Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP 2006
2
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
3
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
4
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
5
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
6
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
7
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006 A CRM a nyereségesség optimalizálását jelenti az ügyfél elégedettsége növelésének segítségével. CRM Customer Relationship Management - Ügyfélkapcsolatok kezelése. Az ügyfelet középpontba helyező vállalati filozófia informatikai eszközökkel való támogatással. A vállalat felsővezetőivel együtt kialakítani a CRM víziót, mely a vállalatot az ügyfélközpontúság felé vezető úton hosszú távon vezérelni fogja.
8
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006 SZÁMADÓ „dobozos CRM” Egyedileg szükséges, „cégspecifikus” adatok kezelése Események kezelése Körlevél készítése Számadó Partner Manager
9
SZÁMADÓ NAP 2006
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.