Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMárton Péter Megváltozta több, mint 10 éve
1
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre 2011. 03. 04. Zajdó Csaba
2
Mobiltelefon vs okostelefon
3
Áttekintés a mobilpiacról Forrás: T-Online.hu Magyar számok: 2010-ben megközelítőleg 1,2-1,4 millióan vásároltak online különböző termékeket és szolgáltatásokat Magyarországon. 2010 végére a teljes magyar mobiltelefon állomány 15%-a azaz kb. 1,5 millió telefon tekinthető okostelefonnak 2010. évi karácsonyi szezonra már 1,5 % körülire tehető Magyarországon a mobilról kezdeményezett vásárlások aránya a teljes online forgalmon belül
4
Nyugati trendek Az okostelefonok világpiaci térhódítása új készülékeladások alapján Forrás: GKIeNET.hu
5
Nyugati trendek Az amerikai lakosság 2,4 milliárd dolláros online vásárlásainak mintegy 5%-át kezdeményezték mobiltelefonról 2010-ben. Forrás: T-Online.hu
6
Valós idejű ár-összehasonlítás
7
Tudatos irányítás QR kód – 2D-s mobilkód
8
QR kód
9
Miért nem jó a normál weboldal?
10
Optimalizáció előtt és után
11
Application vs optimization Optimalizált Application
12
Application vs optimization OptimalizáltApplication Előnyök Elég egy verzió Egyszerű Olcsó Vélhetően a meglévő fejlesztő is tud benne segíteni Egyedi megoldásokra lehetőség, emiatt elvileg jobb „user experience” Hátrányok Alacsonyabb vásárlói élmény Flash és Javascript gyakran nem elérhető Drága Meg kell írni több böngésző operációs rendszerre Operációs rendszerek gyors változás alatt vannak
13
Mobilra optimalizált webáruház példák Példák navigációs megoldásokra Példák főoldalra Példák termék listázásra Példák termék oldalra Példa kosárra Példa checkoutra
14
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.