Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaJudit Kerekesné Megváltozta több, mint 9 éve
1
AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.
2
2015 történelmi év lesz, mivel előreláthatóan ez lesz az első olyan év, amikor többen néznek majd heti rendszerességgel streamelt videót, mint hagyományos sugárzású televíziós adást.
3
Intelligens otthonok. A fogyasztók élénken érdeklődnek a szenzoros háztartási berendezések iránt, amelyek figyelemmel kísérik a víz- és áramfogyasztást vagy éppen a családtagok érkezését és távozását.
4
Intelligens” polgárok. Az intelligens városok elképzelése nagyon érdekes – csakhogy ez az intelligencia jelentős részben csupán a mellékhatása az emberek mindennapi viselkedésében bekövetkező változásoknak. Ahogyan az Internet révén egyre tájékozottabbá válunk, egyre hatékonyabb döntéseket hozunk. A fogyasztók szerint 2020-ra mindennapossá válik a forgalomsűrűségi térképek és az energiafogyasztás-összehasonlító és valós idejű vízminőségmérő alkalmazások használata is.
5
Digitális pénztárca. Az okostelefon-tulajdonosok 48%- a szívesen használná a telefonját fizetésre különféle termékek és szolgáltatások vásárlásakor. Ezen felhasználók 80%-a pedig úgy gondolja, hogy 2020-ra összes vásárlásukat okostelefonon fogják fizetni.
6
Háztartási robotok. A fogyasztók jelentős részének tetszik mindennapi háztartási munkákat segítő háztartási robotok elképzelése. 64%-uk gondolja úgy, hogy 2020-ra a háztartási robotok jelenléte teljesen általánossá válik.
7
A gyerekek növekvő szerepe. A gyerekek továbbra is nagy szerepet játszanak majd az egyszerűen használható Internettel kapcsolatos igények növekedésében, ahol a fizikai világ elektronikusan összekapcsolt, éppen úgy, mint a készülékeik képernyője. Az okostelefon-tulajdonosok 46%-a szerint a gyerekek azt várják, hogy mire felnőnek, minden tárgy csatlakoztatva lesz..
8
A „10 legújabb fogyasztói trend 2015-ben és a közeljövőben“ címet viselő jelentésben szereplő meglátások az Ericsson ConsumerLab nemzetközi kutatási programjának eredményein alapulnak. A kutatások idén elsősorban a Johannesburgban, Londonban, Mexico City-ben, New Yorkban, Moszkvában, San Francisco-ban, Sâo Paulo-ban, Sanghajban, Sydney-ben és Tokióban élő 15-69 éves okostelefon-tulajdonosokra irányultak – a reprezentatív statisztikai minta 85 millió gyakori internet-felhasználó véleményét tükrözi.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.