető XXI. század online, mobil televízió sajtó rádió Csatorna (terjesztés) esemény

6 Kik a legnagyobb versenytársak? 1800 előttÁllam (uralkodó, király, herceg, gróf) XIX. századBefektetők (médiaipar kialakulása) XX. századMédiavállalatok (rádió, televízió, internet) XXI. századKontakt-menedzserek (távközlés, energia, retail)

7  szervezetten biztosítja az információ-feldolgozást;  folyamatossá teszi a fogyasztói hírellátást;  erős márkákat létrehozva teremti meg a bizalmat;  méretgazdaságosságával szervezi és eltartja a terjesztést ;  hirdetői bevételekkel mérsékli a fogyasztói költséget ;  deklarált közéleti státusza minden esetben nyílt tájékoztatást biztosít; Mit tesz hozzá a kiadó?

8  szervezetten biztosítja az információ-feldolgozást;  folyamatossá teszi a fogyasztói hírellátást;  erős márkákat létrehozva teremti meg a bizalmat;  méretgazdaságosságával szervezi és eltartja a terjesztést;  hirdetői bevételekkel mérsékli a fogyasztói költséget ;  deklarált közéleti státusza minden esetben nyílt tájékoztatást biztosít; Az előny-megmaradás elve? a dimenziók csatornánként változnak a csatorna-hozzáférés „ingyenes” nem kell hozzá „intézmény” „push” és „pull” rendszerek, végtelen számú forrás

9 A kiadó szerepe a jövőben… … erős márkákat létrehozva teremti meg a bizalmat …  „Szerkeszt”, válogat – kijelöli a napok, hetek, hónapok témáit – véleményvezér  Csatornákra optimalizál– egy azon tartalmat menedzsel* a teljes vertikumon  CRM – szó szerint– kapcsolatot és elérést növel, ápol, monetizál „POLIMÉDIÁS” TARTALOM- ÉS KAPCSOLATMENEDZSER

10 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "A kiadó szerepének változása. Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó."

Hasonló előadás


Google Hirdetések