Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDávid Szőke Megváltozta több, mint 9 éve
1
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT
2
Technikai fejlődés Technikai fejlődés Helyzetkép Helyzetkép Online és hagyományos reklám Online és hagyományos reklám Példa Példa Jövőkép Jövőkép Az online marketing lehetőségei TARTALOM
3
3MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Technikai fejlődés Legnagyobb kommunikációs eszközünk az Internet Katonai információcsatornábóltávközlés Naponta változó teljesítményű eszközök megjelenése 2007-re 1 milliárd számítógép fog működni 2009-re 200 millió Internetelérést fognak regisztrálni Hatalmas piac létrejötte
4
4MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Helyzetkép Folyamatosan növekvő előfizetések Folyamatosan növekvő előfizetések Olcsó, gyors, korlátlan Internet Olcsó, gyors, korlátlan Internet Csak az európai felhasználók 200 millióan Csak az európai felhasználók 200 millióan Ingyenes állami elérhetőség ( E-Magyarország ) Ingyenes állami elérhetőség ( E-Magyarország )
5
5MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Felhasználás Internetezés mindenhol Internetezés mindenhol Az otthoni használat növekedése Az otthoni használat növekedése Jó minőségű hang- és képátvitel Jó minőségű hang- és képátvitel Személyes ügyek intézése Személyes ügyek intézése Információszerzés egyszerűsödése Információszerzés egyszerűsödése
6
6MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Reklámtípusok különbsége HagyományosOnline Szelektív és drága hely Szelektív és drága hely Olcsó és korlátlan tér Olcsó és korlátlan tér Véletlenszerű rátalálás Véletlenszerű rátalálás Céltudatos keresés Céltudatos keresés Végig kell olvasni Végig kell olvasni Információra keresés Információra keresés Egyirányú kommunikáció Egyirányú kommunikáció Kétirányú kommunikáció Kétirányú kommunikáció Egyszer látható Egyszer látható Sokáig a helyén marad Sokáig a helyén marad
7
7MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Online hirdetések
8
8MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Példa Egy utazási irodának az online-marketingeszközei: Színes, interaktív weblap, tökéletesen működő keresőrendszerrel Színes, interaktív weblap, tökéletesen működő keresőrendszerrel Elektronikus reklámlevelek küldése Elektronikus reklámlevelek küldése Szalaghirdetések elhelyezése a célcsoport által leginkább látogatott honlapokon Szalaghirdetések elhelyezése a célcsoport által leginkább látogatott honlapokon Ingyenes levelezőrendszereken nyereményjátékok indítása Ingyenes levelezőrendszereken nyereményjátékok indítása
9
9MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Jövőkép Növekedés és változás várható: o Eo Eo Eo E-business terület ( Online áruházak ) o So So So Szolgáltatások ( Telefon ) o Üo Üo Üo Ügyintézés ( Állami ügyek )
10
10MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Köszönöm figyelmüket! A bemutatót készítette: Kovács Dénes
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.