Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBotond Tamás Megváltozta több, mint 9 éve
1
Társ a tanulásban
2
Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló
3
Társ a tanulásban Összefoglaló Épp most léptetek be egy óriási multinacionális cég leányvállalatába vagy alosztályába. A cég megkérte az osztályotokat, hogy segítsetek néhány ötlet kidolgozásában új, fiatalok számára készülő termékekhez és szolgáltatásokhoz.
4
Társ a tanulásban Összefoglaló A csapatotoknak: Ki kell találnia a saját nevét és emblémáját Elemeznie kell a fiatalok piacát Meg kell határoznia, melyik új terméket vagy szolgáltatás dobjátok először piacra Ki kell dolgoznia egy marketingtervet-és stratégiát Meggyőző prezentációval kell előállnia a cég vezetősége számára.
5
Társ a tanulásban Összefoglaló 1. feladat Ehhez a megbízáshoz csapatotoknak (maximum négy tanuló) a következő feladatokat kell ellátnia: Találjatok ki egy nevet az osztálynak és készítsetek emblémát Elemezzétek a fiatalok piacát kutatásokon, beszélgetéseken és kérdőíveken keresztül Állapítsátok meg, melyik új szolgáltatást vagy terméket dobjátok először piacra Készítsetek sajtóközleményt a termékekről e-mail formátumban, hogy elektronikus úton lehessen terjeszteni.
6
Társ a tanulásban Összefoglaló 2. feladat Készítsetek egy szórólapot, brosúrát és/vagy weboldalt a termékhez. Alakítsatok ki egy árazási tervezetet a termékhez. Készítsetek egy meggyőző bemutatót a cég vezetősége számára, ami összegzi a csapat marketingtervét. Minden csapat marketingtervét és csapatmunkáját annak az érkelési rendszernek alapján fogják kiértékelni, amiről tanárotok gondoskodik a projekt elején.
7
Társ a tanulásban Összefoglaló 3. feladat A csapat minden tagja vállalja magára az alábbi szerepkörök egyikét, és végezze a munkaköréhez tartozó feladatokat: Projektmenedzser: felügyeli a marketingterv-és stratégia teljes kidolgozását Marketing szakértő: a reklámkampány részeit dolgozza ki Vezető pénzügyi tisztviselő: pénzügyi döntéseket hoz (pl. árazás) a marketingtervhez Marketing-elemző: módszereket dolgoz ki a piac felméréséhez, pl. kérdőív
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.