Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZsófia Hegedűsné Megváltozta több, mint 9 éve
1
© 2013 IBM Corporation 2013 Q2 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft. monika_szekeres@hu.ibm.com 20-823-5709
2
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 22013 Q2 Témák szolgáltatási fajták – együttműködési területek szerviz és hibabejelentés garancia kiterjesztés: eServicePac hasznos linkek: garancia ellenőrzése emelt szintű SLA kiválasztása hibabejelentéshez elérhetőség tanácsok viszonteladóknak
3
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 32013 Q2 Honnan jöttem? ügyfeles kereskedők telefonos kereskedők Hardware (STG) Software (SWG) Services (GTS) Partneres kereskedők saját hw kereskedősaját sw kereskedősaját svc kereskedő
4
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 42013 Q2 Szolgáltatási területek Global Technology Services Integrated Technology Services Technical Support Services hw karbantartás os sw támogatás ServicePac
5
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 52013 Q2 IBM szolgáltások - együttműködés installálás (IBM/végfelhasználó végzi) integrálás különböző felmérés >> optimalizáció migráció konszolidáció virtualizáció költöztetés (ki-bekapcsolás, újraindítás, mozgatás, üzembe hely.) sw, hw támogatás/karbantartás üzemeltetés számítási felhő Outsourcing tevékenység
6
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 62013 Q2 Szerviz és hibabejelentés 06-1-382-5720 v. szerviz@hu.ibm.comszerviz@hu.ibm.com géptípus (1234) + modellszám (A1B) + sorozatszám (7 digit) jelenség leírása (ami vizuálisan látható a kijelzőn) hivatkozás a szerződésbeli SLA-ra (ha van) –ServicePac regisztrációs kód (vásárlás utáni link) –ServiceSuite egyedi szerződés (M0xxx szám) IBM szervizmérnök megkapja a feladatot a szükséges SLA alapján elkeződik a hiba elhárítása garantált hibaelhárítás?
7
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 72013 Q2 ServicePac gyártói alapgarancia kiterjesztése alapgarancia utáni hosszabbítás os sw támogatás wmware támogatás Az elérhető biztonság!
8
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 82013 Q2 Egy IBM hardver életútja IBM hardver gyártói alapgaranciaalapgarancia utáni időszak emelt szintű garanciakiterjesztésutólagos garancia ServicePac
9
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 92013 Q2 Mit biztosít az alapgarancia? termék nevegéptípusalapgarancia x355079783 YR On-Site NBD x365079793 YR On-Site NBD DS350017463 YR IOL NBD TS310035733 YR IOL NBD Storwize 700020763 YR IOL NBD IOL=IBM Onsite Limited, korlátozott garancia, biz. Alkatrészeket futárral kiküld az IBM (és a végfelhasználónak v. az üzleti partnernek kell kicserélnie. NBD=Next Bus. Day=(hibabejelentés utáni) Következő munkanapon történő telefonos kapcsolatfelvétel. (A hibaelhárítás elkezdődik, de nem határozta meg az IBM, hogy mikorra garantálja a hibajegy lezárását. A Committed Services/garantált hibaelhárítású opció szolgál arra, hogy az IBM garantált időn belül elhárítsa a hibát.
10
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 102013 Q2 Mit biztosít a ServicePac? termék típusalapgaranciacikkszámSLA USD/3 év x365079793 YR On-Site NBD 41W9370 3 év helyszíni 7x24x24 garantált elhárítás 344 x36507979 -51J9300 3 év Windows/Linux sw támogatás (telefonos) 1203 x36507979 -51J8572 3 year 9x5 VMware támogatás (telefonos) Foundation/Essentials 2 processzorra 608 2155 USD/3 év Az IBM ServicePac-nél minden hónapban egy fix (más és más) átváltási árfolyammal számol!
11
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 112013 Q2 Hasznos linkek alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése: http://www-947.ibm.com/support/entry/portal/wlup http://www-947.ibm.com/support/entry/portal/wlup emelt szintű SLA kiválasztása (Spac selector) https://www- 304.ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/ext ProductSelectorWWW.do https://www- 304.ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/ext ProductSelectorWWW.do hibabejelentés: szerviz@hu.ibm.com, v. 382-5716szerviz@hu.ibm.com
12
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 122013 Q2 Tanácsok partnerek számára Csomagold össze, készíts mini megoldásokat! Adj hozzá vegyítve akár saját, akár ibm szolgáltatást! Vállalj olyan ügyet, amelynek nem minden elemét tudod lefedni szakértelemmel (és kérj (rész)ajánlatot az IBMtől)! Bármilyen (konfig) változást jelents az IBM felé! Használd az IBM (ingyenes) erőforrásait! (Innovációs Kp., nyilvános webes eszközök...)
13
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation 132013 Q2 Ha bármiben segíthetek illetve ha kérdés merül fel, e-mailben: monika_szekeres@hu.ibm.commonika_szekeres@hu.ibm.com és mobilon: 20-823-5709 (08:00 – 18:00) elérhető vagyok.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.