Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Natív hirdetések Balatoni Emese
2
Keresések a „native advertising” kulcsszóra
Natív hirdetések Keresések a „native advertising” kulcsszóra Natív hirdetések
3
Natív hirdetések - definícióK
4
Natív hirdetések - definíció
A tartalomhoz és az oldal designjához illeszkedő megjelenésű és/vagy funkcionalitású hirdetés. Natív hirdetések
5
DISPLAY VS NATÍV Natív hirdetések
6
Push vs pull Natív hirdetések
7
A natív hirdetés a Content marketing eszköztár része
Eredeti márkázott tartalom Szponzoráció PR Content Marketing Custom publishing Natív hirdetések Natív hirdetések
8
Márkázott eredeti tartalom
Natív hirdetések
9
Márkázott eredeti tartalom
Natív hirdetések
10
Custom publishing Natív hirdetések
11
Custom publishing Natív hirdetések
12
Natív hirdetések Natív hirdetések
13
Natív hirdetések Natív hirdetések
14
A saját és fizetett média határterülete
Natív hirdetések Forrás: A saját és fizetett média határterülete Natív hirdetések
15
IAB natív hirdetési útmutató
Tartalma: Definíciós kérdések A natív hirdetésekkel kapcsolatos legfőbb szempontok Iránymutatás a hirdetések megjelölésének módjára Natív hirdetések
16
Natív hirdetési típusok feed-en belüli hirdetés
Natív hirdetések
17
NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK FIZETETT KERESŐHIRDETÉS
Natív hirdetések
18
Natív hirdetési típusok tartalmi ajánlók
Natív hirdetések
19
Natív hirdetési típusok fizetett listaelemek
Natív hirdetések
20
Natív hirdetési típusok iab sztenderd formátumok natív elemekkel
Natív hirdetések
21
Natív hirdetési típusok egyedi formátumok
Natív hirdetések
22
Natív hirdetések mérése
Márkaismertség, márkakedveltség Impression, interakciók Social aktivitás, kattintás Kattintás, konverzió Natív hirdetések
23
Natív hirdetések jelölése
Egyezik a magyar joggal Lényeg („simply put”): Egy ésszerű fogyasztó képes legyen megkülönböztetni a szerkesztői tartalmat és a fizetett hirdetéseket A megjelölés Közvetítse, hogy fizettek a hirdetésért, hogy hirdetésről van szó, akkor is ha nem tartalmaz hagyományos promóciós elemeket Legyen elég nagy és látható, az oldal és az eszköz (számítógép, mobil) méretéhez is igazodva Magyar jog szerint akkor is meg kell jelölni, ha nem fizettek érte Natív hirdetések
24
A Kihívás A látogatók, a hirdető és a szerkesztőség szempontjainak összehangolása Natív hirdetések
25
Egy hírhedt példa Natív hirdetések
26
Natív hirdetések mobilon
A nak a natív hirdetések hozták 2013-ban az impressionök 5-10%-át, és a bevételek 60%-át. Forrás: Natív hirdetések
27
Natív hirdetések mobilon
28
A NATÍV HIRDETÉSEK ELŐNYEI
29
A natív hirdetések hátrányai
30
A content marketing és natív hirdetési ökoszisztéma
Natív hirdetések
31
Köszönjük a figyelmet! Balatoni Emese, Értékesítési vezető – Digitális Szolgáltatások,
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.