Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Sikeres település és település marketing Sikeres helyi társadalmak Magyarországon.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Sikeres település és település marketing Sikeres helyi társadalmak Magyarországon."— Előadás másolata:

1 Sikeres település és település marketing Sikeres helyi társadalmak Magyarországon

2 Mi a siker ? Helyi politikában Helyi társadalomban Helyi gazdaságban Helyi önkormányzatban

3 Sikertípusok Felvilágosult abszolutista Miénk itt a tér Rablólovag Demokratikus profi

4 A siker feltételei (hipotézis) 1.számú feltétel: Az integrátor polgármester 2.számú feltétel: A helyi nagykoalíció 3.számú feltétel: Széles külkapcsolatok, kistérségi legitimáció, megyei presztízs, Budapesttel való kapcsolat (országos reputáció)

5 Sikertipológia a vizsgálat után 1.típus: A megcsinált települések 1.1. A vállalatként irányított település 1.2. A felkapaszkodó, a külső kapcsolatokra nyitott település 1.3. A felülről kiemeltek 2.típus: Kívülről jött ötlet 3.típus: Közösség építők 4.típus: Csak elrontani lehet

6 A siker feltételei 1.Egy személy, aki magára vállalja a település érdekeinek képviseletét 2.Véleményformáló és mintaadó réteg aktív jelenléte 3.Az adott település egyediségének felismerése 4.A lakópolgárok együttműködése 5.Nyitott önkormányzás

7 Vidékfejlesztők kiskönyvtára Sikeres helyi társadalmak Magyarországon Szerkesztette: Bódi Ferenc – Bőhm Antal Agroinform Kiadóház Budapest, 2000

8

9 * Dr. Bódi Ferenc tudományos főmunkatárs MTA PTI Budapest, Országház út 30. 1399 Budapest, Pf. 694/115 bodi@mtapti.hu


Letölteni ppt "Sikeres település és település marketing Sikeres helyi társadalmak Magyarországon."

Hasonló előadás


Google Hirdetések