Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen az ügyfél?
Molnár Veronika Sölch Tamás Toronyai Bálint
2
A Koboldok csapatot 3 Corvinusos diák alkotja: Vera, Bálint, Tamás
3
Az ügyfelek a bankoknál csupán a törvényhozást tartják kevésbé kompetensnek
Koboldok Forrás: NKE Stratégiai Védelmi Kutatóközpont
4
Problémaközpontú megoldások
Az ügyfelek elégedettségének növeléséhez a bizalomépítésén keresztül vezet az út Problémaközpontú megoldások Edukáció Partnerség Bizalomépítés Jószándék Hitelesség Kompetencia Koboldok
5
Jószándék Koboldok
6
A jelenlegi termékstruktúra egy a bank logikája, nem pedig az ügyfelek igényei szerint felépített rendszer Koboldok
7
A bank logikáját tükröző termékstruktúrát probléma-központú rendszerré kell átalakítani
Koboldok
8
Az ügyfél valós problémáira való gyors és egyszerű megoldásnyújtás a bankfiókokban is megvalósítható
Koboldok
9
Bizalom Koboldok
10
Az ügyfelek bizalmatlansága a bankkal szemben nagyrészt pénzügyi edukálatlanságukból következik
„Miért nem tájékoztatott a bankom, hogy egy deviza alapú hitelünk törlesztő részlete ilyen mértékben növekedhet az árfolyamváltozás hatására?” Anna, 24 „Miután szüleim jelentős összeget veszítettek egy befektetési jegyek vásárlásával, én biztos nem fogok kockáztatni, maradok a betétlekötésnél.” Zoltán, 26 Koboldok
11
A választott banki termék lehetséges hasznainak és kockázatainak bemutatása az ügyfél által könnyen érhető módon javítja a bank iránt érzett bizalmi szintet Koboldok
12
Kompetencia Koboldok
13
Egy kompetens szolgáltatónak nem csupán az ügyfelek tudatos, hanem a tudatlan igényeit is ki kell szolgálnia Koboldok
14
Egy banknak segíteni kell az ügyfeleit pénzének használatában, nem csupán annak elköltésében
Igény egy nyaralásra Hawaii-on Megtakarítási terv Kedvezőbb árú repülőjegy ajánlat Koboldok
15
Problémaközpontú megoldások
Az ügyfelek elégedettségének növeléséhez a bizalomépítésén keresztül vezet az út Problémaközpontú megoldások Edukáció Partnerség Bizalomépítés Jószándék Hitelesség Kompetencia Koboldok
16
Köszönjük megtisztelő figyelmüket!
Koboldok
17
Backup: Nemzetközi pénzügyi kultúra kutatás (OECD)
Mi alapján döntött a legutóbbi pénzügyi termék kiválasztásánál? Készít-e a család költségvetést? Koboldok
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.