Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAlexandra Ráczné Megváltozta több, mint 9 éve
1
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz
2
1.Likviditási mutatók: arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel fedezettségét mérik. 2. Tőkeszerkezeti (eladósodottsági) mutatók: az összes eszköz/jövedelem/ cash flow és adósság arányát mutatják 3.Működési mutatók: a menedzsment eredményességét mérő mutatók, amelyeknek két fajtája 3.1. Jövedelmezőségi mutatók 3.2. Hatékonysági mutatók Pénzügyi-számviteli mutatók
3
A vállalat céljai és küldetése A küldetés főbb területei Vállalati célok Vállalatok érintettjeiVállalatok érintettjei Az ösztönzési rendszer, Maslow-piramisAz ösztönzési rendszer, Maslow-piramis
4
Marketing Marketing stratégia Alapvető feladatai, célja A marketing mix elemei
5
Marketingstratégia elemei és feladata Piaci szegmentáció feladata, célpiac kiválasztása
6
Termékpolitika A fogyasztói igények kielégítésére szolgáló termékek körének és tulajdonságainak meghatározására, valamint a fogyasztónak való bemutatására vonatkozó elvek és módszerek összessége Összetevői: a) termékszerkezet megválasztása b) termékéletciklus kezelése c) termék bemutatása
7
A TERMÉKÉLETCIKLUS ELMÉLET FŐBB JELLEMZŐI Célja, bemutatása (rajz – értelmezés) Tipikus marketingjellemzői az egyes szakaszokban 1. bevezetés, 2. növekedés, 3. érettség, 4. hanyatlás Termékfejlesztés feladatai
8
Árpolitikai stratégia készítésének lépései Árpolitikai célok kiválasztása A kereslet meghatározása Költségek becslése Versenytársak ármagatartásának elemzése Árképzési módszerek Promóciós árképzés
9
Értékesítési politika Célja Feladata Lépései Főbb értékesítési csatornák
10
Kommunikációs politika Elemei Reklám fogalma, alapvető jellemzői, alaptipusai Lehetséges reklámcélok (sorrend)
11
Eladásösztönzés Lényege, eszközei, feladata Közönségkapcsolatok PR Lényege, feladata és az imázs Külső és belső PR Eszközei
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.