Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor."— Előadás másolata:

1 Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor

2 Szereplők azonosítása Hallgató Szervezők Szolgáltatók Támogatók

3 Szponzoráció okai „csak” – szimpátia alapján (egyesületi kötődés / alumni / főnök fia oda jár) CSR (társadalmi felelősségvállalás) Üzleti céloknak való megfeleltetés

4 Stratégia Több forrás >> nagy elérés, azaz tömegsportok Forrás szerzési stratégia Kommunikációs stratégia Széles kommunikáció (hallgatók és környezetét megcélozni, jól láthatóvá tenni az eseményt)

5 Támogatószerzés alapjai 1.Mi a termék? 2.Kinek akarjuk eladni? (kapcsolódási pontok, miért előnyös neki) 3.Hogyan keressük meg őket? 4.Milyen szinten?

6 Támogatószerzés lépései 1.Bemutató / Kiajánló készítése 2.Adatbázis rögzítése 3.Kilövés 4.Telefonos megerősítés 5.Személyes találkozó 6.Árajánlat 7.Megvalósítás 8.Riport

7 Támogatói fokozat szemléltetése -Akár 8-10 fokozat esemény/eseménysoroza t méretétől függően -Névadó, Főtámogató, Kiemelt támogató, Arany, Ezüst, Bronz fokozatú támogató, Egyéb támogató, Kereskedelmi partner, Médiapartner

8 Köszönöm a figyelmet! Debrecen, 2014. szeptember 3.


Letölteni ppt "Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor."

Hasonló előadás


Google Hirdetések