Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIda Balázsné Megváltozta több, mint 9 éve
1
Ú J PIACOK, Ú J LEHETŐSÉGEK ! M AGYAR N EMZETI K ERESKEDŐHÁZ Z RT. B EMUTATKOZÁS
2
MNKH Zrt. célja elősegíteni a magas hozzáadott értékű, NEMZETKÖZILEG IS VERSENYKÉPES TERMÉKEKET ÉS SZOLGÁLTATÁSOKAT ELŐÁLLÍTÓ HAZAI KIS - ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK exporttevékenységének bővülését. M IÉRT VAN SZÜKSÉG K ERESKEDŐHÁZRA ? K ÜLPIACI INFORMÁCIÓK ÉS KAPCSOLATOK K ÜLKERTECHNIKAI INFORMÁCIÓK ÉS TAPASZTALATOK P ÉNZÜGYI TÁMOGATÁS N EMZETKÖZI MANAGEMENT ISMERETEK Ú J PIACOK, Ú J LEHETŐSÉGEK !
3
E GYABLAKOS ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁS N EMZETKÖZI TENDER - ÉS PÁLYÁZATFIGYELÉS Célzott B2B találkozók T ELJES KÖRŰ EXPORTFEJLESZTÉSI TANÁCSADÁS V ÁLLALKOZÁS - FEJLESZTÉSI KÉPZÉSEK K ÜLPIACI ÜZLETI LEHETŐSÉGEK HAZAI KKV- KNAK R UGALMAS EXPORT - FINANSZÍROZÁSI KONSTRUKCIÓK 4 KONTINENS, 29 ORSZÁG, 3 MILLIÁRDOS PIAC K EDVEZMÉNYES MEGJELENÉS NEMZETKÖZI SZAKVÁSÁROKON
4
Ö SSZEKAPCSOLJUK A KÍNÁLATOT A KERESLETTEL T EVÉKENYSÉGÜNK 2 FŐ PILLÉRRE ÉPÜL Á GAZATI -T ECHNÓGIA ÉS TUDÁSTRANSZFER IGAZGATÓSÁG E XPORTFEJLESZTÉSI I GAZGATÓSÁG FELKUTATJA AZOKAT A HAZAI VÁLLALKOZÁSOKAT, a külföldi piacokon is VERSENYKÉPESEK Célországokban helyi kereskedőházaink segítségével FELMÉRI A PIACI IGÉNYEKET, potenciális üzleti lehetőségeket
5
I PARÁGAK G ÉPJÁRMŰIPAR Ú J PIACOK, Ú J LEHETŐSÉGEK ! V ÉDELMIIPARI T ECHNOLÓGIÁK V ÍZGAZDÁLKODÁS S MART C ITY H ULLADÉKGAZDÁLKODÁS E GÉSZSÉGIPAR ÉS BIOTECHNOLÓGIA A GRÁRGAZDASÁG ÉS ÉLELMISZERIPAR E LEKTRONIKAI IPAR K ÖNNYŰIPAR IT / I NFOKOMMUNIKÁCIÓ I NNOVÁCIÓ MENEDZSMENT H UMÁNSZOLGÁLTATÁSOK G ÉPIPAR
6
B ELFÖLDI A KVIZÍCIÓS H ÁLÓZAT (BAH) Országos kapcsolati hálózat és jelenlét: 17 FŐ Meglévő helyi kapcsolati tőke (helyismeret, cégismeret): 5-20 ÉVES HELYI KAPCSOLATRENDSZER Rálátás a helyi gazdaságra Input az ágazatokhoz, ágazat munkájának támogatása Szakmától érkező javaslatok becsatornázása, új exportlehetőségek beazonosítása Helyi árualapok proaktív kiajánlása (proaktív exportösztönzés) Mobilitás, gyorsaság: akár 24 ÓRÁN BELÜLI KAPCSOLATFELVÉTEL cégekkel 260 CÉGBŐL ÁLLÓ KEY ACCOUNT PARTNERLISTA : minden szektor lefedve; minden releváns lead-re ajánlati lehetőség
7
R EGISZTRÁCIÓ
8
S ALES TEVÉKENYSÉGEK FOLYAMATA C ÉG REGISZTRÁCIÓ Ü ZLETI M EGKERESÉS P ARTNERI AJÁNLATKÉRÉS P ROJEKT ELINDÍTÁSA S ZERZŐDÉSKÖTÉS 1. KAPCSOLATFELVÉTEL 2. V EVŐVIZSGÁLAT 4. Á RAJÁNLAT Á GAZATI KOLLÉGA ÁLTAL H ONLAPON KERESZTÜL 5. EGYEZTETÉSEK 6. KONSTRUKCIÓ KIALAKÍTÁSA 7. M EGRENDELÉS, SZERZŐDÉSKÖTÉS, SZÁLLÍTÁS 24 ÓRA 48 ÓRA 5 N AP 3. P ROJEKT ELINDÍTÁSA
9
AZ MNKH C ITY MODELL A modell résztvevői ÁGAZATI PARTNEREK Kapcsolatrendszer alapja E NERGIA A NYAG I NFORMÁCIÓ átadás H OGYAN VEHETNEK RÉSZT A CÉGEK A Z MNKH CITYBEN ? F OLYAMATOSAN BŐVÜLŐ FELÜLRŐL NYITOTT MODELL „K OMPLEX M ENÜ ” T ÖBB MINT 80 PARTNER CÉG A LKALMAS VÁROSTERVEZÉS ÉS ÉPÍTÉS ILLETVE REHABILITÁCIÓRA Lakosság Önkormányzat Üzleti Szféra Föld felett Föld Felszíni Föld alatti Tervezés Megvalósítás Üzemeltetés T ÉR S ZEREPLŐK I DŐ Forgalomirányítás Infrastruktúra tervezés
10
Á ZSIA Szingapúr Laosz Kína Vietnám Mongólia Malajzia Azerbajdzsán Oroszország Jordánia Egyesült Arab Emírségek Törökország Szaúd-Arábia Irak Izrael Kazahsztán Dél-Korea 29 ORSZÁGÁBAN nyitottunk kereskedelmi képviseletet. Stratégiai célkitűzésünk további kereskedőházak nyitása a K ÁRPÁT - MEDENCEI TÉRSÉGBEN, ILLETVE A D ÉLI N YITÁS KERETÉBEN A DÉL - AMERIKAI RÉGIÓBAN való terjeszkedés is. A MERIKA USA Brazília Chile Mexikó E URÓPA Macedónia Montenegró A FRIKA Botswana Egyiptom Marokkó Zambia Dél-Afrika Ghána Szudán
11
M NKH KÉPVISELET IRODA KIVÁLASZTÁSI FOLYAMATA Mely piacokon milyen iparágakkal érdemes megkeresni Projekt szerződés kötése Sikeres projektek után, ha megéri kereskedőház nyitás N INCS KIZÁRÓLAGOS PARTNERSÉG Potenci- ális piac P IAC VIZSGÁLATA P ARTNER BEAZONOSÍTÁS K ERESKEDŐHÁZ NYITÁS 6 hónap
12
A PRÓ ADRIENN A PRO. ADRIENN @ TRADEHOUSE. HU +36-20-237-41-07 M AGYAR N EMZETI K ERESKEDŐHÁZ Z RT. K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.