Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁkos Soós Megváltozta több, mint 9 éve
1
Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila kaczur@gdf.hukaczur@gdf.hu, friedel@gdf.hufriedel@gdf.hu Kutatók éjszakája a GDF-en
2
Specifikáció, tervezés Színkitaláló játék Játékszabály: –a program véletlenszerűen előállít egy színt, majd 3 nyomógomb közül ki kell választani a megfelelő szín hexadecimális kódját Egy felhasználó Fejben MVC, MVVM –de alkalmazkodni kell a platformhoz
3
Model - modell Egyszerű emlékezet –3 különböző véletlen szín –Helyes válasz –Feladatok száma –Helyes válaszok száma –Eltelt idő –Időmérés –Pontozás –Toplista tárolása –Ellenőrzések
4
View - nézet Egyszerű 3 felületű képernyős mobil alkalmazás –Nyitó –Játék –Toplista Álló képernyő Kézi navigáció Ellenőrzések
5
Controller - vezérlő Navigáció Pontszámítás Üzenetküldés Toplista előállítása
6
Működés
8
Implementáció Android –Eclipse+ADT vagy Android Studio Windows Phone –Visual Studio Forráskódok áttekintése
9
Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila kaczur@gdf.hukaczur@gdf.hu, friedel@gdf.hufriedel@gdf.hu Kutatók éjszakája a GDF-en
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.