Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

C. R. M ? SZÁMADÓ NAP 2006. C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "C. R. M ? SZÁMADÓ NAP 2006. C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006."— Előadás másolata:

1 C. R. M ? SZÁMADÓ NAP 2006

2 C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

3 C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

4 C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

5 C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

6 C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

7 C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006 A CRM a nyereségesség optimalizálását jelenti az ügyfél elégedettsége növelésének segítségével. CRM Customer Relationship Management - Ügyfélkapcsolatok kezelése. Az ügyfelet középpontba helyező vállalati filozófia informatikai eszközökkel való támogatással. A vállalat felsővezetőivel együtt kialakítani a CRM víziót, mely a vállalatot az ügyfélközpontúság felé vezető úton hosszú távon vezérelni fogja.

8 C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006 SZÁMADÓ „dobozos CRM” Egyedileg szükséges, „cégspecifikus” adatok kezelése Események kezelése Körlevél készítése Számadó Partner Manager

9 SZÁMADÓ NAP 2006


Letölteni ppt "C. R. M ? SZÁMADÓ NAP 2006. C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006."

Hasonló előadás


Google Hirdetések