Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaPetra Kovácsné Megváltozta több, mint 9 éve
1
Sikeres település és település marketing Sikeres helyi társadalmak Magyarországon
2
Mi a siker ? Helyi politikában Helyi társadalomban Helyi gazdaságban Helyi önkormányzatban
3
Sikertípusok Felvilágosult abszolutista Miénk itt a tér Rablólovag Demokratikus profi
4
A siker feltételei (hipotézis) 1.számú feltétel: Az integrátor polgármester 2.számú feltétel: A helyi nagykoalíció 3.számú feltétel: Széles külkapcsolatok, kistérségi legitimáció, megyei presztízs, Budapesttel való kapcsolat (országos reputáció)
5
Sikertipológia a vizsgálat után 1.típus: A megcsinált települések 1.1. A vállalatként irányított település 1.2. A felkapaszkodó, a külső kapcsolatokra nyitott település 1.3. A felülről kiemeltek 2.típus: Kívülről jött ötlet 3.típus: Közösség építők 4.típus: Csak elrontani lehet
6
A siker feltételei 1.Egy személy, aki magára vállalja a település érdekeinek képviseletét 2.Véleményformáló és mintaadó réteg aktív jelenléte 3.Az adott település egyediségének felismerése 4.A lakópolgárok együttműködése 5.Nyitott önkormányzás
7
Vidékfejlesztők kiskönyvtára Sikeres helyi társadalmak Magyarországon Szerkesztette: Bódi Ferenc – Bőhm Antal Agroinform Kiadóház Budapest, 2000
9
* Dr. Bódi Ferenc tudományos főmunkatárs MTA PTI Budapest, Országház út 30. 1399 Budapest, Pf. 694/115 bodi@mtapti.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.