Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KISÚJSZÁLLÁS.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KISÚJSZÁLLÁS."— Előadás másolata:

1 KISÚJSZÁLLÁS

2 KOSSUTH LAJOS ÁLTALÁNOS ISKOLA, PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT ÉS DIÁKOTTHON

3 „Ha a gyerekek elfogadva, barátságban élnek
Megtanulják megkeresni a szeretetet a világban.” Doroti Korts: Egy élet a kezedben

4 Városunk számára nyitott, közösségi iskola szeretnénk lenni, ezért várunk minden olyan gyermeket, felnőttet, akik készek velünk együtt a jövőt építeni.

5 A nevelőtestületünk szakmai összetétele, szakos ellátottsága jó.
Intézményünkben jelenleg 40 pedagógus álláshely van: 16 fő tanító 22 fő tanár 1 fő gyógypedagógus 1 fő könyvtáros

6 Kirándulás

7 Ilyenek vagyunk

8 Pedagógiai tevékenységünk célja:
Hagyományainkra támaszkodva a gyermekek szeretetén alapuló, a gyermeki jogokat tiszteletben tartó iskola működtetése Tanítványainknak érzelmi biztonságot kívánunk adni Tiszteletben tartjuk egyéniségüket Lehetőséget biztosítunk emelt szintű oktatási programokra Korszerű ismeretek, alkalmazható tudás átadása, amelyek által képessé tesszük tanítványainkat az önálló ismeretszerzésre Arra törekszünk, hogy tanulóink testileg, lelkileg egészséges, az esztétikai minőségre nyitott, autonóm személyiségekké váljanak

9 Az alapfokú nevelés és oktatás két épületben folyik
Az alapfokú nevelés és oktatás két épületben folyik. Az alsó tagozat a „kiskossuth”-ban tanul.

10 A felső tagozat szeptember 1-jén vette birtokba a modern, mai kor követelményeit figyelembevevő, új nyolc tantermes épületet.

11 Jól felszerelt szaktantermekben, szabványméretű tornateremben folyik az oktatás.

12 Fizika órán

13 Rajzolni jó!

14 Történelem órán

15 Tehetséggondozás A tanórán és tanórán kívül

16 1958 óta működik iskolánkban az ének-zene tagozat

17 Karácsonyi hangverseny a Városházán

18 1992-től minden évfolyamon emelt óraszámú informatika-kommunikáció tantárgyat tanítunk.

19 Három számítógépes termünkben 50 gép várja a tanulókat.
8. osztály végéré több tanulónk ECDL vizsgát tesz.

20 20 248 kötetes könyvtár áll tanulóink és a nevelők rendelkezésére.

21 Már a kicsik is szívesen látogatják a tetőtérben számukra kialakított könyvtárat.

22 Diákönkormányzat Alaptevékenységei közé a joggyakorlás az érdekképviselet, és diákélet megszervezése tartozik. Véleményüket kikérjük és meghallgatjuk, javaslataikat szívesen fogadjuk.

23 HAGYOMÁNYAINK 1994 óta hagyomány az iskola névadójának születésnapjához kapcsolódóan a Kossuth-nap megrendezése

24 Mi is egy csapat vagyunk!

25 Készül a finom lángos!

26 Sül a palacsinta

27

28

29

30 Ügyeskedünk a kézműves foglalkozáson.

31 Egy kis izgalom is kell!

32 Nálunk ilyen a karácsony

33 Karácsonyfát állítunk

34 Bejglit sütünk

35 Diós, mákos

36 Mézest gyúrunk

37 Farsang A játék komoly dolog!

38 A tombola húzásra várva

39 Gyermeknap

40

41 Íjászkodtunk a Horváth tanyán

42 Táborokat szervezünk

43 Rám-szakadék

44 Színjátszó szakköreink

45

46

47

48

49 A 2005/2006-os tanévtől tagintézményünkben, a Pedagógiai Szakszolgálat koordinálja a sajátos nevelési igényű tanulók ellátását, fejlesztését.

50

51 Fejlesztő szoba Megyei szinten elismert fejlesztő játékok, eszközök segítik a rehabilitációs munkát.

52 Diákotthon

53 Diákotthon élete Intézményünkhöz tartozik egy 30 férőhelyes általános iskolai diákotthon, ahol a halmozottan hátrányos és veszélyeztetett helyzetű tanulók kapnak ellátást.

54 „Összefogással a Kisújszállási Kossuth Lajos Általános Iskolás Tanulókért” alapítvány

55 Alapítványunk 1996. április 30-án jött létre
Célja és tevékenységi köre: Tárgyi feltételek bővítése Tehetséggondozás támogatása Jutalmazás Hátrányos helyzetű tanulók támogatása Tanórán kívüli tevékenységek és táborozások támogatása

56 Alapítványunk minden évben meghatározza azokat a feladatokat, rendezvényeket ahol segíthetjük iskolánk munkáját. Két évente a Kossuth-bál bevételével …

57 Ezeken a rendezvényeken tanulóink is szívesen részt vesznek

58

59

60

61

62

63

64 HEFOP 2.1.6 A sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése

65 Iskolánk konzorciumi tagként vállalta a Szövegértés-Szövegalkotás kompetencia alapú oktatási programcsomag bevezetését.

66 Napközi Délután 4 napközis csoportban folytatódik oktató-nevelő munkánk. Gazdag szabadidős tevékenységek biztosítják a hasznos időtöltést.

67 Délután is HEFOP!

68 2002. szeptemberében kezdte el intézményünk a COMENIUS 2000 Közoktatási Minőségfejlesztő Program I. sz. Intézményi modell kiépítését MIR

69 Kiemelten kezelt minőségcélok:
Esélyegyenlőség és felzárkóztatás biztosítása A SNI integráltan nevelhető gyermekek iskolai ellátottságának biztosítása Tehetséggondozás A partnerközpontú működés kiépítése, minőségfejlesztési rendszer kialakítása Az intézményi önértékelési rendszer kidolgozása A DÖK egyenrangú partnerként kezelése, jogainak tiszteletben tartása

70 Továbbtanulás

71 Útravaló „Alkoss, építs! Bátran használd képességed, tudásod!
Akard és merd megvalósítani a merész álmot!”

72 Köszönjük a figyelmüket!


Letölteni ppt "KISÚJSZÁLLÁS."

Hasonló előadás


Google Hirdetések