Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRenáta Nagyné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP 4.2.3. „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni
2
A projekt pillérjei TUDÁS konstruálásadisszeminálása
3
A tudás konstruálása 2009 októberétől 2010 áprilisáig A szakkollégium diákjai mentortanárok segítségével kutatást végeztek a Barcsi Kistérségben. Szakmai műhelymunka, előkészítő megbeszélések, közösen vizsgálandó tématerületek meghatározása. Kutatás konkrét megvalósítása-terepmunka 2010 első három hónapjában.
4
A tudás konstruálása 2009 októberétől 2010 áprilisáig A kutatás témája: az LHH program megvalósulása a Barcsi Kistérségben: 1.Átfogó kérdések vizsgálata a program kapcsán. 2.Szociális és munkaerőpiaci helyzettel összefüggő igények és projektek vizsgálata. 3.Oktatási helyzettel összefüggő igények és projektek vizsgálata.
5
A tudás disszeminációja 2010. április 20-21-22-én konferenciát szervezett a szakkollégium „Esélyegyenlőség a felsőoktatásban” címmel. Résztvevők: kutatók; országos szervezetek képviselői; Romológia Tanszék oktatói, hallgatói Cél: a szakkollégiumi kutatás bemutatása és az esélyegyenlőséggel foglalkozó szervezetek közös gondolkodásra késztetése.
6
Eredmények A konferenciát követően három kötet született: 1.A konferencián elhangzott plenáris előadások írott változata. 2.A kutatás eredményeit bemutató tanulmányok. 3.A konferencián résztvevő szervezetek bemutatása.
7
Eredmények Szakmai tapasztalat: terepmunka, tanulmányírás. Szervezési tapasztalatok. A témában született egy OTDK különdíjas dolgozat és egy szakdolgozat.
8
Köszönöm a figyelmet! Trendl Fanni „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola trendl.fanni@gmail.com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.