Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Pénzügyi-számviteli mutatók
1. Likviditási mutatók: arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel fedezettségét mérik. 2. Tőkeszerkezeti (eladósodottsági) mutatók: az összes eszköz/jövedelem/ cash flow és adósság arányát mutatják 3. Működési mutatók: a menedzsment eredményességét mérő mutatók, amelyeknek két fajtája 3.1. Jövedelmezőségi mutatók 3.2. Hatékonysági mutatók 4. Kockázati mutatók: a hitelezők és tulajdonosok hozamának bizonytalanságát mérő mutatók 5. Növekedési mutatók: az időben eltérő pénzügyi adatok változásának, ütemét számszerűsítő arányszámok 6. Részvény és piaci mutatók: az egy részvényre vetített, értékpapírpiaci információkat tükröző mutatók 7. Pénzügyi megtérülési mutatók: egy projekt megtérülését elemző mutatók
2
Logisztika Fogalma Logisztikai rendszer feladatai A 7 M
A logisztikai rendszer részei A logisztikai stratégia Készletgazdálkodási modellek (mind a 4)
3
A vállalat céljai és küldetése
A küldetés főbb területei Vállalati célok Vállalatok érintettjei Az ösztönzési rendszer, Maslow-piramis
4
Marketing Marketing stratégia Alapvető feladatai, célja
A marketing mix elemei
5
Termékpolitika Összetevői A TERMÉKÉLETCIKLUS ELMÉLET FŐBB JELLEMZŐI
Eltérő marketing elemek a fejlődési szakaszokban Termékfejlesztés szakaszai
6
Árpolitika Feladatai Árpolitikai stratégia készítésének lépései
Árpolitikai célok kiválasztása Promóciós árképzés típusai
7
Értékesítési politika
Célja és feladata Értékesítési csatornák típusai Az értékesítést meghatározó főbb tényezők
8
Kommunikációs politika
Fogalma Négy eleme a) reklám b) személyes eladás c) eladásösztönzés d) PR Ezek részletezése
9
Stratégiai menedzsment
Stratégia fogalma Stratégiai tervezés és menedzsment Vállalati cél és stratégia kapcsolata A vállalati stratégia típusai – a kialakítás módja szerint Stratégiai menedzsment 3 eleme A stratégiai menedzsment folyamata A Porter-féle öt erő (iparág-elemzési) módszer
10
A stratégia 5 P-je A vállalati stratégia típusai a kialakítás módja szerint, ezek jellemzése Stratégia típusai a versenyhelyzet szerint, ezek jellemzése
11
Tág környezet (PESTEL módszer)
BCG – mátrix Sikeres és sikertelen termék utak SWOT-elemzés Vállalatvezetési modellek
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.