Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDezső Takács Megváltozta több, mint 10 éve
1
Hogyan működnek a játékelméletek a tartalomgyártásban Nagy Gergely Enter Digital 2011. május 26.
2
Vagyis Hogyan lehet egyszerűen létrehozni olyan (közösségi) alkalmazásokat, amik a felhasználókat függővé teszik, szórakoztatóak, humorosak, egyszerűek
3
Egy gamer függő élvezi közösségben van/közösséget épít és sokat költ visszajár
4
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni
5
Miért jó gyűjteni? Mert jó érzés Mind megvan Nekem több van Teljesség érzés
6
Neki is jó, nekünk is jó Minden megtudható a felhasználókról
7
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok
8
Pontok és ranglista Ha van pontozás, van ranglista Minden felhasználói esemény pontozható
9
Pontok és ranglista Ha van ranglista, vannak szintek Még több pont, egy újabb szint Megvan a kötődés
10
Pontszerzés vásárlással Pontszerzés tranzakcióval (vásárlás, utazás) Gyűjthetők, kedvezményre válthatók
11
Közösségi „pontok” Adhatja a gép, vagy adhatják mások
12
Felhasználói visszajelzés Adhatja a gép, vagy adhatják mások
13
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés
14
Könnyen kalibrálható teljességre ösztönöz
15
Teljesítményre sarkal Kegyetlen
16
Automatizálható Adhatja a gép, vagy adhatják mások
17
Behúz Könnyebben húz be valamibe, amit nem is biztos, hogy akartam
18
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés 4. Legyen eszmecsere
19
Egy eklatáns példa A hozzászólás a cikk része
20
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés 4. Legyen eszmecsere 5. Lehessen testre szabni
21
Magamat adhatom Egy kicsit megmutat abból, amilyen valójában vagyok
22
Találd meg a hozzád illőt Segíthetünk, hogy a felhasználó könnyen magára tudja szabni termékünket
23
Legyen egyszerű Használjuk ki a lehetőségeket
24
Ne akarjunk túl sokat Néha egyetlen kép is elég
25
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.