Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz."— Előadás másolata:

1 Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz

2 1.Likviditási mutatók: arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel fedezettségét mérik. 2. Tőkeszerkezeti (eladósodottsági) mutatók: az összes eszköz/jövedelem/ cash flow és adósság arányát mutatják 3.Működési mutatók: a menedzsment eredményességét mérő mutatók, amelyeknek két fajtája 3.1. Jövedelmezőségi mutatók 3.2. Hatékonysági mutatók Pénzügyi-számviteli mutatók

3 A vállalat céljai és küldetése A küldetés főbb területei Vállalati célok Vállalatok érintettjeiVállalatok érintettjei Az ösztönzési rendszer, Maslow-piramisAz ösztönzési rendszer, Maslow-piramis

4 Marketing Marketing stratégia Alapvető feladatai, célja A marketing mix elemei

5 Marketingstratégia elemei és feladata Piaci szegmentáció feladata, célpiac kiválasztása

6 Termékpolitika A fogyasztói igények kielégítésére szolgáló termékek körének és tulajdonságainak meghatározására, valamint a fogyasztónak való bemutatására vonatkozó elvek és módszerek összessége Összetevői: a) termékszerkezet megválasztása b) termékéletciklus kezelése c) termék bemutatása

7 A TERMÉKÉLETCIKLUS ELMÉLET FŐBB JELLEMZŐI Célja, bemutatása (rajz – értelmezés) Tipikus marketingjellemzői az egyes szakaszokban 1. bevezetés, 2. növekedés, 3. érettség, 4. hanyatlás Termékfejlesztés feladatai

8 Árpolitikai stratégia készítésének lépései Árpolitikai célok kiválasztása A kereslet meghatározása Költségek becslése Versenytársak ármagatartásának elemzése Árképzési módszerek Promóciós árképzés

9 Értékesítési politika Célja Feladata Lépései Főbb értékesítési csatornák

10 Kommunikációs politika Elemei Reklám fogalma, alapvető jellemzői, alaptipusai Lehetséges reklámcélok (sorrend)

11 Eladásösztönzés Lényege, eszközei, feladata Közönségkapcsolatok PR Lényege, feladata és az imázs Külső és belső PR Eszközei


Letölteni ppt "Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz."

Hasonló előadás


Google Hirdetések