Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori 

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori "— Előadás másolata:

1 Dr. Schiffer Csilla

2  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori  Szükséges segítségek óvatos meghatározása

3  Nem függ az életkortól  Nem függ a fogyatékosság típusától és súlyosságától

4  Tanárok képességeinek fejlesztése  Gyerekek befogadóképességének kialakítása, növelése  Egyénre szabott támogatás biztosítása az aktív tanulói lét érdekében

5  1. A család azon céljának tisztázása, hogy sajátos nevelési igényű gyermeküket befogadják a közeli iskolába, és a gyermek vágyainak és képességeinek megismerése.  2. Az igazgató segítségének igénybevétele a tanuló befogadásához.  3. Az osztályfőnök bevezetése a tanuló befogadásába.  4. Az osztálytársak bevonása a tanuló osztályon belüli fogadásába, és az új osztálytársak megismerésébe. Más személy bevonása az iskolán vagy a közösségen belül, aki segíteni tudja ezt a törekvést.  5. Az érdekelt személyek összegyűjtése, a tanterv és az osztálytermi szokások folyamatos adaptálásának folyamatának kialakítására, annak érdekében, hogy a tanuló az osztály részévé váljon és képességei fejlődjenek.

6  Tanár/Tanárok  Igazgató  Iskolai dolgozói  Szülők  Osztálytársak  Maga a gyermek Összehangolt erőforrások!

7 A résztvevők által, például…  A diákok egy csoportja foglalkozik a személyek közötti problémákkal, amik felmerülnek  Egy tanár együttműködik az igazgatóval és a gyógypedagógussal, hogy megoldják az oktatási problémákat  A tanárnak és a szülőnek egyet kell értenie a gyermek viselkedés problémájának megközelítésében

8  Erősen támogatja az inklúziót  Megbizonyosodik róla, hogy minden szükséges feladat jól van elvégezve mindegyik gyermeknél  Egy kört alakít ki a családtagok, a tanárok, a tanulók, és az iskolai vezetés között a szükséges személyes kapcsolatok szem előtt tartásával  Segít a problémák megoldásában  Irányítja a tantestületet, a személyzetet és a diákokat az integrációs és inklúziós kérdésekben  Segítheti az iskolavezetőséget és a tantestületet az iskola és a kerület stratégiájának fejlesztésében az inklúzióért és a további integrációért

9  John O’Brien, Marsha Forest, Judith Snow, Jack Pearpoint, David Hasbury (1989): Inklúziós Akcióterv. Inclusion Press, Toronto, Canada.


Letölteni ppt "Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori "

Hasonló előadás


Google Hirdetések