Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketingterv bemutató

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketingterv bemutató"— Előadás másolata:

1 Marketingterv bemutató
DXN Marketingterv bemutató Előadó: Kócsó László

2 SV érték DP érték százalékában
Termékek és hozzájuk tartozó értékek Termék megnevezés Törzsvá-sárlói ár PV érték SV érték Ft SV érték DP érték százalékában RG 90 6480 39,5 3350 51,69 % Cordyceps kapszula 60 8100 65 4000 49,38 % Spirulina tabletta 120 2760 20 1300 47,10 % Lingzhi Coffee 3 in 1 2640 11,5 1050 39,77 % Lingzhi Black Coffee 2580 40,69 % Cocozhi 3300 15 39,39 % Zhi Mint Plus doboz 12 5160 30 2000 38,75 % Cordypine 700 ml 15000 102,5 7000 46,66 % Ganozhi fogkrém 150g 1380 7,5 570 41,30 %

3 Javadalmazás bemutatása
Kiskereskedelmi árrés 25% Csoport bonusz (havi 100 PPV és 300 PGPV) 6% - 21% Igazgatói Csoport bonusz 25% - 37% Fejlesztési bonusz 15 % Nemzetközi profit osztalék 2 % Vezetői bonusz 15% Utazási Szeminárium Ösztönző 2% Egyszeri Készpénz Ösztönző Ft Egyszeri Utazási Ösztönző Ft

4 Címek elnevezései és feltételei
Disztribútor 18 évesnél idősebb és rendelkezik szponzorral Igazgató (Star Agent SA) Akkumulált csoportforgalma eléri a 4500 PV-t Rubint Igazgató (Star Ruby SR) 3 első generációs SA-t szponzorál Gyémánt Igazgató (Star Diamond SD) 6 első generációs SA-t szponzorál és minősül a 37%-os Star Group bonuszra Ügyvezető Gyémánt Igazgató (Executive Star Diamond ESD) Olyan SD, aki 1 SD-t szponzorál (a dinamikus kompresszióval számolva) Olyan SD, aki 2-10 SD-t szponzorál Olyan SD, aki SD-t szponzorál Koronás Nagykövet (Crown Ambassador CA) Olyan SD, aki 20 SD-t szponzorál (a dinamikus kompresszióval számolva)

5 Javadalmazás a DXN Marketing tervben
1. Kiskereskedelmi profit (25%) Közvetlen profit a disztribútoroknak, amikor DXN terméket adnak el nem DXN tagoknak. Ez a haszon tulajdonképpen a disztribútor ár és a kiskereskedelmi ár közti különbség. 2. Csoport bonusz (6%-21%) Ahhoz, hogy valaki jogosult legyen a Csoport bonuszra, 100 PPV-t kell havonta elérnie. Kumulált csoport PV Bonusz 4500 és fölötte 21%* 3250 18 % 2000 15 % 1000 12 % 300 9 % 100 6 % *Ha egy igazgató (Star Agent SA 21%) elér 100 PPV-t és 300 PGPV-t, akkor QSA (25%) lesz.

6 Minősült SA vonalak száma
Javadalmazás a DXN Marketing tervben 3. Igazgatói Csoport Bonusz (25%-37%) Ahhoz, hogy valaki jogosult legyen a Igazgatói Csoport bonuszra, QSA-nak kell lennie. 1. generációs SA-k száma Minősült SA vonalak száma DGPV Bonusz 6 - 5000 37 % 4 2500 5 3000 35 % 2000 33 % 3 31 % 2 29 % 1 27 % 25 % A PGPV magába foglalja személyes PV (vagyis 100PPV nem QSA csoport PV)

7 Javadalmazás a DXN Marketing tervben
4. Fejlesztési bónusz (15%) Ahhoz, hogy valaki jogosult legyen a Fejlesztési bónuszra, QSA-nak kell lennie. Minősült SA szintje Bonusz 1. szint 5 % 2. Szint 4 % 3. Szint 3 % 4. Szint 2 % 5. szint 1 %

8 Javadalmazás a DXN Marketing tervben
5. Nemzetközi profit részesedés (2%) (IPS) Ahhoz, hogy valaki jogosult legyen a nemzetközi profit részesedésre, QSD-nak kell lennie. IPS pénzalap = A vállalat SV-ben számolt összes eladása x 2% IPS jogosultsága kiszámítása IPS pénzalap x az adott havi saját IPS pontszám ______________________________________ összes QSD és a saját IPS összes pontszáma Minősült SD szintje IPS Pont Személyes DGSV X 100 % 1. Szint QSD (L1) + L1 DGSV X 50 % 2. Szint QSD (L2) + L2 DGSV X 40 % 3. Szint QSD (L3) + L3 DGSV X 30 % 4. Szint QSD (L4) + L4 DGSV X 20 % 5. Szint QSD (L5) + L5 DGSV X 10 %

9 Javadalmazás a DXN Marketing tervben
6. Vezetői bónusz (15%) QSD vonalak száma 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1. szintű QSD DGSV értékének százaléka 5% 2. szintű és az alatta lévő QSD-k DGSV-je a következő minő-sülő 1. szintjéig - 3% 4,8% 5,8% 6,5% 7,1% 7,6% 8% 8,3% 8,5% Minimális DGSV, ami garantálja a felmenő vonalat 000 2,5 7,5 QSD vonalak száma 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 1. szintű QSD DGSV értékének százaléka 5 % 2. szintű és az alatta lévő QSD-k DGSV-je a következő minő-sülő 1. szintjéig 8,7% 8,9% 9,1% 9,3% 9,5% 9,6% 9,7% 9,8% 9,9% 10 % Minimális DGSV, ami garantálja a felmenő vonalat 000 10

10 Javadalmazás a DXN Marketing tervben
10. Utazási Szeminárium Ösztönző (2%) Ezt (TSI) csakis a vállalt által kijelölt utazási szemináriumra lehet használni. Nem váltható át készpénzzé és nem ruházható át. A jogosult, ha házas, kérvényezheti a díjat 2 személyre. Utazási Szeminárium Ösztönző pénzalap = A vállalat éves eladása SV-ben számítva x 2% A következőképpen elosztva: 1. A pénzalap 50%-a az összes SA között kerül szétosztásra, akik elérik az arra az évre kitűzött kvótát. 2. A pénzalap másik 50 %-a az összes SD között kerül szétosztásra, akik elérik az arra az évre kitűzött kvótát. 11. Mobil telefon Ösztönző ( Ft) – Egyszeri Ha van közvetlen 3 SA, akik elérték akkumulált 6000 GPV-t, akkor egy egyszeri Ft értékű Mobil telefon Ösztönző bonusz jár. *Csak a személyesen szponzorált alsóvonal számít! 12. Tengerentúli Utazási Ösztönző ( Ft) – Egyszeri Ha van közvetlen 5 munkatársa, akik elérték a Mobil telefon Ösztönző szintet, akkor egy egyszeri Ft értékű Utazási Ösztönző bónusz jár.


Letölteni ppt "Marketingterv bemutató"

Hasonló előadás


Google Hirdetések