Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRebeka Lukácsné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola
2
A 4. osztály kompetenciamérései A feladatlapok kérdései mérték: az olvasáskészséget, az olvasáskészséget, az íráskészséget, az íráskészséget, a számolási készséget, a számolási készséget, A rendszerező és kombinatív képességet. A rendszerező és kombinatív képességet. A mért eredmények megmutatják, hogy tanulóink milyen szinten vannak az optimális használhatósághoz képest. Az eredmények rögzítése táblázatban történt. országos átlag fenntartói átlag iskolai átlag telephelyi átlag osztály- átlag
3
A 4. osztály kompetenciamérései 2. Öt elsajátítási szintet állapítottak meg: előkészítő, előkészítő, kezdő, kezdő, haladó, haladó, befejező befejező optimális. optimális. A táblázatok alatt ábrák láthatók, melyek 2. évfolyamtól 10. évfolyamig a készségek, képességek, elsajátítási folyamatát szemlélteti a korábbi felmérések eredményei alapján. A táblázatban és az ábrákon k%p az elért eredményt, a k% a gyakorlottság szintjét fejezi ki mindig az optimális szinthez viszonyítva.
4
Az olvasáskészség kiépültsége
5
Az olvasáskészség gyakorlottsága
6
Az írásminőség fejlettsége
7
Az íráskészség gyakorlottsága Az írásminőség fejlettsége
8
Az íráskészség gyakorlottsága 2.
9
Az elemi számolási készség kiépültsége
10
Az elemi számolási készség gyakorlottsága
11
A számírási készség kiépültsége
12
A mértékegység-váltó készség kiépültsége
13
Az összeadás készségének kiépültsége 100-as számkörben
14
A kivonás készségének kiépültsége a 100-as számkörben
15
A szorzás készségének kiépültsége a 100-as számkörben
16
Az osztás készségének kiépültsége a 100-as számkörben
17
Az elemi gondolkodási képesség kiépültsége
18
Az elemi gondolkodási képesség gyakorlottsága
19
Az elemi rendszerező képesség kiépültsége
20
Az elemi kombinatív képesség kiépültsége
21
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.