Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZalán Deák Megváltozta több, mint 9 éve
1
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés (intranet)
2
SAP AG 2003 Webes megoldások kereskedelmi céllal Webshop: jellemzően széles ügyfélkör számára, általában nyitott, értékesítési célú megoldások. Technikai szempontok alapján általában a webshop külön környezetben (szerver parkban), külön adatbázissal rendelkezik, időszakos frissítésekkel, de a bizonylatolás történhet közvetlenül az SAP Business One-ba. Általános többlet szolgáltatások: Értesítő és marketing levelezés Egyedi árazás kezelése közvetlenül az SAP Business One-ból Ügyfélkapu: jellemzően meghívásos rendszerrel működő oldalak, válogatott partnerek számára. Lehetséges, hogy a web kiszolgáló hálózaton belül legyen (SAP szerver mellett), ilyen esetben nem kell külön adatbázisról gondolkodni (folyamatosan online adatokkal dolgoznak a felhasználók), az értékesítésen felül számos más szolgáltatást is lehet partnereink számára nyújtani, mint például: Bizományosi rendelések és bizományosi fogyásjelentések kezelése Támogató statisztikák készítése (például: eddig vásárolt cikkek, bizományosi készlet forgási sebessége, folyószámla egyeztetés) Érzékeny információkon (például know-how-n) alapuló termékkiválasztás
3
SAP AG 2003 I. esettanulmány Unifilter Szűréstechnika Kft. (szűrők, motorolajok kereskedelme) Ügyfélkapu
4
SAP AG 2003 Webes intranet megoldások Az adatbevitel telephelyen kívül: Azonnali információfeldolgozás: fontos lehet, hogy az információk mihamarabb bekerüljenek az integrált rendszerbe, hogy azok számlázásra kerülhessenek. Távolról projekt vagy akár szerviz alapú megoldásunk is elérhetővé válhat, így a kollégák munkáikat online rögzíthetik a rendszerbe. Decentralizált adatkezelés: ne egy adatrögzítő személyzet dolgozza fel azokat az információkat, amikről a legtöbbet a helyszínen tartózkodó kollégák tudnak, így csökkenthető a téves adatbevitel (az információt az viszi be, aki a legpontosabban tudhatja), másrészt csökkenthetőek az időszakos dömpingek (havonta egyszer mindenki beviszi a papírkötegeket feldolgozásra). Információk bárhol, bármikor: Bárhonnan elérhető információk: fontos lehet, hogy egyes kollégák ne csak időszakosan tekinthessék meg például egy projekt aktuális állapotát (KPI-ok).
5
SAP AG 2003 Webes megoldások projekt alapon működő cégek számára Konkrét példák projekt területen (fejlesztés alatt): timesheet adatok lejelentése gépnaplók (gép idő/km ráfordítások) lejelentése projekt helyszínen lévő anyagfelhasználások lejelentése (munkalapok) projekt kimutatások webes elérése engedélyezések kezelése Iktató rendszer kezelése
6
SAP AG 2003 II. esettanulmány Szervíz típusú ügyfélkapu, szerviz folyamatok, e-mail küldő funkció Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.