Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAnikó Takácsné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Lakossági elégedettségmérő kérdőív 2014.07.16
2
Hány éve lakosa a településnek? A válaszadók közül a Nyékládházán születettek aránya 30%
3
Milyennek ítéli meg az önkormányzat működési hatékonyságát? Ezen belül is a döntések átláthatóságát, illetve a tájékoztatás minőségét
4
Milyennek ítéli meg a közérdekű adatok elérhetőségét, illetve az aktualizált információk közlését?
5
Honnan értesül a települést érintő fejlesztésekről,változásokról (általánosságban vizsgálva) ?
6
Melyik közszolgáltatással kapcsolatban látja indokoltnak a fejlesztést? A megkérdezettek 4% (50 fő) látja szükségesnek bölcsőde működtetését
7
Melyik területen látja a fejlődést, a fejlesztést?
8
Az alábbi szempontok alapján értékelték elégedettségüket a lakosok a település könyvtárával kapcsolatban! A megkérdezett lakosság 18,5% nem látogatja a könyvtárat.
9
A hivatali ügyintézést 1-6-os skálán a lakosság,az alábbi módon értékelte! A válaszadók 13%-a nem veszi igénybe a hivatali ügyintézés rendszerét
10
Milyennek ítéli meg a településen nyújtott szórakozási és szabadidős lehetőségeket, ifjúsági programokat?
11
Milyennek ítéli meg a település közterületeinek tisztaságát?
12
Milyennek ítéli meg a település infrastruktúráját (helyi utak, járdák)?
13
Milyennek ítéli meg a településen a hulladékkezelést?
14
Milyennek ítéli meg a településen a közbiztonságot?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.