Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZsuzsanna Molnárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni
2
Visszatekintés 1974 – Alapítás 7 állami utazási iroda által 1990 – Rendszerváltás után 3000 iroda – kaotikus állapotok 1992 – Az első utazási irodai kormányrendeletek: 213. és 214. (később 281.) – szigorú működési feltételek ↓ Az irodák száma hirtelen 1100-ra csökkent (napjainkban is kb. ennyi iroda működik). Jelen – Az utazási vállalkozások éves összforgalma a KSH adatai szerint 180-190 milliárd Ft, melynek mintegy 80-85 %-át bonyolítják a MUISZ tagirodái!
3
Folyamatos lobbyzás utazási irodai rendeletek véleményezése, javaslattétel javaslattétel a turizmus törvényre javaslattétel Magyarország turizmus stratégiájára adó- és számviteli törvények módosításának kezdeményezése lobbyzás egy új, magyar légitársaság indítása érdekében együttműködés a Budapesti Fesztivál és Turisztikai Kht-vel folyamatos fellépés a fekete utazásszervezés visszaszorítása érdekében. véleménynyilvánítás a SZÉP kártya anomáliáival kapcsolatban kapcsolattartás a Külügyminisztériummal – vízumkérdések, stb. fellépés a Parlamentlátogatások rendjének módosítása érdekében Turisztikai munkacsoport létrehozásának szorgalmazása a fővárosban Budapest turizmusa érdekében
4
Ingyenes szolgáltatások nyújtása a tagok részére ingyenes adótanácsadói előadások ingyenes jogsegélyszolgálat ingyenes konferenciák szervezése az Utazás kiállítások keretében ingyenes részvétel a közgyűléseken, továbbképzések, marketing és kommunikációs előadások, értékesítő munkatársak továbbképzése térítésmentes részvétel a MUISZ évenként kiadásra kerülő, taglistát tartalmazó katalógusában ill. a honlapon Beutaztatók részére rendszeres találkozók szervezése idegenforgalmi szolgáltatókkal Kiutaztatók részére közreműködés study túrák szervezésében Ezen szolgáltatások összessége önmagában nagyobb értéket képvisel, mint az éves tagdíj!
5
Együttműködések Az együttműködési megállapodások célja a tagok részére kedvező feltételrendszerek, kedvezmények elérése társszervezeteknél, szolgáltatóknál, hatóságoknál Magyar Turizmus Zrt. MISZ – Magyar Idegenvezetők Szövetsége MARESZ – Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége NIT Hungary – Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Egyesülete TMSZ – Turisztikai Managerek Szövetsége VIMOSZ – Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Szövetsége Code of Conduct a Szállodaszövetséggel Hungexpo MÜPA, Zeneakadémia, Gödöllői Királyi kastély,stb. QBE Biztosító
6
Kommunikáció sajtótájékoztatók évente több száz interjú – rádió, TV, írott sajtó. Felszállás.hu kampány – a profi utazási irodák 7 előnye országos road-show (Győr, Miskolc, Szombathely, Szeged) önálló MUISZ stand a budapesti, miskolci, pécsi Utazás kiállításokon MUISZ honlap korszerűsítése, folyamatos feltöltése. Tagok részére körlevelek, információk, meghívók továbbítása kör-emailek formájában.
7
A MUISZ lobby-tevékenysége révén nem csak tagjai, hanem az egész utazási szakma érdekeit képviseli. Az elmúlt 24 évben szinte folyamatosan változó jogszabályi és igazgatási környezet → lassabb döntéshozatal és kevésbé hatékony ágazati irányítás ↕ Megfelelni a szakma növekvő elvárásainak. Stratégiai szövetség az NGM Turisztikai Államtitkárságával. Kihívás
8
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.