Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Barota László.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Barota László."— Előadás másolata:

1 Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Barota László

2 Kikhez szólunk? Magyar felsőoktatási hallgatók Jellemzően 18-25 éves fiatalok Fogyasztói szokásaik kialakulóban vannak (nagy részük nyitott az új dolgokra) Elérésük erősen online centrikus

3 Mozgósítás eszközei Sport szervezők (irodák, egyesületek, stb.) Személyek (kulcsemberek, véleményvezérek) Rendezvények Kommunikációs kampányok (marketing, PR)

4 Kampányok és rendezvények Miért? Az „intézmény falain” belüli ajánlatokra, eseményekre, hírekre, márkákra hatványozottan fogékonyabbak, mert jobban magukénak érzik, könnyebb megszólítani őket. Külön felsőoktatási kommunikációval markánsan erősíthető az ismertség növelés, márkaépítés, lojalitás.

5 Kampányeszközök

6 1.Reklám 2.Egyéb marketing 3.PR/sajtó 4.Esemény

7 Csatornák

8 1. Reklám Nyomtatott reklámhordozók: -Plakát -Szórólap -Matrica -Megállító tábla, molinó, belógó, kilincsakasztó, stb. Print hirdetés felsőoktatási médiumokban

9 1. Reklám Online hirdetés: -Felsőoktatási weboldalakon display hirdetés -Felsőoktatáshoz kapcsolható közösségi médiumok (intézményi, klub, eseményoldalak, csoportok, fotó-video tartalmak megosztásához alkalmas közösségi csatornák) -Hírlevelek -Tanulmányi rendszerek (Neptun)

10 2. Egyéb marketingcsatornák Kereszt-promóció (hasonló célcsoportot megcélzó partnerekkel) Külföldi hallgatók online csatornái Szponzorok felületein való megjelenés, tartalom Gerillamarketing akciók (bicikli túra népszerűsítéséhez kollégiumban szobabicikli verseny)

11 3. PR Célja: tartalmat ad, jó hírnevet, reputációt céloz meg, bizalmat gerjeszt -Print-online intézményi médiumok (pl. interjú, kedvcsináló anyagok…) -Online közösségi oldalak (pl. szavazás, nyereményjátékkal összekapcsolva) -Online hírlevelek

12 4. Események -Kapcsolatápolásra, információ megosztásra szolgáló „belső” rendezvények -Szezonális események (pl. beiratkozásnál előadások, kari napok, bemutatók, népszerűsítő események) adatbázis építési lehetőséggel

13 Köszönöm a figyelmet! Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Barota László


Letölteni ppt "Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Barota László."

Hasonló előadás


Google Hirdetések