Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMiklós Fazekas Megváltozta több, mint 10 éve
1
Rádióadók hallgatottsága 2010. március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai
2
Alapadatok a 15 évesek és idősebbek körében: A rádiók hallgatottsága 2010. március hónapban: 88%, azaz 7 473 200 fő Átlagosan naponta rádiózásra fordított idő fejenként: 4 óra 22 perc Forrás: GFK – Ipsos, Rádió Navigátor, 2010. március Adatfelvétel ideje: 2010. március 1-14., napi egyenletes almintán Módszertan: hibrid: telefonos (CATI), részben online (CAWI) Minta nagysága: 2000 fő Mintaelemszámok, hibahatár: 15 évesek és idősebbek: 2000 interjú, alapsokaság: 8 515 ezer fő, hibahatár: max. +/- 2,2% 18-49 évesek: 1290 interjú, alapsokaság: 4 546 ezer fő, hibahatár: max. +/- 2,8%
3
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. március, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő
4
Átlag napi elérés a 18-49 évesek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. március, ReachN Mintaelemszám: 1290 fő
5
Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 15 évesek és idősebbek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. március, idősáv: 06:00-10:00, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő
6
Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 18-49 évesek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. március idősáv: 06:00-10:00, ReachN Mintaelemszám: 1290 fő
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.