Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBenedek Gulyás Megváltozta több, mint 10 éve
1
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A.5- 2013 „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
2
2 Tartalomjegyzék A fejlesztési elem célja21 Legfontosabb megállapítások, következtetések63 A fejlesztés lebonyolítása – módszertani megközelítés42
3
3 A fejlesztési elem célja Az önkormányzatok helyi szolgáltatás-szervezési reformlépéseinek megalapozása, a helyi közszolgáltatások és a belső működés minőségének javítása. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által meghirdetett, az Államreform Operatív Program 1.A.5-2013 projektjének megvalósítása a konvergencia régiókba tartozó Önkormányzatok fejlesztése céljából. Cél, hogy a Hivatal hatékonyabban, magasabb minőségi szinten, s eredményesebben tudjon hozzájárulni a város fejlődéséhez, a dunaújvárosi vállalkozások, lakosok mindennapi életéhez. Program: ÁROP 1.A. 5.– Szervezetfejlesztés a konvergencia régiókban levő önkormányzatok számára Program szintű cél 9. sz. fejlesztési elem: A lakosság körében átfogó felmérés és elemzés készítése a közszolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségről és felmerülő igényekről
4
4 Tartalomjegyzék A fejlesztési elem célja21 Legfontosabb megállapítások, következtetések63 A fejlesztés lebonyolítása – módszertani megközelítés42
5
5 Kétkörös telefonos lekérdezés: 2014. március és szeptember 2*1.200 fős reprezentatív minta Vizsgált területek: hivatali ügyintézés körülményei, fejlesztésekkel kapcsolatos elégedettség, helyi közlekedés, egészségügyi ellátás, közbiztonság, köznevelés, helyi kulturális és sport élet, a lakosság tájékozottsága.
6
6 Tartalomjegyzék Előzmények – a Projekt rövid bemutatása21 Legfontosabb megállapítások, következtetések63 A fejlesztés célja és lebonyolítása – módszertani megközelítés42
7
7 Hivatalos ügyintézés Milyen módon intézi leggyakrabban a hivatali ügyeit?
8
8 Hivatalos ügyintézés Milyen ügyekben szokott leggyakrabban a Polgármesteri Hivatalhoz fordulni?
9
9 Hivatalos ügyintézés Kérem, egy ötös skálán értékelje, hogy mennyire elégedett a személyes ügyintézés körülményeivel!
10
10 Hivatalos ügyintézés A hivatali ügyintézés kapcsán mely három tényezőt tartja a legfontosabbnak?
11
11 A Városban megvalósult fejlesztések lakossági megítélése Ön szerint Dunaújváros az elmúlt három évben fejlődött vagy hanyatlott?
12
12 A Városban megvalósult fejlesztések lakossági megítélése Ön szerint az alább felsoroltak közül melyik az a két terület, ami a legtöbb figyelmet igényel a városban?
13
13 A Városban megvalósult fejlesztések lakossági megítélése Válaszok %-os megoszlása aszerint, hogy hallottak-e a megvalósuló beruházásokról.
14
14 Egészségügyi ellátás lakossági megítélése Mit gondol, a helyi egészségügyi ellátás mely területén lenne szükség leginkább fejlesztésre?
15
15 Összegzés, javaslatok A fejlesztésekre vonatkozó lakossági igények legnagyobb mértékben a munkahely-teremtés és megőrzés területére mutatnak. A közszolgáltatásokkal kapcsolatos fejlesztési igények többsége az egészségügy területén merül fel. A többség nem rendelkezik pontos ismeretekkel arról, hogy az ügyintézés miképp alakult át a járási hivatalok létrehozásával. A válaszadók 90%-a nevezte meg az egyik legfontosabb tényezőként a gyors ügyintézést és a rövid várakozási időt, és ezzel egyidejűleg e tényező kapcsán mértük a legalacsonyabb elégedettségi szintet is.
16
Köszönjük a figyelmet! Dunaújváros 2014. szeptember 15.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.