Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Finszter Henriett Szabó Edit
2
Digitális kommunikáció fő csatornái
Web alapú kommunikáció Mobil alkalmazáson keresztüli kommunikáció E-dm kommunikáció Social kommunikáció E-commerce Online médiavásárlás
3
Médiamix a Tescónál
4
Digitális marketing mix kialakítása
MI-HO-KI-HO-ME elv a PR kommunikációban használatos, azonban tökéletesen hasznosítható bármilyen más kommunikációs kampány összeállítása során MI – Mit kívánok mondani? Mi az üzenetem? Mi a célom? (Brand kampány, Line and Price, konverziónövelés webshopban, adatbázisépítés) HO – Hol, milyen relációban? Célmédium: display, search, e-DM, social, mobil KI – Ki az elérendő célcsoport? Melyik csatornán kit érek el és milyen arányt alakítok az online médiamixen belül HO – Hogyan, milyen eszközt használok fel? Saját csatornák erőssége, vásárolt média ezek aránya ME – Mennyi az az összeg, amennyit befektetek ahhoz, hogy az üzenetem a megfelelő célcsoportot a legkisebb ráfordítással érje el? Kampánybüdzsé és a fenti célok alapján meghatározott arányok betartása a vásárolt és saját médiacsatornákon keresztül
5
Piaci körkép a 2014-es digitális reklám költésről
6
Digitális marketing mix a gyakorlatban
7
Üzenet - marketing mix arányok
Brandépítés/edukáció – 40% display, 20% social, 10% search, 15% e-dm, 15% (listing, vagy content) Line and price – 30% display, 30% search, 20% social, 20% e-dm Webshop – konverzió alapú hirdetés – 10% display, 60% search ebből legalább 20% remarketing, 10% social, 10% e-dm, 10% listing Mobilon csak akkor hirdess, ha van reszponzív, vagy mobilbarát landing oldalad és ekkor a display egy részét érdemes mobilra átcsoportosítani
8
Digitális akvizíció térnyerése
2010-es költési trendek 2015-ös költési trendek Internetes forrás
9
DIGITÁLIS MARKETING MIX
Display, RTB, Online video
10
Online értékesítés lépései BANKI KONTEXTUSBAN
11
LANDING ÉS WEBOLDAL MEGOLDÁSOK
Display, RTB, Online video
12
Online folyamat Email Marketing Landing oldal Organikus forgalom
Kreatív üzenetek Regisztráltatás Lead generálás Lead fogadás Elemzés Lead feldolgozás TeleSales Elemzés Kockázatkezelés Fiók/ Futár Riport
13
Online célkonverziók 5% 20% 70% 100.000 5.000 1.000 700*
*Hitelkártya termék esetén
14
Digitális együttműködés
Digitális értékesítés és ügyfélszerzés Termék Marketing Elektronikus csatornák Értékesítés IT
15
Display, RTB, Online video
KAMPÁNY RIPORTOLÁS Display, RTB, Online video
16
Előadók neve, titulusuk, elérhetőségük
KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Előadók neve, titulusuk, elérhetőségük Finszter Henriett – E-kommunikációs menedzser – Tesco Magyarország Zrt. Szabó Edit, Digitális Értékesítési és Ügyfélzserzési Igazgató – OTP Bank,
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.