Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKlára Pintérné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Konkoly Obszervatórium Tudományos kutató intézmények értékelése Tudományos Tanács, 2006. december 6.
2
Tudományos Tanács – 2006. december 6. Ábrahám Péter 2 Konkoly Obszervatórium Mi az új a javaslatban? 1.3 évenként belső értékelés – 6 évente külső bizottság 2.Kétszintű értékelés: intézet vs. kutatócsoport/kutatási téma 3.A kutatómunkát és a menedzsmentet vizsgálják Holland modell átvétele, kis hangsúlyeltolódásokkal... Amit vizsgál: teljesítmény (improvement) társadalmi hasznosság (public accountability)
3
Tudományos Tanács – 2006. december 6. Ábrahám Péter 3 Konkoly Obszervatórium Értékelési kritériumok Azonos kritériumok, de eltérő súlyok a teljes intézet Illetve egy kutatási téma esetén! Minőség (quality) Hatékonyság (productivity) Relevancia (relevance) Élet- és működőképesség (vitality and feasibility
4
Tudományos Tanács – 2006. december 6. Ábrahám Péter 4 Konkoly Obszervatórium 5 - fokozatú skála Kiváló: nemzetközi élvonal Nagyon jó: nemzetközi színvonal, hazai élvonal Jó: hazai színvonal, nemzetközileg ismert Megfelelő: szakszerű tevékenység Nem megfelelő: se nem szakszerű, se nem eredményes Részletes pontozási útmutató: lásd 4. melléklet
5
Tudományos Tanács – 2006. december 6. Ábrahám Péter 5 Konkoly Obszervatórium Önértékelés Az értékelés dokumentációjának elkészítése mind intézeti, mind kutatási téma szinten SWOT-analízis: 1.Erősségek 2.Gyengeségek 3.Lehetőségek 4.Veszélyek 5.Analízis 6.Célok módosítása 7.Stratégia módosítása
6
Tudományos Tanács – 2006. december 6. Ábrahám Péter 6 Konkoly Obszervatórium Kérdések a Tudományos Tanácshoz 1.Előnyös/hátrányos-e az új értékelési rendszer a Csillagdának (módosító indítványok)? 2.Hogyan fogjuk implementálni (kutatási témák- kutatócsoportok)? 3.Belső értékelés?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.